IIS:n peruspesut..

Ärsyyntynyt

Eikö IIS:n työntekijöillä ole koulutusta tehdä peruspesuja?! Niin päin peetä tehty meidän taloyhtiössä, suututtaa lopputulos!!

Portaita ei oo pesty yhtään siis ei edes pyyhitty! Portaille on valunut likaista litkua kerroksesta ja se on edellen siinä vaikka asiasta on huomautettu! Vahaa on levitetty vain YKSI kerros liian paksusti joten lopputulos ihan hirvee.. Aulan kivilattiaa ei ole pesty eikä käsitelty millään.

Miten ne aattelee et tolla lopputuloksella kukaan tilaa uutta peruspesua niiltä...ihan ammattitaidon puute loistaa tai mielenkiinnon puute omaa kädenjälkee kohtaan!

Ja joo, ilmeisesti taloyhtiö vaan halus halvimman tekijän työhön ja se näkyy...

8

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laikkari2

      7-8/h palkoilla ei paljon kannata yrittää.......
      Varmaan työaikakin on mitoitettu, että 15 min per rappu.........

      • Pattinen

        Ei kellään siivoojalla voi olla noin pientä palkkaa, sen sanoo jo tes:ikin!!


    • maksajanvalinta

      Kyllä IIS luulisi olevan takuutyötä mutta onko?

    • fkjiyhhjj

      Peskää perkele itse ne saatanan raput vaikka talkootyöllä. Ei se siivous mitään rakettitiedettä ole.

    • enolenätynki

      Hieman vanha kirjoitus.

      Lian portaissa huomaa, OK.
      Mutta miten ilmenee vain yksi vahakerros, sen paksuus ja hirveä lopputulos?
      Kivilattian pesuun en ota kantaa, kun en sitä ole nähnyt. Onko aloittajan silmässä malka? En tiedä. Kivilattian käsittelyä suoja-aineella ei huomaa pinnasta. Sotkeentuu samalla tavalla ennen ja jälkeen käsittely. Käsitelty on vain hieman helpompi puhdistaa.

      IIS lienee ISS?

      Taloyhtiön hallitus päättää talon asioista, joten hopi hopi hallituksen jäseneksi. Kukaan ei halua hallitukseen, mutta juuri sinulle olisi nyt tilaus pitämään yhtiön puolta ja vaatimaan kunnon työjälkeä.

      Siinä olen samaa mieltä, että halvin ei ole aina paras.

      PS. Peruspesu sisältää sovitut asiat. Jos peruspesun tekevä firma on sama kuin porrassiivouksen tekevä firma, niin silloin osa yleiseen käsitykseen kuuluvista peruspesun asioista on voitu tehdä normaalin siivouksen ohessa.
      Jos peruspesu on tilattu erikseen, niin silloin siihen kuuluu vain sopimuksessa mainittu. Jos sopimuksessa vain kerrosten vahaus ja ala-aulan käsittely, niin sitten näin on.

      • Iksuton

        Olen aloittaja... Aulan kivilattiaan piti laittaa vaha niinkuin aiemminkin on laitettu. Nyt siihen ei oltu koskettu lainkaan.
        Yhden vahakerroksen näkee siitä että se on laitettu sen verta kiireellä et osasta lattiaa puuttuu kokonaan vaha (kaksi kertaa jos laittaa niin epätodennäköistä et jostain puuttuis kokonaan).. Vahassa siis näkyy mopin jäljet eli vahanpoistoainetta on jäänyt lattiaan vielä.

        Toedän et issin työntekijät ei itse määrittele aikaa peruspesuihin mut hei jos osais nii ees joku kunnioitus omaa ammattitaitoo kohtaa! Mä en ikinä kehtais sanoo tehneeni pesut tähän taloo jos toi olis lopputulos :/

        Ja tilannepäivitys...nyt vihdoin asialle yritettiin tehdä jotai ja tehtiin pintapesu....mut portaisii ei edelleenkään koskettu


    • muku

      iss <.llä tehdään pesut aina itse ja huonoa tulee ,,
      taitaa olla heillä taa yt. tulossa

    • lollollollol666

      Kivilattiaa ei yleensä vahata. Kristallointi olisi nyt ehkä paikallaan.
      Jos kerrosten lattiaan on jäänyt vahanpoistoaitetta, niin uusi vaha hilseilee pois muutamassa viikossa.
      Vanhassa talossa ei aina käytetä vahanpoistoainetta lainkaan.
      Mopin jälkien näkyminen vahassa voi johtua lattian epätasaisuudesta.
      Vahaa levitettäessä asiaa ei huomaa, vasta vahan kuivuttua kunnolla.
      Ehkä vasta seuraavana päivänä.
      Myös lattian valmistusviat voivat näkyä uudessa vahauksessa suttuisuutena.
      Portaita valmistetaan useissa väreissä ja sävyissä, vanhemmissa taloissa voi olla ruskehtava sävy jolloin sitä ei saa vaaleammaksi ja puhtaalta näyttäväksi.
      Jos portaissa roiskeita tms. tahroja niin reklamaatio tekijälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe