Siis toimiiko teillä muilla?
toimiiko posti
10
538
Vastaukset
- postiatarviva
Nyt toimii, äsken ei toiminut. Hyvä että alkoi pelaamaan.
- Hyvin-toimii
Toimii loistavasti.
Mutta minullapa ei lekaan Suomi24:n toimimatonta! Ei minulla, paitsi, että roskapostia tulee tuhottomasti, mutta viestejä ei voi lähettää.
Yhdellä kokeilin ja ei kuulunut vastausta, joten kokeilin lähettää itselleni toiseen s-postiin viestin ja ei tullut perille??
Löytääkö kukaan, kuinka ylläpito vastaa tähän ongelmaan? Tai tietääkö kukaan, kuinka sen saa toimimaan?
Mitä hiivatin virkaa on s-postista, josta ei voi lähettää viestejä?- vakituinenkäyttäjä
Kyllä posti ainakin täällä toimii ihan normaalisti. Outoa on se, että useinkin toimii vain osalla käyttäjistä.
vakituinenkäyttäjä kirjoitti:
Kyllä posti ainakin täällä toimii ihan normaalisti. Outoa on se, että useinkin toimii vain osalla käyttäjistä.
useinkin toimii vain osalla käyttäjistä? Miksi?
Mietin myös sitä, että täytyykö erikseen luoda s-posti osoite, koska olen osallistunut keskusteluihin ko. nimmarilla?- Vaihda-postia
Ota toinen posti. Saat tuon roskapostinkin kuriin.
- kaikkitoimiihyvin
Kristiina23 kirjoitti:
useinkin toimii vain osalla käyttäjistä? Miksi?
Mietin myös sitä, että täytyykö erikseen luoda s-posti osoite, koska olen osallistunut keskusteluihin ko. nimmarilla?En minä ole ainakaa luonut mitään erikseen ja käytän rek.nimeä yleensä kirjoituksiin. Sinun pitää postiasetuksista laittaa tuo roskapostiasia. Minun postiini ei tule yhtään roskapostia.
Ei ole toiminut pariin viikkoon..
- ihmetteleväillupää
Kumma kun klikkasin postia, niin ruudun yläreunaan tuli pienen pieni teksi SIIRRY TÄSTÄ POSTIIN. Miksi se noin menee?
- Postipaten.postitoimisto
Posti toimii VAIN oikealla sähköpostiohjelmalla, ihan mikä tahansa kelpaa joka tukee IMAP-protokollaa.
Asetukset löytyy: http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti#asetukset
Selainversio ei toimi, eikä tule toimimaan koskaan!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743288
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161192- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap91716Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635