Haluaisin tappaa itseni.

Haluanpois

Kaikki asiani ovat menneet sotkuun tämän sairauden myötä, ja loputkin tulevat menemään.

Raha-asiat ovat nyt juuri melkein pohjakosketuksessa. Aikaisemmin olin A luokan kansalainen, ja sairauden myötä kaikki lipuu käsistä....minulta vaan katoaa ote kaikkeen.

En petä kumppaniani, mutta tämä sairaus on niin paha, ettei hänkään tule kauaa vierelläni kulkemaan. En ole ilkeä, ja yritän varjella häntä itseltäni.

Työni , ja pitkä työurani valuu tyhjään , ja se saanko kuntotustukea tai työkyvyttömyyseläkettä selviää kesän mittaan jos jaksan sinne asti.

Tietysti, joku haluaa minusta vielä tehdä jonkintason työntekijän, vaikka ikärasismi tulee hoitamaan sen ,ettei työpaikkaa saa,,eli siksikin olisi parempi kuolla,ettei joutuisi tuota tylytystä kohtaamaan.

Olen kuitenkin ollut pitkään työelämässä, suorittanut ja suorittanut ja lopuksi kaikki vaan hajosi, ja velkaa on enemmän kuin ikinä pystyn maksamaan....mutta se lienee meillä biboilla yleistä.

Niillä rahoilla ei ole bailattu,eikä matkusteltu, vaan ne on menneet pakkomielteiseen osteluun, jossa ei ole ollut mitään järkeä, ja niitä romuja ei edes pysty myymään :(.

Nyt vaan päällimmäinen halu on kuolla .

8

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akkuloppu

      Kuulostaa kuin omalta elämältä.Samaa asiaa miettiny koko kevät talven..

    • pinkkinen66

      Elämä on tämän sairauden takia välillä todella raastavan raskasta itselle ja läheisille.
      Mieliala vaihtuu monta kertaa päivässä ilosta masennuksen syöväriin,niin olen minäkin pilannut raha asiani jo vuosia sitten.
      Enää en osta mitään kun ei ole mistä ostaa,palkka päivänä maksan kiirellisimmät laskut pois.
      Silti mikään ei riitä ja jatkuvasti murehdin näitä asioita,perheeni on todella tiukilla kanssani.
      Olen valtava taakka ja syyllisyys painaa jatkuvasti,töitä teen ja se on ollut minun pelastus.
      Alkoholin olen jättänyt minimiin,koska joka kertaa oloni pahenee sänkyn pohjalle asti.
      Luovuttamista olen miettinyt koko ajan,mutta ei minusta ole siihen.
      Perheeni on kärsinyt jo liian paljon tästä sairaudesta,vaikka se minulle olisi helpotus.
      Juuri nyt manian hiipumis vaiheessa olo on tuskainen,ahdistava tiedät mitä tarkoitan.
      Mutta töihin on mentävä saa edes ajatukset muutamaksi päiväksi muualle.
      voimia meille kaikille.

    • Kaksimieltä

      Vastaan tähän vaikka vanha kirjoitus onkin, koska tämä on aivan kuin omasta elämästäni... minulla ei tosin ole kaksisuuntaista todettu (vielä), tutkinnan alla... tällä hetkellä on todella kamala masennus jakso menossa, en tiedä miten tästä taas selviää, nyt tuntuu etten selviä! Ahdistaa ihan kaikki, taloudellinen tilanne on päässyt ihan kamalaksi, velkaa olen onnistunut ottamaan nyt niin paljon etten tästä tule selviämään, työkyvytön olen niin psyykkisesti kuin fyysisesti, niitä asioita pitäisi jotenkin selvitellä mutta en jaksaisi, olen siis työttömänä työnhakijana, oikeasti pitäisi olla sairaslomalla, mutta kun tuntuu että kaikki terveydenhuollon instanssit palottelee keskenään kenen kuuluu kirjoittaa minut sairaslomalle... ja kukaan ei kirjoita! Olen ollut työelämässä aina tähän syksyyn saakka, mutta nyt siis fyysinen ja psyykkinen terveys on sitä luokkaa etten enää pysty. Psyk. hoitava tahoni ei mielestäni ole ihan paras mahdollinen, en koe saavani oikein apua... käyn nyt vaan juttelemassa viikottain mukavia mutta en ole saanut mitään lääkehoitoa, vaikka mielestäni sitä jo tarvitsisin (edellinen lääke lopetettiin pari kk sitten sivuvaikutusten vuoksi). Tuntuu että vointini vaan huononee koko ajan vaikka olen hoidon piirissä, eikös silloin ole jotain vikaa hoidossa? Perhe kärsii, lähinnä puoliso (olen äkäinen, en halua läheisyyttä,olen hyvin paljon, siis todella paljon omissa oloissani, nukun paljon, en tee mitään, en käy missään, olen eristäytynyt kotiin yms) ... olenkin miettinyt ihan vakavasti, että olisiko parempi jos ottaisin eron... päästäisin hänet menemään tästä, ei tarvitsisi hänen kärsiä minun mukana. Lapset on jo sen verran isoja, etteivät enää varmasti erosta niin järkyttyisi, olisi toki varmasti tiukka paikka. Mutta tosiaan tuo aloittajan lausahdus piti kyllä minussa niin hyvin paikkansa: olin aikaisemmin A luokan kansalainen ja nyt sairauden myötä kaikki lipuu käsistä! Juuri tuolta minusta tuntuu! Ennen minä hoidin kaltaisiani ja ajattelin, että voi kamala mikä kohtalo ihmisellä ja nyt minä olen itse tässä tilanteessa!! En kestä!

      • Toipilastoipilas

        Minulla ole kaksisuuntaista mielenhäriötä, mutta masennus on ollut Paha jo pitkään. Vahvat masennuslääkkeet eivät minulle sovi ja miedoista vain pieni apu nukkmiseen. En kuitenkaan ole ajatellut mitään tekeväni itselleni, elämä on Jumalan antama lahja. Mutta ymmärrän kuitenkin sinua. Myös fyysisiä sairauksia ollut, stressistä kai puhjenneet.
        Jos tälläiset ihmiset kohtaisivat toisensa niin voisi auttaa toinen toistaan puhumalla ja kuuntelemalla, ennekaikkea kuuntelemalla toista ihmistä. Mutta jokainen kärsii omissa koloissaan. Onhan niitä yhdistyksiä ja vertaustukea järjestetty, mutta kokemuksesta tiedän, että on vaikea lähteä.
        Toivoa ei kuitenkaan pidä menettää, eikun tulta päin, vaikka viimeisillä voimillaan.


    • Terve.vaanmenoa

      Heikolla hapella olet. Ota ihmeessä ero, hulluksihan akkasi tulee sinun kanssa.

    • Muillepalstoillesiitä

      Älä tule tänne pilailemaan vakavan asian kanssa. Voi kohdata joskus sinuakin, jos olet siltä vielä säästynyt. Laajentaa kyllä ymmärrystäsi siinä vaiheessa.

    • 26s

      Olen miettinyt usein ......

    • JeesusVoiAuttaa

      Elä,äiti ei pääty kuolemaan, joten turvaudu Jeesukseen, rukoile ja pyydä apua ja johdatusta elämääsi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe