Kuokkalan koirasudet

milloinpuree

Kulkee remmi kuonon päällä hullu kiilto silmissä. Eikö niille saada kuulaa päähän tai omistajat ymmärrä muuttaa susirajalle petoineen?

95

10672

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xddfggg

Painu sinä saunan taakse ja lopeta ittes ääliö

• zdeerrrr

Painu sinä saunan taakse ja lopeta ittes luuseri

• Mustillemurkinaa

Aloittajalle: kyllä ne kuonoremmit voidaan ottaa sinun kohdallasi pois. Jos et pakene niin ne nuolaisevat kättäsi ja antavat tassua. Sitten ne heittäytyvät selälleen rapsutettavaksi.
      Niinhän sinäkin teit työnantajasi edessä ennen lopareita.

• Natsitjuhlii

Tää susijengi on sitä odinin porukkaa

• Milloinvaihtui

Onko koriskoutsina joku Odin?

• susiko

No jopas jotain ihanko aitoja koirasusia on tällä korkeudella ja vielä pannatkin laitettu kuonoon.. Kuinka monta ovat jo syöneet kävelyreissullaan kun noin on pelkotilan ressukalle tehnyt? Miten koirasudella on hullunkiilto silmissä? Miten sen erottaa normaali katseesta? Kerro sinä tämän hui niin kamalan pedon nähnyt ihminen !

• Järkeee

Koirasudet on esm. Ruotsissa kiellettyjä ja monissa Yhdysvaltojen osavaltioissa.
        Ovatpa jo kerennet tappaa ihmisenkin. Niitä ei ole tarkoitettu lemmikeiksi!

• Koirasusisusi

Mitä sinä tiedät koirasusista? Ilmeisesti et mitään. Koirasudessa on max 20 prosenttia sutta ja sekin voinut olla vaikka 50vuotta sitten. Koirasudessa eivät ole purreet ihmisiä, kultainen noutaja puree Suomessa eniten ihmisiä, varsinkin omia perheen jäseniä. Minulla on koirasusi.....voi kauheeta sentään.

• jjjjjjjjjjjjjjjjj
        Koirasusisusi kirjoitti:

Mitä sinä tiedät koirasusista? Ilmeisesti et mitään. Koirasudessa on max 20 prosenttia sutta ja sekin voinut olla vaikka 50vuotta sitten. Koirasudessa eivät ole purreet ihmisiä, kultainen noutaja puree Suomessa eniten ihmisiä, varsinkin omia perheen jäseniä. Minulla on koirasusi.....voi kauheeta sentään.

Niin just ,mikään koira ei pure ihmistä kun sitä osaa kasvattaa,olen joskus ollut koirasusien kans
        tekemisissä ja olivat tosi mainioita ulkoilu kavereita,eivät välittäneet yhtään toisista rakeista.

• Anonyymi
        Järkeee kirjoitti:

Koirasudet on esm. Ruotsissa kiellettyjä ja monissa Yhdysvaltojen osavaltioissa.
        Ovatpa jo kerennet tappaa ihmisenkin. Niitä ei ole tarkoitettu lemmikeiksi!

Minun koirasusi elää 2. Vuotiaan lapsen kanssa, eikä ole ikinä tehnyt mitään minun lapselle ja on sosiaalisempi, kuin monet muut koirat ja nuolee kaikkien vieraiden naamat, rakastaa ihmisiä ja muita koiria erittäin paljon ja tulee toimeen pientenkin koirien kanssa, minun koira on Ninan kasvattama ja se tottelee erittäin hyvin käskyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun koirasusi elää 2. Vuotiaan lapsen kanssa, eikä ole ikinä tehnyt mitään minun lapselle ja on sosiaalisempi, kuin monet muut koirat ja nuolee kaikkien vieraiden naamat, rakastaa ihmisiä ja muita koiria erittäin paljon ja tulee toimeen pientenkin koirien kanssa, minun koira on Ninan kasvattama ja se tottelee erittäin hyvin käskyjä.

tappajakoirat on mielencikaisempia niillä on tausta hiukan eri kuin puhtsilla seurakoirilla äläkä kiistä.tilastit kertoo jo uutisista.

• Anonyymi
        Koirasusisusi kirjoitti:

Nyt jmalauta hiljaa.

• koirasusialisääalueelle

Hei sinä joka pelkäät koirasusia noin paljon. Voisit oikeasti juosta vaikka Jyväsjärveen karkuun näitä koirasusia joita pelkäät niin mielettömästi. Tosiaan kuinka moni sinua on purrut kun noin kammoat / vihaat koirasusia? Kuokkalaan on tulossa lisää koirasusia joten sinä joka niitä pelkäät niin voit pelätä entistä enemmän koirasusia ja voit juosta entistä suuremmalla syyllä karkuun ja erittäin lujaa jos näet näitä ihania koirasusia ja omistat peruskoiran niin voit sen kanssa juosta vaikka kuuhun saakka pakoon kammoinesi :D :D Mutta turhaan aiot loata koirasusien mainetta ja niiden käyttäytymistä. Tutustu koirasusiin ensin paremmin niin ehkä ymmärrät sitten koirasusia millin tuhannesosan verran jollet lainkaan, mikäli on jotain vikaa korvien välissäsi aloittaja :D:D

• Koirasusisusi

Totta puhut

• Oululainen1001

Niin taisi tulla, kuten sanookim nainen joka on nyt vangittu niiden huonosta kohtelusta. Joten kenellä se on vikaa korvien välissä? Monenko eläimen henki on tunnollasi? Lapset ja eläimet pois tuollaiselta, hyi helvetti!

• Anonyymi
        Oululainen1001 kirjoitti:

Niin taisi tulla, kuten sanookim nainen joka on nyt vangittu niiden huonosta kohtelusta. Joten kenellä se on vikaa korvien välissä? Monenko eläimen henki on tunnollasi? Lapset ja eläimet pois tuollaiselta, hyi helvetti!

Sinä et tiedä mitään.

• eläin.on.viaton

Olisikohan tuo kuonoremmi siksi että sillä estetään koiran vetäminen talutettaessa koiraa hihnassa, ei ne remmit ole sitä varten ettei koira vaan purisi jotain ihmistä.

En kyllä tajua miksi jotkut ihmiset vihaa esim. koiria tai kissoja, kyllä jotkut ihmiset on niitä pahimpia maan päällä.

• Voihannn

Niin, mun koirasusi ei hirveesti oo aiheuttanut saatetta ympäristöön taikka ilmaan, tai saanut eläinlajeja sukupuuttoon tai tai
        Kyllä se ihminen on pahin maan päällä, toinen toisia pahempia

• TilsitOnTätäPäevöö000000

Laettekoo viestiö vittulonsanomiin (MV-lehti)

Sieltö voi tullo kaervonoeppooo tai sitten naeuvottellooo kaervopersööseen!

NIH!

• eivoiymmärtää

Susista en tiedä, mutta näin yks päivä fila brasileiron jalkakäytävän vieressä paskalla Kuokkalassa. Jostain vitun karhusta hirvee show, kun sellainen eksyy taajamaan, mutta tuollaisia petoja saa vapaasti pitää. En ymmärrä. Vaarallisempia tuollaiset "koirat" on.

• Koirasudetonparhaita

Jos minulta kysellään kasvattajista niin voin sanoa että Laura Tamminen, Nina Ström ovat sellaisia kasvattajia joihin ei voi luottaa ja myös olen kuullut että Jenni Korhonenkaan ei oikein ole puhtaat jauhot pussissa toimiva kasvattaja. Nämä myös salailevat koirasusiensa taustoja, suosittelen että te ketkä harkitsette koirasuden ottamista niin älkää menkö ottamaan ainakaan näiltä kahdelta kasvattajalta. Heillä on paljon salailtavaa ja sen tiedän itse kokemuksella, etenkin tällä Laura Tammisella on aika paljonkin. Poistelee pennun sukutaulusta vauhdilla sukulaisia pois ettei enää näe kokonaan koko sukua pennusta. Olen nähnyt itse erään Tammisen koirasuden pennun sukutaulun ja hetki siitä tämän pennun sukutaulusta puuttui lähes puolet suvusta jotka olivat hetki sitten näkyneet sukutaulussa. Suosittelen siis kaikkia muita kasvattajia paitsi juuri noita kolmea kasvattajaa. Olen kuullut että Korhosella on myös paljon sairaitakin koirasusia joista löytyy epilepsiaa yms. Näin sitä vaan kuulee kyseisistä kasvattajista kaikkea ja myös sitä että kukaan kyseisistä kasvattajista ei toimi puhtaat jauhot pussissaan ja pelaavat siis epärehellistä peliä sekä puhuvat paskaa ja kieroilevat selän takana. Joten VAROKAA LAURA TAMMISTA, JENNI KORHOSTA SEKÄ NINA STRÖM KASVATTAJIA!!!!!!

• Voihannn

Voisitko tarkentaa hieman mitä tiedät Nina Strömistä, voidaakseen väittää häntä epärehelliseksi?

• Psykowatch
        Voihannn kirjoitti:

Voisitko tarkentaa hieman mitä tiedät Nina Strömistä, voidaakseen väittää häntä epärehelliseksi?

Ikivanha ketju, mutta jos joku tätä vielä lukee, niin mä voin kertoa kyseisestä tyypistä paljonkin. Juoskaa karkuun, jos tulee vastaan.

• Aiheellinenvaroitus

Laura Tamminen onkin jo tutkintavankeudessa... Eläinsuojelurikoksista.

• roisto

laura Tamminen möi lääkkeillä rauhoitetun koiran meille,joka osottautui sekopäiseksi,kun tokeni lääkkeistä seuraavana päivänä! No nytpä ei tarvi tehä rikosilmotusta,kun jo pidätetty.
        Jäi todella huono fiilis hänestä!!

• Anonyymi
        Psykowatch kirjoitti:

Ikivanha ketju, mutta jos joku tätä vielä lukee, niin mä voin kertoa kyseisestä tyypistä paljonkin. Juoskaa karkuun, jos tulee vastaan.

^kiinnostaisi kyllä kuulla lisää kyseisestä henkilöstä, miksi on niin epäluotettava? Olen ostanut häneltä koiran kyllä jo vuosia sitten, ja ihan terve ja kunnollinen yksilö ainakin tämä mikä minun kohdalle osui 😏

• Anonyymi

Sinua varoisin eniten, olet kateellinen. Yhtään ei tervettä koirasutta en ole nähnyt Lauralla . Onko oma lehmä ojassa sinulla? Et myöskään ole ollut Lauran kaveri. Pitäiskö sinulta ottaa koirasusi?

• Anonyymi
        Aiheellinenvaroitus kirjoitti:

Laura Tamminen onkin jo tutkintavankeudessa... Eläinsuojelurikoksista.

Tiedätkö oikeat kannat?

• Anonyymi
        roisto kirjoitti:

laura Tamminen möi lääkkeillä rauhoitetun koiran meille,joka osottautui sekopäiseksi,kun tokeni lääkkeistä seuraavana päivänä! No nytpä ei tarvi tehä rikosilmotusta,kun jo pidätetty.
        Jäi todella huono fiilis hänestä!!

Oisko ollu kiinni siitä , ettei osaa olla koiran kaa?

• Anonyymi

Sinua varoisin, tietämättömyydestäsi. Oletko ikinä edes ollut tekemisessä?

• Koirasudetonparhaita

Sinun joka pelkäät koirasusia kannattaa liikuskella varovasti kun pelkäät koirasusia niin paljon, Kuokkalaan on ilmeisesti tullut lisää näitä aivan ihania otuksia niitä saisikin tulla vieläkin enemmän :D

• Susikoirakoira

Mahtavia koiria

• Koiranainen432

Koirat kunniaan

• Koirasudetonparhaita

Itse omistan koirasudenpennun ja olen siitä ylpeä :) Koirasusi on minulle enemmänkin elämäntapa ja koirasusien kanssa eläminen on jotain aivan omanlaatuista ja mahtavaa. Ennemmin elän koirasusien kanssa kuin omistaisin jonkun Fila brasileiron kuten ylempänä on mainittukin ja olen tutkinut rotua aika paljon ja sellaista koiraa en huolisi mistään hinnasta. Joten elämäntapani on koirasudet :)

• Eitänne

Itselläni on ollut koirakammo lapsesta saakka, varsinkin kookkaita koiria kohtaan.
        Kunhan koiranomistaja pitää koiransa kiinni, niin hyvä on.
        Koirasudet joutaa aitaukseen, ei tänne kaupunkiin ihmisten keskelle, ne ovat petoja!

• Voihannn
        Eitänne kirjoitti:

Itselläni on ollut koirakammo lapsesta saakka, varsinkin kookkaita koiria kohtaan.
        Kunhan koiranomistaja pitää koiransa kiinni, niin hyvä on.
        Koirasudet joutaa aitaukseen, ei tänne kaupunkiin ihmisten keskelle, ne ovat petoja!

Pelle pelokas, kannattaisi täällä multi-uskontolassa alkaa pelkää jotain aivan muuta moskeijaa

• pelletorvi

Koira on ihmisen paras ystävä, ei petä on aina hyvällä mielellä, uskollinen kaveri, jos siellä narun toisessa päässä on todellinen koiraihminen, painu helvettiin koiran vihaaja saatanan pelle,,,,,,,,

• KoirasudetOnParhaita

Sinä pelle joka pelkäät koiria / koirasusia niin sinun kannattaa muuttaa sitten pois Kuokkalan alueelta jos kerran pelkäät koiria / koirasusia!! Olet vain naurettava pelkuri pelle et mitään muuta!! Se on hihnan toisessa päässä se vika eikä koirassa / koirasudessa jos ei ole kunnolla koulutettu!! Joten minua ja koirasuttani voit juosta pakoon niin lujaa kuin pääset itkemään äidillesi että Kuokkalassa on niin HIRVEITÄ KOIRASUSIA JOITA PELKÄÄT PELKURI PELLE!!!!

• Näinpähän

Mistäs tunnistat onko siellä hinhnan päässä vikaa vai ei??? Arvaamallako???

• KoirasudetOnParhaita

Oletko sitten niin sokea ettet näe omistajasta jolla on koira / koirasusi että onko sillä kaikki muumit laaksossa jos näet edes näetkään kuinka omistaja suhtautuu ulkoiluttaessaan koiraansa / koirasuttansa sekä kuinka se eläin käyttäytyy ja onko agressiivinen vaiko ei!!

• KoirasudetOnParhaita

Kyllä sen näkee jo idioottikin että jos koira ei omistajaansa tottele niin silloin on koulutuksessa vika sekä siitä ettei omistaja vaivaudu kouluttamaan ja pitää vain koiraa sen vuoksi että saa nostettua omaa egoaan koiran / koirasuden avulla! Itse olen vuosia kouluttanut koiria ja kaikista on tullut erittäin tottelevaisia sekä myös uskollisia eikä ole koskaan purrut ketään samoin tämä minun koirasuteni ei ole purrut koskaan ketään kun olen kouluttanut sen sekä ei takuulla pure ketään, toisekseen omistajalla ei ole kyllä kaikki muumit laaksossa! Omistajasta näkee jo kaukaa sen että miten koira / koirasusi tottelee sekä käyttäytyy ihmisten ilmoilla!

• Koirasusi007

Ite en suosi näitä suomalaisia kasvattajia. helpompi kasvattaa itse ja oli ottaa kiinni suoraan susirajalta vähän asutusten lähelle eksynyt noin muutama kesäinen uros susi talteen kun jo sen verran oli jo utelias ihmistä kohtaan. on lääniä tontilla aitaus ja kaikki ja jos nyt vihdoin onnistuisin astuttamaan naaras koirasudellani niin saisin puhtaita susia:) näitä en myy kerrostaloihin.

• Loversa

Kyllä on taas tietävää porukka täällä, selvittämään ensin mikä on koirasusi ennen kuin kirjoitatte mitään.

• KoirasudetOnParhaita

Koirasusi on sellainen jossa on geeniperimältään oikeaa sutta prosenttien vaihdellen 7,5%:sesta aina jopa reiluun 50%:seen tapaukseen, mutta näitä korkea prosenttisia ei ole läheskään niin paljoa kuin näitä Low sekä Mid content koirasusia ( Matala sekä Keskikorkeita prosenteiltaan ) olevia koirasusia. Mitä enemmän suden geenejä on periytynyt koirasuteen sitä vaikeampaa on koirasuden kouluttamis yritykset sekä noissa tapauksissa koirasusi välttelee vieraita ihmisiä paljon enemmän kuin nämä matala ja keskikorkeat prosenteiltaan olevat koirasudet ovat paljon helpompia sekä helpommin " koulutettavissa " peruskäskyjä tottelemaan vaikkakin kouluttaminen on silti haastavaa koska eivät ole koiria jotka oppisivat nopeasti! Koirasusi on mahdollista motivoida parhaiten herkuilla joka helpottaa kouluttamista jonkin verran mutta siinä tarvitaan myös koirasuden kiinnostus oppimiseen sekä itseltäkin pitkäjänteisyyttä ja hyvää hermojen kestämistä koska ei kuitenkaan ole helpoimpia koulutettavia. Jotkut ääliöt voisivat ottaa todellakin selvää mikä on koirasusi ennenkuin aukoo täällä päätään kirjoitellen yhtä sun toista koirasusista!!!!

• tyhmä_varmaan

Vastatkaa tyhmälle, että kun ihminen on jalostanut sudesta koiraa/eri koirarotuja jopa 50 000 vuoden ajan saadakseen koiriin ihmisen kannalta hyviä ominaisuuksia, niin miksi nyt pitää sekoittaa sutta koiriin?

• Muurahaiskarhuko

Poliisikoira on taas rotu jossa kaksi kolmasosaa on poliisia ja yksi kolmasosa koiraa. Rotua on yritetty jalostaa putkan suojissa jo kauan, mutta vieläkään se ei osaa yhtäaikaa haukkua ja heiluttaa häntää.

• osaakose

Mutta osaako se syödä donitseja?

• jpohpohoin
        osaakose kirjoitti:

Mutta osaako se syödä donitseja?

Polliisitko? Kyllä kai polliisit osaa donitseja syödä ja käyttää myös nuuskaa, polliisiteeveessä aina sillä yhdellä nuorella jepellä nuuskamälli huulessa, vaikeuksia näyttää olevan puhua ettei mälli putoa penkille, eikä ihme että mopopojat keulii ja polttaa kumia kun eräässä polliisiteeveen sarjassa polliisit vaan katseli auton ikkunasta kun asfaltti mustaa rinkiä täynnä ja polliiisitkin vaan totesi että kyllä mekin vähän kokeiltaisiin jos oltaisiin tuon ikäisiä!!

• MonenlaisiaElukoita

Ei oo kaikilla koiranomistajalla kaikki muumit kanootissa, aika hullusti monet koiriinsa suhtautuvat, pitävät niitä jopa ihmisten yläpuolella, keskustelevat niiden kanssa ja hemmottelevat ja suovat niille (ei siis heille) kaliita lääketieteellisiä hoitojakin (jopa niiden viimeiseen hengenvetoon asti), joihin heillä ei oikein olisi varaakaan tai jopa laiminlyövät itsensä hoidot . Jotkut saattavat kuvittella, että eläimellä on sielu ja se oppii ajattelemaan ja käyttäytymään jopa paremmin kuin ihminen...

• hienojaonnitteluja

Oho, aamulla radiossa 50-v syntymäpäivän onnitteluja jollekin lähettivät karvakuonot. Mitenkähän ne (ei he) lähettivät niitä onnitteluja, nuolivatko soittajan puhelinta vai haukkumallako....?

• Koiranelämää

En kyllä itsekään ottaisi koirasutta kaupunkiin ihan elukan itsensä takia. Kuten en mitään muutakaan rottaa suurempaa riippumatta siitä, että "sopeutuvat kivasti ja liikutan sitä paljon". Jos kytkettynä ja käyttäytyvät hyvin, niin ei kosketa muut kuin selvästi kaltoinkohdellut tapaukset.

• Wolfdoggi

Onko tietoa keneltä ne sudet löyty jemmasta?

• Wolfwert

Jos googlettaa lopen niin sieltä löytyy jo ketjussa mainittu nimi...

• Joopatikoo

Kyllä niin taas puolusteltiin vaikka mitään ette saatana tienneet.

• untamot.keskustelee

Hahaa..tietämättömät kommentoi, aloittajan ei tiedä että remmi kuonon päällä ei tarkoita sitä että sillä estetään koiran pureminen..se on silti että sillä estetään koiran vetäminen kun koiraa taitetaan hihnassa, yleensä koirat niin innokkaita etenemään että vetävät omistajaansa ja siksi remmi että hillitön koiran vetämistä.

• Luonnonsuojelija

Yleisimmin kylläkin kyseisen koiran arvaamattomuuden ja koulutustaitojen puutteen takia.

• ohkgkgk

On se nyt ihmeellistä kun aikuiset ihmiset pelkää koiria!

• hauhauhauketjut

Isoilla pelottavilla koirillaan ns.huumehenkilöt suojelevat itseään,ettei kukaan tuu iholle haistelemaan,

• sudetkaatoon

Näin kun koirasusia koulutettiin syöttämällä raakaa lihaa. En päästäisi lapsiani Kuokkalan kaduille, missä näitä koulutettuja koirasusia liikkuu.

• SillaiSiis

On niitä ihmisiäkin, jotka kulkevat vapaina hullun kiilto silmissä ja joille olisi syytä laittaa kuonokopat ja käsiraudat

• Ihkaaitosusi

Minäpäs aidon suden ottaa lemmikiksi, pääsee niistä raiskareista ja pikkutyttöjen ahdistelijoista eroon:p

• Joopajoojoo

No joopa joo, kerropas lisää kuinka sitten sinä ja sinun susi estää raiskaukset ja hyväksikäytöt kun uhrit houkutellaan mediassa. Tekisit aidosti jotain asian hyväksi etkä kirjoittaisi soppaa. Kuinka suden kesyttäisit kun et ole koskaan edes sutta varmaan nähnytkään!

• MeilläAinakin

Susiparien lapset saavat olla turvassa...

• Igorivanowitz

Keskustelun taso aivan huippuluokkaa, tämän parempaan ei jykylän älyköt kykene!

• VäänsiPökäleen

No entäs sinä sitten, väännähän esiin vähän parempaa, jos siihen älylläsi pystyt

• anonyymi_ElN

Se on hyvä että on noita koiria ihmisillä, on ne jonkin verran turvana kun iltaisin tuolla pimeässä liikkuu, lisäksi jokin kävelysauva jolla voi hätistellä kiihkeimmät iholle tulijat napauttamalla kävelysauvalla korville samalla kun koira raatelee pohkeesta lihanpaloja!

• Nallekaveriksi

Karhusta voi kuulemma saada kaverin,jos sitä hyvin kohtelee ja antaa ruokaa niin se on kuulemma uskollinen ystävä ja fiksu eläin.

• Villielöin

Siihen asti kunnes karhu kyllästyy omistajaansa ja syö hänet elävältä. Susi/susikoirat joissa enemmän sutta kuin koiraa sama homma, ne on villieläimiä ja villieläimiä ei voi koskaan kouluttaa tai opettaa kotieläimeksi, villieläimen vaistot ottaa ennenpitkään vallan

• Villejäkotiel

Koira on kyllä susi,kaikki koirat on susia.
        Karhusta en tiedä mutta ainakin Kuusamon suurpetokeskuksessa se karhu on hyvä kaveri hoitajansa kanssa.
        Lapset varmaan tykkäis kovasti jostain oikeasta nallesta.

• hihnantaluttimenyläpääss

Suomen ns.ISOT KOIRAT on ostettu HUUMERAHOILLA ,ei rehellisellä verokirja työllä.

• EiAinaskaanMeillä

Ja höpsistä

• perääneihaikailua

Jossain hämeessä poliisi ja eläinlääkäri ilm. joutunu lopettamaan joitain outoja koiria.kai siell'kin talon väki aineissaan.kuin äimän käki

• Anonyymi

Eläinlääkäri itki, talonväki ei ollut edes paikalla. Meni siellä niin outo rotu kuin mäyräkoirakin piikille.

• eeälös

Kylä älkää on tirtäväidyä potukja mrnkäpös otsb susizk NK III no jostain se on metdst jk oi jK on kiinnostunut sinusta ZZ bio korkrinrsB aehayassyödä sut.

• lyijyhoitoa

Poliisi antoi koirasusiakan 30 piskille lyijyä, samalla sitä sai akan 3 sutta. Aviomies onnistu sitä ennen jemmaamaan toiset 30, jotka on kateissa mutta kohta uutisissa tyyliin: koirasusi hyökännyt lapsen kimppuun jne

• kuulakalloon

Iltalehti tänään: Kaksi irrallaan ollutt schäferiä raateli 13 vuotiaan pojan Kokemäellä. Syyte: Törkeä vammantuttamus. Pitäis kyllä olla murhan yritys, koska eihän nuo susikoirat vahingossa ole vapaina juosseet. Toivottavsti tappajarakit on jo listitty.

• Anonyymi

Ongelma on koiran omistajissa kuten ongelmakakaroiden vanhemmissa-aina.

• ihminen.pahin.peto

Virheellisesti moni asioista tietämätön sanoo saksanpaimenkoira susikoiriksi! Susikoira???? Irlannin susikoira on rotuna olemassa ja sehän on lauhkea kuin lammas, kiltti 🐕!

• väärärotu

Schäveristä 15% on luonnevikaisia ja vanhemmiten tämä agressiiviuus korostuu.

• Anonyymi

Ei ole ihmisellä harkintakykyä eikä ymmärrystä eläimen parhaasta, kun tuottaa koirasusia. Miten voi olla noin tietämättömiä ja ymmärtämättömiä ihmisiä olemassa?

• Anonyymi

Koskaan koiran omistaja ei asiaa ymmärrä , ilmeisesti heiltä puuttunee tajunnasta koko lohko kuten koiriltakin .

• Anonyymi

Koirat ovat mukavia ja maukkaita kiinalaiseen tapaan marinoituina ja hitaasti kypsennettyinä. Nam. Nam.

• Anonyymi

lihapalaan myrkkyä on ehdottomasti kiellettyä.

• Anonyymi

Alittaja-Sun velvollisuus on ilmoittaa lläänin eläinlääkärille tai eläinsuojeluyhdistykseen-jos huomaat että koiria hoidetaan epä inhimmillisesti tai ovat huomattavan agrsessiivisia.sehän paljastaa että ongelma on omistajassa tai huonot olosuhteet,ei maalailla täällä leimaamassa ketään raukkamaisesti.

• Anonyymi

Keskustassa ja tietyissä bussilinjoilla liikkuu todella ihmisille vaarallisia henkilöitä en koskaan edes raivokoiraa pelkää kuten näitä sekakäyttäjiä. Koirat ovat yleensä kiinni joten kuten vaikka omistaja olisi haparoiva. Joku kirjoitti aivan oiein että hulluille ihmisille kuonopanta ja käsiraudat ja punanen piikki lihakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustassa ja tietyissä bussilinjoilla liikkuu todella ihmisille vaarallisia henkilöitä en koskaan edes raivokoiraa pelkää kuten näitä sekakäyttäjiä. Koirat ovat yleensä kiinni joten kuten vaikka omistaja olisi haparoiva. Joku kirjoitti aivan oiein että hulluille ihmisille kuonopanta ja käsiraudat ja punanen piikki lihakseen.

Viattomia eläimiä ei pidä lopettaa. Jos eläin käyttäytyy huonosti niin omistaja piikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viattomia eläimiä ei pidä lopettaa. Jos eläin käyttäytyy huonosti niin omistaja piikille.

Jos koira käy johonkin ihmiseen kiinni niin se on tämän ihmisen vika, koira vaistoaa viholliset.

• Anonyymi

• Anonyymi

Mun koiran isä on Laura tammisen kasvattama ja mun koira on maailman kiltein ja rakastaa kaikkia ihmisiä ja erittäin sosiaalinen,kuulen paljon kehuja koirastani.

• Anonyymi

Kaikki mikä sieltä tulee on hullun kiilto silmissä. Kannattaa kaukaa kiertää.

• Anonyymi

Tanssii Kuokkalan susien kanssa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kuokkalassa kajahtaa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8202
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5191
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5186
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3831
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2747
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe