Kokemuksia LähiTapiolan matkavakuutuksesta Turkissa?!
Meneekö lääkärikäynti suoraan vakuutukseen, vai onko maksettava ensin itse?
Ainakaan lähitapiolan netti sivuilta ei löydy sopimus lääkäreitä / sairaaloita, kun taas useimpien muiden vakuutusyhtiöiden sivuilta löytyy.
Tarkoituksena olisi ottaa LähiTapiolasta jatkuva matkavakuutus.
Eurooppalaisen matkavakuutuksen kanssa ei aiemmin ole ongelmia Turkissa ollut, kun lasta joutunut lääkärissä käyttämään.
Lähitapiolan matkavakuutus Turkissa?!
5
1720
Vastaukset
- Ohje
Nettisivun ohjeiden mukaan onnistuu: http://www.lahitapiola.fi/henkilo/hae-korvausta/toimintaohjeet/matkavahinko
- Oppri
Sairaalasta hakevat faxilla saman tien ennakkopäätöksen korvaamisesta. Vilauta sitä LähiTapiolan korttia siellä. Itse olen käyttänyt sitä Alanyan Baskent- ja Can-sairaaloissa. Can on Anatolia nykyisin. Laskuttavat suoraan vakuutusyhtiötä.
- vakuutusalalainen
Kyllä pitäisi onnistua suoraveloitus. Jos kuitenkin haluat täyden varmuuden asiasta, ota ihmeessä yhteyttä suoraan vakuutusyhtiöön ja kysy asiaa heiltä, vaikka sähköpostitse. On aina parempi varmistua kuin sitten katua vahingon tapahduttua. Matkavaluutuksissa ja niitä myöntävien yhtiöiden käytännöissä on aika suuriakin eroja, samoin vakuutusten hinnoissa. Olen itse vakuutusalalla, joten kerron sen suoraan omasta kokemuksesta. Suosittelenkin lukemaan huolella seuraavan sivuston: http://matkavakuutus.info/ sieltä löytyy mielestäni kaikki asiaan liittyvä, myös ne rajoitteet, joista on toisinaan vaikeaa saada selkoa suoraan vakuutusyhtiöiden sivustoilta.
- tecoo
En luota Lähitapiolaan. Kaikki vakuutukset olen siirtänyt sieltä pois.
- akkaa
"Ainakaan lähitapiolan netti sivuilta ei löydy sopimus lääkäreitä / sairaaloita, kun taas useimpien muiden vakuutusyhtiöiden sivuilta löytyy"
Jos ei löydy nyt ja jos jotain sattuu niin silloin ei ainakaan löydy. Ei kannata ottaa sellaisen vakuutusyhtiön vakuutuksia jonka vakuutusehtoja ei löydy.
Joten ei kannata ottaa vakuutuksia Lähitapiolalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090