toimiiko posti

minullaeitoimi

Siis toimiiko teillä muilla?

10

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • postiatarviva

      Nyt toimii, äsken ei toiminut. Hyvä että alkoi pelaamaan.

    • Hyvin-toimii

      Toimii loistavasti.

      Mutta minullapa ei lekaan Suomi24:n toimimatonta!

    • Ei minulla, paitsi, että roskapostia tulee tuhottomasti, mutta viestejä ei voi lähettää.

      Yhdellä kokeilin ja ei kuulunut vastausta, joten kokeilin lähettää itselleni toiseen s-postiin viestin ja ei tullut perille??

      Löytääkö kukaan, kuinka ylläpito vastaa tähän ongelmaan? Tai tietääkö kukaan, kuinka sen saa toimimaan?

      Mitä hiivatin virkaa on s-postista, josta ei voi lähettää viestejä?

      • vakituinenkäyttäjä

        Kyllä posti ainakin täällä toimii ihan normaalisti. Outoa on se, että useinkin toimii vain osalla käyttäjistä.


      • vakituinenkäyttäjä kirjoitti:

        Kyllä posti ainakin täällä toimii ihan normaalisti. Outoa on se, että useinkin toimii vain osalla käyttäjistä.

        useinkin toimii vain osalla käyttäjistä? Miksi?

        Mietin myös sitä, että täytyykö erikseen luoda s-posti osoite, koska olen osallistunut keskusteluihin ko. nimmarilla?


      • Vaihda-postia

        Ota toinen posti. Saat tuon roskapostinkin kuriin.


      • kaikkitoimiihyvin
        Kristiina23 kirjoitti:

        useinkin toimii vain osalla käyttäjistä? Miksi?

        Mietin myös sitä, että täytyykö erikseen luoda s-posti osoite, koska olen osallistunut keskusteluihin ko. nimmarilla?

        En minä ole ainakaa luonut mitään erikseen ja käytän rek.nimeä yleensä kirjoituksiin. Sinun pitää postiasetuksista laittaa tuo roskapostiasia. Minun postiini ei tule yhtään roskapostia.


    • Ei ole toiminut pariin viikkoon..

    • ihmetteleväillupää

      Kumma kun klikkasin postia, niin ruudun yläreunaan tuli pienen pieni teksi SIIRRY TÄSTÄ POSTIIN. Miksi se noin menee?

    • Postipaten.postitoimisto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe