Tiedäthän, etten ole kiinnostunut sinusta enää millään tavalla. En siis halua kanssasi koskaan yhtään mitään, en halua nähdä tai kuulla sinusta enää koskaan tai olla missään tekemisissä, en siis varsinkaan halua kanssasi naimisiin tai lisääntyä. En tunne sua kohtaan mitään muuta kuin sääliä, ja sille tunteelle en voi mitään. En siis vihaakaan sinua, olet minulle samalla tavalla yhdentekevä kuin joku kadulla vastaan kävelevä tuntematon ihminen.
Vastaukset 23
- annaselitys
No mix vakoilet mua?
- samat_sulle
Kuitti ja kiitti.
- rakastat
kun kirjoitit ikävälle
Siinä taas perusnainen..............
- ohjekirja
hellydenkipeän naisen tekstistä. miehen puute valtava ja huomionhaku huipussaan. alkeellisen käänteistä...
- yrjöttää
En tykkää sun naamasta, enkä halua suudella. Ajatus seksistä kanssas ällöttää. En halua olla kilometriä lähempänä sinua, en kuulla. Tunnen vain inhoa kohtaasi.
- Ahaaa
Ja tuo piti kirjoittaa netin ikäväpalstalle .... miksi?
- Ikävätodetatämäkin
Täällä se varmaan menee tuokin tieto perille. Aloittaja on narsisti.
- VarmistusVastaus
Mies, vaikken voi olla kanssasi omista syistäni johtuen, tykkään sinusta edellenkin. Ja jos en jostain miehestä välittäisi, en ilmoittaisi siitä täällä. ketään en inhoa. Kiitäen minä.
- koitanpärjätäjtnk
Itkettää, kun minä niin pidin sinusta ja suunnittelin tulevaisuuttamme.
- minäainakin
Tykkään :/ n-m
- TäälläOnkintänään
Hilipeä meininki! :DD
- varattukko_
oukkidoukki
- jätännämä
ihan omaan arvoonsa
- eihaittakaa
Mee vaa sen höntin kaa! :D
- niinmenenkin
Juuri hänen ihanan höntin kanssa <3
- miksitänneilmoitat
Oot aika julma.
- NytOlisHyvä
Saada tämän miehen etukirjainta vaikka aloittajalta
- aloitt-
H....
- perinteineneiollumulta
Eikä helvetissä, ei ollut minulta tämä paskaoksennus-aloitus, kun en ajattele noin. H->P (n->m)
- varmistuskysymys
saanko silti säälistä sinulta vähän vittua ?
- tottakaaaiit
Tottahan toki, eihän tässä nyt seksistä mitään puhuttu.
- ummetushelpottaa
Rupes ihan paskattaa kun luin tätä tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301189- 66819
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,41720Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss275608- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47510- 35489
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?34487