Laittakaa jotai vinkkei ku alkaa käteenveto kyllästyttää.
itsetyydytys vinkkejä pojalle
32
12629
Vastaukset
- suosittelu
Nykyään on keksitty sellanen asia kuin nainen, ei tarvitse vetääkäteen kun sellasen hankit. Suosittelen oikein lämpimästi! Mutta ei kai siinä jos ei uskalla hankkia.
- Kk__
Kokeile sitä puhelintolppaa, se on niin ihana tunne saada joku paksu ja pyöreä haarojen väliin. Kaatunut puu ajaa saman asian.
- Anonyymi
Tälläistä ei saa tehdä julkisella paikalla se on laitonta!
- Swaggerboyyy
Nää vastaukset on sen verran trolleja joten aattelin vastata kunnolla:
1) Peilin edessä runkkaaminen
2) Rentoudu täysin, ota vaikka lasi kokista ja istuudu sohvalle mukavaan asentoon, ota läppäri ja katsele vaikka jotakin lesboseksiä. Älä heti vemputa munaa täysillä, vaan aloita runkkaaminen rauhallisesti ja kovenna vauhtia hiljalleen- Anonyymi
Just näin
- tylsistynytpoju
Vois yrittää
- Anonyymi
Jos on tarpeeksi venyvä.. voihan sitä kokeilla kielella osua omaan kaluun. Riippuu henkilöstä kuinka helppoa se on. Itse olen kokeillut ja se on kokeiltava teidänkin, keinolla millä hyvänsä.. ;)
- Anonyymi
Itse teen nykyään niin, että pidän kalusta kiinni, mutta työntelen samalla tavoin kuin pannessa. Eli en vedä käteen enkän kädellä ylipäätään tee muuta, kuin pidän kalusta kiinni.
Parempaa noin päin. - Anonyymi
Kaverin kanssa on kivempaa
- Anonyymi
Olen 13v ja kun seisoo se on 10cm onko se pieni mun kaverilla on melkein 14cm mutta ihan ohut. Ollaan kimpassa runkattu ja mietitty suihin ottoja kaveri on pari kertaa pitänyt mun kalua kädessä ja se on ollut hyvää että on tullut spermaa minulta.
- Anonyymi
Nice voinko liittyä seuraan oon 12 v ja asun Tampereella?
- Anonyymi
Snp?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Snp?
lisää pze446
- Anonyymi
Ite teen silleen, että otan kalusta kii oikealla käellä ja alan tekee nopeeta edes takas liikettä kädellä jolla pidän kiinni
- Anonyymi
No jep vähän jo tylsää alkaa olee
- Anonyymi
Itse oon 13vuotta ja mulla kun seisoo on joku 13-14cm pitkä penis onko se ihan hyvä
- Anonyymi
On tyypillisen kokoinen. Älä ole huolissasi siitä.
- Anonyymi
lisää snäpis pze446
- Anonyymi
lisää snäpis pze446
- Anonyymi
Ite oon 12 täytän täs kuussa 13 ja kovana on joku 13
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lisää snäpis pze446
Ei oo ku kik hommaa se
- Anonyymi
Vaihda välillä vasempaan käteen ettei tule death grip syndrome jolloin seksi ei enää onnistu. Jos et saa itseäsi laukeamaan vasemmalla vemputtamalla niin sitten on jo liian myöhäistä.
- Anonyymi
Hommaa dildo.
- Anonyymi
Miten runkataan kun en osaa ja haluaisin
- Anonyymi
Itse teen nykyään usein niin, että menen vatsalleni makaamaan, otan kalusta kiinni ja teen työntöjä kuten pannessa. Tuntuu mukavemmalta sillä tapaa.
Tietty sotkuista hommaa, mutta voi vaikka laittaa kortsun päälle tai kietoa joku rätti ympärille, niin lakana ei sotku jos sängyssä panee omaa kättään.
Olen kyllä joskus kylppärissä tehnyt samalla tavoin, tuen käden lavuaarin reunaa vasten, kalu käden sisään ja työntelemään. Spermat roiskuu lavuaariin ja ne on helppo siivota aktin päätteeksi sieltä pois. - Anonyymi
Hae kaupasta sopivan kokoinen maksankimpale.
Työnnä siihen reikä sopivan kokoisella keittiöveitsellä.
Lämmitä halutessas mikrossa. Pane sitä! - Anonyymi
KOKEILE SÄKIN ALASTI RUNKKAUSTA
- Anonyymi
Ootteko homoja
- Anonyymi
Juu
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346