Hotelli Intercontinental kokemuksia...

perhelomaa

Tätä on täällä jo kysytty aiemminkin muttei vastauksia tullut silloin, mites nyt? Kiinnostaa mm. all inclusive-systeemi ja ruuan taso (näin herkuttelijana tietenkin) ko. hotellissa. Vaihtoehtona olen miettinyt le Canonnier hotellia tai lux Grad Gaubea, jotka kyllä ovat aika tyyriitä täyshoidolla. Tripadvisorin sivuilla oli hyvää palautetta Intercontinentalista, mutta jos löytyisi joku täältäkin kertomaan. Kiitos.

2

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palannut

      Vastaanpa nyt itse tähän kysymykseeni kun tuli käytyä ja kokeiltua Intercontinental. Olimme matkassa perheenä 6-vuotiaan lapsemme kanssa. Otimme AI:n koska lähistöllä ei ollut ravintoloita. Ruoka oli keskitasoa, joskus erinomaista. Aamupalalla ihanaa hedelmämehua ja croisantteja. Senso ravintolassa laajasti ruokaa tarjolla, myös mereneläviä joka ilta jossain muodossa. Segala ravintolassa oli "set menu" johon kuului alkupala, keitto, pääruoka ja jälkkäri, hieman parempaa ruokaa kuin buffetravintolassa. Thaimaafanina tosin ikävöin thaimaan ruokia, kreoliruoka ei uponnut aivan samalla tavalla. Ravintoloita olisi ollut muitakin mutta lapsen kanssa päädyimme siis syömään usein buffetpöytää Senso ravintolassa.

      Allasalue oli viihtyisä ja kävin jopa ilmaisessa allasjumpassa pari kertaa. Altaan syvyys oli vain 1 - 1.2 metriä mikä oli uimaanopettelevalle lapsellemme juuri sopiva. Lasipohjavene oli täynnä silloin kun olisimme sinne olleet menossa. Muita ilmaisia urheiluaktiviteetteja emme käyttäneet.

      Parasta oli maksuton lastenkerho johon englantia osaamaton lapsemmekin pääsi hyvin mukaan ja nautti toiminnoista ja retkistä. Hoitajat olivat todella kivoja ja aktiivisia. Palvelu oli muutenkin ystävällistä kaikkialla ja nopeaakin meille kun söimme yleensä heti kun ravintolat olivat auki ja ruuhkaa ei vielä ollut. Iltaohjelmaa oli hyvin, erilaisia tanssi- ja lauluesityksiä ja uuden vuoden ilotulitus sekä hulppea uuden vuoden päivällinen.

      Huoneet olivat siistejä ja tilavia ja kaunis merinäköala jokaisesta huoneesta.

    • SjaH

      Juuri palanneena ko.kohteesta ja hotellista voin suositella lämpimästi. Rauhalliseen loman viettoon sopiva ja se mikä on ehkä valitettavaa, hotelli ja henkilökunta pyrkivät korjaamaan. Meillä esim.ensimmäisellä vko huoneen ilmastointia ei saatu toimimaan, mutta upgreidattiin toiselle vko jaguzzilliseen huoneeseen parilla hierontakerralla ja skumppa pullolla pahoitellen. Muutenkin hlökunta oli mukavan kiinnostuneita ja iloisia huolehtimaan sinun lomasta. Taksilla pääsi helposti tekemään omia retkiä, omat rannat rauhallisia snorklaukseen,auringon nauttimiseen. Ruoka oli keskinkertaisen hyvää ja riittävästi. Joka ilta jtn showta tarjolla, lisäksi ilmaista aktiviteettia boat houselta, lasipohjavene,vesihiihtoa,kanootti-ja polkuveneitä. 2allasaluetta.hiljaisempi parempi, ei lapsia;) wifi toimi kohtuullisesti . Menisin uudelleen jos maailmassa ei niin paljon muitakin paikkoja, top 5 matkoissani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe