Sisältyykö empatiakyvyn puuttuminen diagnoosiin?
Tunnistaako autistinen peilikuvansa?
13
188
Vastaukset
- sammakkotutkija
Olen testannut asiaa sammakoilla - eivät tunnista peilikuvaansa, joten heillä on empatia tallella.
- assiperäpassi
Kyllä vain – peilineuronit puuttuvat.
- hukkakura
Miten mahtaa asia olla pikku paha hukalla?
- ölkjhgfdsdfghj
Mutta sitä olen ihmetelly jo kauan että missään ei ole niin paljon sarkasmia kuin autiusmipalstalla, mistähän se johtuu ?
- Se_johtuu_siitä
että et tiedä, mitä sarkasmi on. Toisin sanottuna joko olet ymmärtänyt väärin sarkasmin kriteerit, tai sitten et ole niistä koskaan edes tullut tietoiseksi.
- kerrokerrokuvastin
Sakasmi tulee ihan tahtomattaan kun kirjoittaa ja vastaa omiin kysymyksiinsä
- kuvastininfo
Niinpä; ilman minua ei olisi minua. Eikä; ilman sinua, sinua. On taitoa erottaa nämä kaksi toisistaan.
- prinssisikö
Mitä tapahtuukaan kun sammakko pussaa peilikuvaansa?
- Heräsin
kun yritin erottaa pariutuvat sammakot, mutta ei ollut taitoa erottaaa nämä kaksi toisistaan.
- HFA-lapsi
Miten peilikuvan tunnistaminen liittyy empatiakykyyn?
- Asperger_
Ei mitenkään. Mulla on diagnoosi Aspergeristä sekä yksityiseltä että julkiselta, olen erittäin empatiakykyinen henkilö mm. useiden eri terveydenhuoltoyksikköjen lääkärien mielestä.
- autsi
Välillä en tunnista peilikuvaani. Haluaisin olla näkymätön.
- empaattiasd
Ite pelkään ikkunoita ja peilejä yleisesti.
Mutta aiheesta alkuperäiseen taas; kyllä tunnen empatiaa turhan herkästi. Tekee mieli auttaa toista ihmistä heti jos näkee ilmeestä että toisella on vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434829- 632713
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2751807Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611736Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701142
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112