Yksinäisten karut kohtalot-kadonnut kampaaja ym

AINUTKOJOTAKIINNOSTAA

65v Birgitta Silander katosi kesken Elokuisen päivän 2015. Hänellä ei tiettävästi ollut lapsia. Katoamis ilmoituksen tekivät miesystävä ja yksi sukulainen(läheine).

70v Reijo Tunturin omistama talo paloi 1kk sitten Saarijärven Pylkömmäellä,eikä talon omistaneesta Reijo Tunturista ole sen jälkeen minkäänlaista havaintoa.Myös Tunturin omistuksessa ollut auto tuhoutui palossa. Tunturilla ei myöskään luultavammin ollut myöskään perhettä.

Eli tässä kaksi yksinäistä ihmistä ja heidän kari kohtalonsa.

13

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakava-tilanne

      Lisää kadonneita.
      Eilen illalla kello 19 jälkeen katosi palstalta 66 vuotias mieshenkilö nimeltä Hunksz josta ei ole kuulunut katoamisen jälkeen läyskän vertaa.
      Tunto-merkit. Käyttää paljon katko-viivoja.
      Jos törmäät kyseiseen henkilöön, ilmoita asiasta lähimmälle palstalle, olkoon se vaikka seurakunnat tai julkkikset tai joku muu.
      (En ole nainen mutta en homokaan)

      • kotitui.aamulla

        Löytyi jo, oli nukahtanut kertapanoläyskän kämppään.


    • tuleeko.takaisin

      Moni on lähtenyt tupakin ostoon eikä sen jälkeen ole havaintoa.

      • Maailma-nielaisee

        Moni mies, juu. Ennen eroon riitti tupakkiaski, nykyisin tekstiviesti.
        Entä nainen, lähtenytkö ostamaan ripsiväriä?


      • voi.hitto

        Akat on katalia, mies tulee tupakan hakumatkalta parinvuoden kuluttua jo on eukko etsinyt uuden petikaverin.


      • Minä-jaksan-odottaa

        Minullekin kävi kerran niin. Nuoruudessa. Otettiin suhteeseen aikalisä ja kun nähtiin sitten kymmenen vuoden kuluttua, olin hetken että voisihan sitä jatkaa mihin jäätiin. Mutta kelettis hän oli naimisissa ja kolmen lapsen äiti jo. Ei ole naisilla pelihermoja:)


    • entiennytkään

      Ai, jaa. Että yksinäisellä naisella on miesystävä.

      • Ylläri-pylläri

        Yllättävän monilla yksinäisillä ja erakoituneilla naisilla on miesystävä heh heh.


    • Jotkut.ne.vain.osaa

      Tunnen tämän taloyhtiön asukkaista muutamia. Viidestä tuntemastani ns yksinäisestä naisesta ainakin neljällä on vakinainen miespuolinen kaveri; eivät asu yhdessä. Yksinäisiä miehiä tunnen itseni lisäksi yhden, yli 80 -vuotias. En tiedä onko kaveria vai ei. Itsellä ei ole.

      • jos.ei.muuta.tekemistä

        Naapureista huolehteminen ja tarkkailu mitä kukin tekee :)


    • kristellanna

      Jos lie jotkut huumeparonit kaapanneet
      - iltalehdessä oli kuvia oik.käynneistä olleista henkilöistä - suunnilleen samannäköistä
      porukkaa - mitä joskus nähny K-suomessa Saarijärven suunnassa
      - oma autonikin oli tyhjennetty parkkipaikalla mun romuista ja tavaroista.
      Kaikkien muitten "kotikäyntien" ohella saaliineen.
      Mtäs vanhoista - useimpia varmaan kauhistaa eniten se miksi naisia katoaa niiin paljon - ja myöhemmin löytyvät surmattuina ja murhattuna jostain - siinä missä lapsiakin. No sepä vaan ammatikseen rikoksia tehtailevista lennokeista ja korppikotkista - eihän niillekään ole ikinä pärjätty.

    • Suomen poliisi on kyllä parhaita euroopassa, mutta ei kaikkea saa selville.

    • Nimiylläri

      Minua kiinnostaa sen miehen nimi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe