Suloinen vierailu

teellä

Nimeni on Niko, mutta Susa sanoi minua Teemuksi. Olimme surustelleet Susan kanssa jo pitkään, 13 vuotiaasta asti. Olimme myös harrastaneet yhtä kauan kaikenlaista ihanehtimista. Olin nuollut Susan suloisia sukupuolielimiä. Hän hyväili kyrpääni orgasmiin asti kun makasin selälläni tekemättä mitään. Välillä taas olimme yhdynnässä. Meillä oli tosi i-h-a-n-a-a.

Aluksi tapailimme toisiamme Susan kotona, koska hänellä oli oma huone ja fiksut vanhemmat, mutta jo 14-vuotiaana hilasin tavarani Susan kämppään ja asetuin sinne asumaan. Muodollisesti osoitteeni oli sama kuin vanhemmillani, mutta he ymmärsivät oikein hyvin, että nuori tarvitsee luonnollista elämää siinä kuin vanhakin.

Jatkoimme opintoja, Susa teknisellä linjalla ja minä kaupallisella. Olimme nyt 23:n ikäisiä ja muuttaneet opiskelijakämppään. Otimme molemmat lisäaineeksi ranskan kielen.

Ranskan luennolla tutustuimme toiseen pariin. He olivat kaikin puolin miellyttäviä, Mirella ja Elias. Olisiko ollut kolmas tapaaminen, kun he kutsuivat kämpilleen. Olimme kuitenkin tutustuneet niin hyvin ranskan tunneilla, että olimme jo vanhoja tuttuja. Mehän mielellämme sanoimme tulevamme.

Kun soitimme ovikelloa, Mirella tuli muina tyttöinä avamaan. Hänellä oli nätti pusero, mutta vittu aivan paljaana ja posliiniksi seivattuna. Olimme hetken yllättyneitä, mutta sitten Susakin tajusi riisua alapään paljaaksi. Onneksi olin juuri poistanut Susan sängen Veet-voiteella, joten hänen vittunsa oli kovin kaunis ja pehmeä.

Voisi luulla, että moinen tapaaminen aiheuttaisi kiusautumista, mutta päinvastoin, tunnelma oli heti rento ja ryhdyimme teelle. Elias kertoi teepöydässä, että heillä oli tapana tavata Eliaksen siskoa Johannaa, jota muuten kutsuttiin Hannaksi, ja tämän miestuttavaa Ulfia. Elias oli tällöin siskonsa kanssa yhdynnässä ja Mirella Ulfin kanssa. Yleensä, jos tila salli, ja tavallisesti salli, olivat samassa huoneessa.

Tässä vaiheessa Mirella puuttui puheeseen ja sanoi, että jos vain halusimme, mekin voisimme olla toisen puolison kanssa. Ajatus oli meille täysin uusi ja outo, mutta kiihottava. Susa kertoi jälkeenpäin, että hänen vittunsa kostui aivan läpimäräksi ja sitä turvotti niin, että oli surastaan pakko laueta. Katsoin siis Mirellan ehdotuksen jälkeen Susaa, ja hän nyökkäsi, niin nyökkäsin minäkin.

"No mitäpä tässä sitten turhaan aikailemaan, käydään sängylle. Meillä on kolmoisleveä sänky, neljälle juuri sopiva." sanoi Elias. Kysyin Mirellalta, mitä hän haluaisi. Sanoi rakastavansa klitoriksen hyväilyä kielellä. Panin siis hänet selälleen makaamaan ja pyörittelin kielelläni hänen suloista klitoristaan. Vittu oli muutenkin aivan paisuneena ja märkänä. Elias taas työnsi kyrpänsä suoraan Susan vittuun takaapäin ilman mitään esileikkejä, ja sangen pian he laukesivat molemmat. Oli näköjään kertynyt paineita.

Jatkoin Mirellan klitan kiihottamista, kunnes hänkin laukesi. Nyt olin vain minä laukeamatta. Mirella työnsi koira-asennossa perseensä minuun päin. Survoin ylikiihottuneen kyrpäni hänen vittuunsa ja laukesin sinne melkein heti.

Lepäilimme jonkin aikaa ja nautimme taas teetä. Mirella kertoi, että he nauttivat suuresti, kun puhuvat seksin yhteydessä rivoja ja ruokottomia. Sehän sopi meille, sillä sitä harrastimme Susankin kanssa. Siis kun ryhdyimme uudestaan leikkimään, kerroin miten Mirella oli alhainen huora ja epäsiveä maantielutka. Hän taas nimitti minua törkeäksi pukiksi, jolla on aina vain vittu mielessä. Susa ja Elias päästelivät sellaisia riettaita sanoja, että en ollut kuullut edes juoppomiesten saunaillassa.

Naimme ja survoimme kuin eläimet, himo nousi rivouden mukana ja rukottomuudet olivat kielellä lauetessakin. Lopun iltaa tytöt näyttelivät ja levittelivät vittuaan toisensa miehille. Juttelimme, mutta enempää seksiä emme jaksaneet.

Kun pukeuduimme ja poistuimme, kutsuimme Mirellan ja Eliaksen meille. Sanoivat, että varmasti tulevat.

1

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teellä

(jatkoa)

Susan ja minun opinnot olivat jo loppusuoralla, joten alkoi tehdä mieli mennä naimisiin. Vakituisia työpaikkoja ei meillä vielä ollut, vaikka molemmille oli kesätyöpaikassa toivotettu tervetuloa. Oli niin vähän rahaa, että häiden olikin oltava sitä juhlallisemmat, mutta intiimit.

Tuli mieleen, että feodaaliaikana monessa maassa oli tilanomistajalla alustalaisiinsa nähden "ensimmäisen yön oikeus", "ius primae noctis". Tämä tarkoitti, että morsiamen tuli antaa hääyönä vittua vain tilanomistajalle. Silloinkin vastoin vallitsevaa moraalikoodia pari oli ollut yhdynnässä jo ennen aviota.

Ius primae noctis olikin ennen kaikkea ylevä toimitus, joka korosti avioliiton ainutlaatuisuutta ja pysäytti ajattelemaan sen vakavuutta. Mekin tulimme tulokseen, että tarvitsemme syvällisen riitin, mutta kuka olisi halukas? Tuli mieleen Hanna ja Ulf. Emme olleet koskaan edes nähneet heitä. Elias voisi kysyä siskoltaan, olisivatko he halukkaita. Ja he olivat.

Hääpäivän aamuna Hanna ja Ulf saapuivat meille. Olimme Susan kanssa odottamassa heitä aivan alasti, mutta muuten Susa huolitellusti kammattuna, vittu posliiniksi veetattuna ja minä parta ajettuna. Olimme juuri tulleet suihkusta. Seksiä emme olleet harrastaneet keskenämme koko viikkoon, mutta olimme katselleet kiihotukseksi toistemme itsetyydytystä, nyt emme sitäkään kahteen päivään.

Minulla oli kyrpä valmiiksi kovana, Susalla vittu turvoksissa ja märkänä.

Vain hyvät päivät toivotettiin. Hanna ja Ulf riisuivat itsensä. Hanna ja Susa asettuivat sängylle. Ilman esileikkejä Ulf työnsi kovan kyrpänsä Susan vittuun ja minä Hannan. Kaikki laukesivat. Tuntui merkilliseltä naida henkilön kanssa heti, kun tapasi ensimmäisen kerran. Vähän ajan päästä suoritettiin toinen yhdyntä. Tytöt antoivat vittuaan koira-asennossa, työnsimme kyrvän sisään ja pian kaikki taas laukesivat. Puettiin päälle. Juotiin teetä. Harjoitettiin vähän aikaa small talkia ja sanottiin kiitolliset hyvästit.

Tuntui, että olimme hyvin valmistautuneet häihin.

Tuntia myöhemmin saapuivat Mirella ja Elias. Hekin vielä yhtyivät meidän kanssamme. Yhdynnän jälkeen, kun Eliaksen sperma jo oli suurelta osalta valunut Susan vitusta, Elias sitoi pitkän punaisen langan sormukseen, työnsi sen syvälle Susan vittuun ja varmisti pysyvyyden tamponilla.

Pukeuduimme hääasuun. Susa kauniiseen valkeaan häämekkoon, minä frakkiin. Susalle jätettiin vittu paljaaksi, mutta hänelle tuli valkeat stay upit. Mirella ja Elias olivat meidän kaasomme ja puhemiehemme, mutta eihän heillä juuri tehtäviä ollut, kun ei ollut hääväkeäkään. Olivat vain yhdynnässä kanssamme ja vihittäessä todistajina.

Papin kanssa oli sovittu, että molemmat käytimme vihkiessä yksiä sormuksia. Vihkiminen oli hyvin juhlallinen ja arvokas. Kyllä pappi osasi.

Vihkimisen jälkeen menimme meille. Vedin vihkisormuksen Susan vitusta ja pujotin sen hänen sormeensa. Harrastimme vielä monenlaista seksiä toistemme puolisoiden kanssa. Kun Mirella ja Elias olivat sitten lähteneet, vahvistimme yhteisen onnemme suloisella yhdynnällä.

Tuntui siltä, että olimme todella naimisissa, hienostuneesti, elegantisti ja juhlallisuutta noudattaen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      401
      2264
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2130
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      98
      1832
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      446
      1783
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1454
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      114
      1393
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      227
      1056
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      936
    9. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      75
      909
    10. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      852
    Aihe