Sisältyykö empatiakyvyn puuttuminen diagnoosiin?
Tunnistaako autistinen peilikuvansa?
13
191
Vastaukset
- sammakkotutkija
Olen testannut asiaa sammakoilla - eivät tunnista peilikuvaansa, joten heillä on empatia tallella.
- assiperäpassi
Kyllä vain – peilineuronit puuttuvat.
- hukkakura
Miten mahtaa asia olla pikku paha hukalla?
- ölkjhgfdsdfghj
Mutta sitä olen ihmetelly jo kauan että missään ei ole niin paljon sarkasmia kuin autiusmipalstalla, mistähän se johtuu ?
- Se_johtuu_siitä
että et tiedä, mitä sarkasmi on. Toisin sanottuna joko olet ymmärtänyt väärin sarkasmin kriteerit, tai sitten et ole niistä koskaan edes tullut tietoiseksi.
- kerrokerrokuvastin
Sakasmi tulee ihan tahtomattaan kun kirjoittaa ja vastaa omiin kysymyksiinsä
- kuvastininfo
Niinpä; ilman minua ei olisi minua. Eikä; ilman sinua, sinua. On taitoa erottaa nämä kaksi toisistaan.
- prinssisikö
Mitä tapahtuukaan kun sammakko pussaa peilikuvaansa?
- Heräsin
kun yritin erottaa pariutuvat sammakot, mutta ei ollut taitoa erottaaa nämä kaksi toisistaan.
- HFA-lapsi
Miten peilikuvan tunnistaminen liittyy empatiakykyyn?
- Asperger_
Ei mitenkään. Mulla on diagnoosi Aspergeristä sekä yksityiseltä että julkiselta, olen erittäin empatiakykyinen henkilö mm. useiden eri terveydenhuoltoyksikköjen lääkärien mielestä.
- autsi
Välillä en tunnista peilikuvaani. Haluaisin olla näkymätön.
- empaattiasd
Ite pelkään ikkunoita ja peilejä yleisesti.
Mutta aiheesta alkuperäiseen taas; kyllä tunnen empatiaa turhan herkästi. Tekee mieli auttaa toista ihmistä heti jos näkee ilmeestä että toisella on vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323908
- 453290
- 342854
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980