Oon siis kärsiny tinnituksest vuosii ja oon vast 18v (loppuvuodest 19). En oo käyny kuin yhel keikal ja sillonki käytin korvatulppii. Enkä muuteskaa käy missää mis ois paljo meluu (oon siis melkonen kotihiiri :D). Musiikkiakin kuuntelen ain korvanapeil harvoin ja hiljasimmal voimakkuuel.
En oikeest tiiä miten mä jaksan tätä paskaa. Tän kestäminen loppuelämän kuulostaa helevetin ahistavalle, mut jos tätä ei ois, musta puuttuis jotain. En mä ois mä, jos mulla ei ois näit ihmeen kaikenmoisii "vammoi".
En oo kyl ikin ollu masentunu(ainakaa pahasti) tai kärsiny juurikaa mistää muust kuin rätinäst korvissa tän takii.
Kaikki kovat äänet tuottaa pient tuskaa, mut hiljasuus ei oo ongelma.
Tuntuu vaan hullulta aatella elävänsä viel mont monituist vuot tän kaa.
Kettää muita, jotka ois kärsiny/kärsis samast ongelmast? Kui nuorii te olitte kun tinnitus alko? Miten te muutes kestätte sitä?
Ei, mulla ei oo ihan helvetin ristiriitaset tunteet täst ja pirunmoinen viharakkaussuhde korvien soimiseen
Tinnitusta :/
3
239
Vastaukset
- Niska
Oletko selvittänyt tinnituksesi syyn?
1. meluvaurio
2. niskan ja hartioiden lihasten jännitys
3. jokin muu syy
Niskan ja hartioiden lihasten jännityksen aiheuttamaan tinnitukseen diagnoosi- ja hoitovihjeitä!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11942139#comment-65202340 - parantaja
Nuori olet,kaikki mahdollisuudet,että se häviää kun mielenkiinto suuntautuu nuorella muihin elämän ihaniin asioihin,. Itse sinua vanhempena jouduin leikkaukseen ja univaikeuksiin olin saanut rauhoittavan lääkityksen. Järkytyin kun hoitaja sanoi että olin parantunut tinnituksesta ja se oli tosi järkyttävää, kun molemmat korvat soivat kuin palosireenit. Minusta tuli hankala potilas. Narkkari.en ikinä tunnusta kärsiväni erittäin vaikeasti tinniyuksesta jos suhtautuminen on tuollaista törkeää. Otan myös selvää kuka minut paransi, korvat soi ja soi
- Örri
Mä en siis tosiaankaan muista miten ja miksi tää alko. Jotenki must vaan tuntuu, et huomaan tän nykyään tosi paljon paremmin, vaik pystynki elää tän kaa.
Tää on ollu jo niin monii vuosii mun "kaverina" etten osais nähä elämääni ilman tätä. Välil toki kaipaan täydellist hiljaisuut, mut osaan nauttii siit näinkin.
Nytten oon vaan lukenu kaikenmoisii turhii nettikeskustelui ongelmast, jotta saisin ees jonkinlaista vertaistukee, mut ääh...
En tiiä miten mun pitäs suhtautuu elämään tän kaa :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483