SUBUTEX ILMAN MIEKKAA / RISTIÄ ????

catparis

onko jotai uusii 8mg subutexei tullu markkinoille jossa ei ole miekkaa / ristiä
vedin milli hihat kyl vaikutti kuin subutexi.... .......

41

3540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autttaaakkeee vanhaa ihmistä tiedoillanne .:::))

      • trupaduuri

        Oliko kovempi 8-pallo ku normaalisti? yhtä kova kuin 2mg subutex.


      • trupaduuri kirjoitti:

        Oliko kovempi 8-pallo ku normaalisti? yhtä kova kuin 2mg subutex.

        en huomannu mitää kovuus eroja aijempiii verrattuna????? kaikki vaikutti iha normaalilta mut miekkaa ei vaa olllut ??!? Oli pakkauksessakin normaalisti ....

        EXP: 08/2018 päivämäärä :)


      • trupaduuri kirjoitti:

        Oliko kovempi 8-pallo ku normaalisti? yhtä kova kuin 2mg subutex.

        kyl mun mielest 2mg texi on paljo kovempi....!


      • saatanannarkki

        syö persettäs narkkii ja haistele äitis vittuu


    • Sörkkka

      Plinkistä löytyy topic aiheesta, väärennöksiä. Joillekin ilmeisesti aiheuttanut paiseita, ("saattaa aiheuttaa"). Hyvin tosin toimii, tuntuis toimivan jopa alkuperäisvalmistetta paremmin.. Pvm vähän hälyttävänkin fressi, tullu näitä enemmänkin nyt vastaan.

      • Anonyymi

        Metonotazene nimistä opioidia sisätävät yleensä. Noin 10x fentanyyliä vahvempaa eli varovaisuutta niiden kanssa. Itse kokeillut useta noi benzimidazoli opioideja, mitä tilannut Hollannista, kun ei kipulääkkeitä lääkäri määrää enää vaikka tarve olisi. Paljon voimakkaampia ja iv tai polttaminen tekee heroiinin kaltaisen rushin.


    • ohhooh

      SUBOXONESSA miekka/risti!

      • subutexis on myössssssss :)


    • joooooo

    • sypyteks

      Onko Subutex laillinen päihde? Ainakin pirun yleinen taitaa olla. Vastaako olot heroiinin vaikutuksen alaisena olemista? :D

      • HerraHoo

        Ei vastaa.


    • ei ole laillinen :D

    • ZuBuTaR

      Mulle tullut jo useampaan otteeseen ilman sitä ristiä subua..osa on toiminut mielestäni niinku pitääki tai ehkä vähä enemmän joutunu vetää, mut osa on ollu sellasii ettei oo toiminu pätkääkään. Sain pari ja eri ihmisiltä peräkanaa sellast mikkä ei toiminu..ihmettelin ku alko oleen kauhee kylmä ja väreet päällä vaikka veti jotai 4mg päivässä (silloin olin viel tottunu ottaa noin millii.päivässä,joskus kahta jos huvitti saada extrarennon olon) No siinä vaihees ku alkoi oksennus lentää ja maha muutnki paskana tajusin että oli aika pitkällä jo viekkarit päällä.. kolme sellasta ostin mitkä ei toiminu itseasias ja kaikki eri paikoista,voin.sanoo et vitutti aika huolella et meni rahaa turhaan niin paljon. Kuka tahansa muu,järkevä ihminen ois lopettanu täs vaihees viimestää,mut tyhmä riippuvainen kun olen niin en tietenkää lopettanu.
      Nyt.eilen taas tuli vastaan ja ostettua miekaton texi..asiaan en voinut vaikuttaa esim perumalla koska nnoin kaverilleni rahat joka kävi hakemassa sen ja kun toi sen minulle oliki jo myöhäst alkaa nariseen. Lupaili kyllä et on oikeeta ja hyvää ettei sieltä mistä haki saa ikinä mtn paskaa. Luotan tähän ihmiseen, oon jostain kolme-neljä-vuotiaasta tuntnut et vois.melkeinpä olla mun isä :D Joten kertokaa joku faktaa,mikä näiden miekattomien subujen tarina on? Onko ne vaan niinku jostai muualta ku muuut? Nää ei murene käsiun vaa saa otettuu pienempääki palaa ihan nätisti vaikkapa käsillä,eli ei ny mtn sekundapaskaakaan oo.. auttakaa,vaivannu niiiiiin kauan jo nää ihmesubut ja alan tuntea itseni epävarmaksi kun en tiedä pelleilläänkö täs nyt vaa mun kustannuksella ja nauretaa selän takana ku tuhlaan niihi rahaa vai onko iha oikeesti rahanarvoisia. Tuntuu et toimii kyl muttei yh lujaa ehkä,tai en osaa sanoo ku ihmismieli nii voimakas etten tie sanokoo lumeena vai oikeestu ja eilö sano muka yhtä lujaa ku epäilys jne jos ymmärrätte..
      Kiitos jo etukätee kaikille ihanille jotka jaksaa vaivautuu vastaan mulle..

      • Juuppp

        Oon kuullut huhuja että nää alkuperäset risti subut on niitä aitoja ranskalaisia nappeja ja että ne uudet ois vaan uusia ja venäjältä tuotuja kun on ilman ristiä. Tämäkin on pelkkä huhu joltain tyypilt.


    • Pekkkkaa

      Palataan aiheeseen. Itsellekin tullut näitä vastaan. Ihan pakkauksessa olevia. B8 on päällä, mutta miekka puuttuu. Tuntuu toimivan, kun reflat lähtee. Mutta siis, onko nää ihan virallisia pilsuja? Onko uusista vaan poistettu tuo miekka? Muutenkin tuntuis, että helpompi antaa korvaushoidossa 4mg:n annos kahdella 2mg:n tabulla, kun katkoa kasipalloa.

      Mutta onko kellää siis faktaa näistä?

    • MULLA KAIKKI ILMA MIEKKAA KYL TOIMINU :) KAI NÄÄ VAA JOTAI UUSII TEXEI SIT

    • ?
      !

    • tullu monta texi pakkausta missä sama toi LOT : 523602 EXP: 08/2018 !
      JOKU PAINELEE NOIT HIMAS KONEELLA SALEE MUT KAIKKI KYL TOINU HYVIN :DDD
      en tiedä ;)

    • kyl reflat ottaa pois mut tuntuu vaikuttavan vähä aikaa ???

    • NARKIT-HAUTAAN

      Tappakaa subunarkit itsenne yhteiskunta kiittää,painukaa hautaan narisemisenne kanssa

    • koti runkkari leipäläpi kiinni :D

      • homokarkkianistille

        sä oot subunarkki, homoseksuaali.
        työnnä subuja esinahkas alle ja pyydä poikaystävääs ottaa suihin


    • battlefield112

      Ihan normaaleja nappeja. Noita ollut markkinoilla vaikka kuinka pitkään. Feikkinappejakin oli, mutta niissä oli jakouurre ilman poikkiviivaa. Mulla oli epäilys, että noi miekattomat napit ois tullu jostain EU-alueen ulkopuolelta, kun jotenkin käsittäny että se miekka pitäis olla kaikissa opiaatti- ja opioidilääkkeissä, jotka on EU:n sisällä valmistettu. En kyllä tiedä pitääkö paikkansa. Huoletta voit verää.

      • Vastuutontamainontaa

        Huoletta voi vetää. Häh?
        Mitään, mitä ei tunne tai tiedä ei voi vetää huoletta. Ylipäätänsä suunsa sisään ei saa laittaa tavan ruokaa kummempaa. Lääkäri määrää tabletit, joita käytetään sairauksista paranemiseen tai kipujen lievitykseen. Suoneen pistotkin saa suorittaa vain terveydenhoitohenkilöstö.
        Menetkö vastuuseen antamastasi suosituksesta? Sehän aiheuttaa vaaran henkilön henkeen ja terveyteen.
        Taidat olla diileri. Diilerille on ihan sama kuinka toiselle käy.


      • battlefield112

        Oletko kuullut sellaisesta, kuin itsemääräämisvastuu? Tuo ei ollut kehoitus käyttää, vaan toteamus, että samaa tavaraa kuin Subutex 8mg jakouurteella/miekalla. Ja vaikka se olisikin ollut kehoitus, niin jokainen on täysin vastuussa omista teoistaan (mikäli kukaan ei pakota kyseistä henkilöä toimimaan tietyllä tavalla). Onko iv-käyttö ikinä turvallista? Ei täysin, mutta eipä se sen puoleen ole laitontakaan. Se menee laittomaksi siinä kohtaa, kun käytetään laittomia huumeita. Ja se, mitä kukakin sinne sörkkii, on jokaisen oma asia.
        Mutta juu, olen täysin varma, että kyseessä on sama Subutex-nappi kuin jakouurteella. Taidan olla turhan kyyninen välittääkseni siitä, että joku aiheuttaa haittaa itselleen, tosin täytyy myös muistaa huumeissa olevan lyhyen aikavälin hyötyjäkin. Diileriä ei musta saa tekemälläkään, kun ei löydy kiinnostusta käyttäjien tapaamiseen. ;)


    • jooo

    • asfasd

      Mulle on nyt annettu näitä ihan korvaushoidon kautta et kai ne ihan oikeita on, joskin vaihtui samalla kun lääkkeen jakaja vaihtui et ehkä se ämmä kusettaa ja taskuttaa mun normilääkkeet. Maistuu mun mielestä kirpakammalle.

    • juuuu

    • kiitos kaikkille vastuaksista--...

    • jerenSalmiakit

      ylläri et heti tänne tulee jotai kilipäitä haukkuu huumeiden käyttäjiä ::DD:D:D:DD ! hei sinä kilipää hissi runkkari tule sinäkin testamaan subutexiä kanssamme lupaamme ette pety ;)!!!! osoite kurvin etelä nurkka

    • Rikosylikostaapeli

      kyllä ne taitaa olla iha oikeita subutex 8mg ...

    • Avopotilas

      Ainakin omista korvaushoito lääkkeistäni (suboxone) hävisi miekka samaan aikaan kuin perus tekseistä. Hoidon alussa miekallisia vielä sain eli viime vuoden keväällä. Samaan aikaan pyöri teksejä joiden pvm-merkkien perusteella osa oli vanhempia ja loput uudempia. Uudemman olivat ilman miekkaa. Täysin ehtoja subuja ihan vuosien kokemuksella sanoen

      Nämä Xonet suomen koohoossa tulevat briteistä (kuten myös subut mitä oli viimevuonna lähipiirissä liikkeillä), eli oliskohan maakohtainen juttu tuo miekan poistuminen

      Syy varmaankin on se että jos lääkeessä kuin lääkkeessä on "jakouurre", on lääkeaine tasaisesti koko lääkkeessä ja se on jaettavissa osiin
      Subutexeja/Xoneja ei kuulu jakaa joten tämä voi vaikuttaa siihen että ne on otettu pois

    • supppana

      Uusissa subutex napeissa ei ole sitä "miekkaa".

    • mutta jotkut myy vielkäki subuja jossa on miekka ja toimii yhtä hyvin ???!!!

    • jja päivä määrät paketeissö on 2020 tyyliin ??

    • Anonyymi

      Nostetaas ikivanha keskustelu pystyyn. Nämä Subut missä samat lotit tehty jossain itäeuroopan maissa ja näissä "8mg" pallossa 2mg buprea eli yhdestä tehdään 4. Tällä kahdella millillä pysyt just kuosis mut menee se pallo tai enemmän päivässä. 2mg/pvä ei kannata muutenkaan vetää ku ei se sen enempää toimi jos ei sit käytä muita päihteitä ja sitä en suosittele kenelläkään.

    • Anonyymi

      Emmä tiiä tääl kuopios on 10 jo kuollut noihin ristillisiin subuihin eli hyvää tavaraa taitaa olla parempaa ku og kasipallo

      • Anonyymi

        Metonotazene nimistä opioidia sisätävät yleensä. Noin 10x fentanyyliä vahvempaa eli varovaisuutta niiden kanssa. Itse kokeillut useta noi benzimidazoli opioideja, mitä tilannut Hollannista, kun ei kipulääkkeitä lääkäri määrää enää vaikka tarve olisi. Paljon voimakkaampia ja iv tai polttaminen tekee heroiinin kaltaisen rushin. Nää on näitä uusia rc opioideja.


    • Anonyymi

      Siis kävi aik vähintään outo juttu. Ilman toleranssia pienen palan nokittamisen jälkeen hyvä ettei taju lähteny mut oudointa on tää kutina ja raapiminen aiheuttaa sellasii syyhypunkin näkösii käytäviä. On kai se syyhypunkki voinu kaivautuu subunki sekaan vaik tuntuuhan se epätodennäköselt

      • Anonyymi

        Taidat olla aika . . .


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe