Päivät junnaa eteenpäin tasaista tahtia. On avomies ja pari teiniä edellisestä liitosta saman katon alla. Viisikymppiä kohta saavutettu. Mitäs piriatystä keksis
tylsää elämääkö......
5
130
Vastaukset
- Meniköseelämäohi
Ei siihen kortit vastausta kerro, itse se on löydettävä. Tämä palsta ihan kuollut - kuten huomaat. Ja omasta itsestään se kaikki on kiinni. Seuraa paikallislehteä, mitä ohjelmaa ja tarjontaa löytyy. Uusi harrastus, mikä kiinnostaa ja mihin haluaisit panostaa? Uusi kampaus? Uusi tyyli? Kulttuuria, teatteria, what ever!! Elämä on mahdollisuuksia täynnä,kunhan ne osaa keksiä ja löytää. Keski-ikä on rajapyykki jossa joudut tekemään tiliä menneen ja tulevan kanssa. Valitse valoisa ja positiivinen tulevaisuus katkeran "elämä meni ohi" -tunteen sijaan.
- lyylikö
kiitos kommenteistasi. saisinko toisenkin vastauksen, esimerkiksi tarot korttien kautta.
- lyylikö
Olen ruskeasilmäinen. Tukkani on tummanruskea, seassa jo harmaita haituvia.
- lyylikö
nostan
- lyylikö
nostan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522095
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.921199- 1521094
- 68941
- 35928
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31869Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59807Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779