vuosimalli 2015 ja 15 tonnia ajettu. Olen mahdollisesti ostamassa tuota ja kysyisin kokemustanne öljynkulutuksesta? Viekö minkä verran öljyä tuhannella kilometrillä? Kyseinen yksilö on multitronic automaatti. Takuuta on vielä jäljellä joten siksi uskallan varmaan ostaa audin. Toki pitää sitten vaihtaa ennen takuun loppumista ja ajoittaa vaihto niin että liike saa auton myytyä vielä takuunalaisena. Tämä takuu loppuminen vähentää auton arvoa todella paljon.
Audi a4 1.8tfsi öljynkulutus?
7
9876
Vastaukset
- Audiiiiol
Automyyjän neuvo: osta vain takuunalainen vw tuote ja vaihda ennen takuun loppumista, muuten olet todella itseaiheutetun ongelman äärellä. Volkkareiden markkina arvo on laskenut eikä niistä tosiaan kummallisia hyvityksiä enää saa. Aina reippaasti alle sen mitä asiakas luulee. Huomaan nykyöän aina sen asiakkaan reaktion kun autoa tuodaan meille vaihdossa, ovat pöyristyneitä mutta sitten sanovat että ymmärtävät tilanteen. Me ei todella autoliikkeenä voida olla maksamassa volkkarin remontteja vaan asiakas itse vastaa näistä ja siksi hyvitys on varsinkin tsi/dsg yhdistelmällä jotain muuta kuin asiakas on luullut. Myös kaikki dieselit kuuluu tähän. Ja koskee audi ja muita volkkarin malleja myös.
- Audistiiio
Öljynkulutus n 0,1litraa satasella ja litra/1000km jos vähänkään reippaammin painat kaasua. Öljyt vaihdan audiini ain viimeistään 3 tonnin välein. Näin kone pysyy kunnossa.
- OilonJunior
Paljonkos Audin öljytilavuus on moottorin osalta? Tarviiko niitä koskaan vaihtaa, jos öljytilavuus on vaikkapa 6l, niin 6000km ajettuna öljyt on kertaalleen jo vaihtuneet moottoriin. Ehkäpä siinä on se "longlife" öljyn salaisuus, kun vaihtuu jo moneen kertaan ennen varsinaista öljynvaihtohuoltoa.....
- Audionöljysyöppö
Kyllä audiin lisätään aika usein öljyä lisää. Sitä nimittin kuluu. Audi kuskin tietää siitä että perä on aina notkollaan lisäpainosta..siellä on isoja tonkkia öljyä aina varalla kontissa. Audin litratilavuudet takakontin suhteen ilmotetaankin nykyään aina öljykanistereiden määrässä.
- Huoletonta_ajoa
Eiköhän tämä virsi Audin öljynkulutuksesta ole jo loppuun kaluttu juttu. Itse ajanut 2014 mallisella diesel-Audilla ja olen enemmän huolissani kun ei kuluta yhtään öljyä.
Eikä kavereidenkaan Audit tunnu kuluttavan öljyä. Aikaisemmin ajelin 25-vuotta japanilaisella ja eikä niihinkään tarvinnut lisäillä öljyä. Audin korkeampi hinta näkyy materiaalien laadussa, äänettömyydessä ja jämäkässä ohjattavuudessa. Ajoon lähtiessä mukavuuden aiheuttama hymynväre puskee väkisin suupieleen. - tättärää.pippijuu
Eilen juuri juttelin naapurin kanssa viinilasin ääressä. Vaihtoi A4 Audinsa vm-2011 vielä 74-vuotiaana uuteen Bemariin, kun kyllästyi siihen, että vuotuisella 6000 km:n
ajolla piti lisätä öljyä reilut kolme litraa. Onko toi nyt paljon, voi itse kukin tykönänsä miettiä.
- sairaushanTuollainenOn
Röllin aloitus ja omia vastauksia, hienoa Kyykman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255