raalan vanhuspsykatrian osastolla G1.
Käykää lukemassa tuota ketjua Turun keskustelussa.
Mengele-touhua Turun Kupittaan sai-
1
161
Vastaukset
- Riivitty
No joo. 90 luvulla tyksi oli täynnä Mengeleitä, kun Kurkku, Korva kirurgit joutuivat toimimaan Urpo Rinteen ohjeen mukaan
Itse jouduin pahoinpidellyksi.
Sopimus oli leikata leuan alta pieni pinnallinen ihonalainen kova nastura
Leikkaus piti kestää tunnin, ja seuraavana päivänä kotiin.
Kas kummaa! Mengele oli tehnyt 10cm. pitkän haavan ja katkaissut suuren kaula lihaksen. Suuria hermoja on myös katkottu, jotka nyt aristaa ja pullottaa luihulla kaulan puoliskolla.
Geenitutkimus on nyt muotia, joten vauvoista ja muuten höynäytettävistä tehdään Geenitutkimus potilaita.
Missään ammattikunnassa ei tehdä niin paljon vääryyttä, kuin Neurologiassa ja Neuro kirurkissa.
Kyllä näitä Mengeleitä riittää meillä koto Suomessa, ei tarvitse mennä Tukholmaan Karoliiniseen sairaalaan
Potilaita tehdään, jotta tutkimusrahaa saadaan ja tutkittavia riittää.
Terveisiä kohtalotovereille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333