Ei taida olla hääppönen työpaikka .Kovin on huonoksi kehuttu.Kierrän kaukaa seppälän kaupankin.Poikottiin.No mikäpä on syy?Kohtelee työntekijöitä tosi alentavasti....
Kirjapaino Kari
29
1399
Vastaukset
- kirpunlevittäjä
Sua ei näköjään kukaan huolikaan töihin kun joudat täällä loisimaan pysy vaan siellä homeisessa kämpässäs sossu elätti
- talesall
Kirpunlevittäjä......kerro missä asut voin hälyttää terveystarkastajan.Ja tuholaistorjujan.Ei kait kankitiellä
- onseniinväärin
Kylläpäs täällä on viehättävää porukkaa ja näköjään työtä vieroksuva yhteiskunnan hylkiö löytyy joukosta
- Painava
Paras työpaikka mitä voi kuvitella. Itse olen ollut siellä jo 47 vuotta.
- pyjaki
Älä 47vuotta nuollut takapuolta.Maku on sitten tuttu
- jooojoojoo
47vuotta lakaissut lattiiaa joopa jooooooooo joo jooo
- boikottiin
Se kirjoitetaan boikotti
- Kaipotti
Ei kun boycott
- Veikko27v
Loistava työpaikka! Olen minäkin ollut siellä jo 38 vuotta ja hyvin viihtynyt. Maksavat aivan järjettömiä bonuksiakin.
- tuhpesvie
Eläppäs puh paskaa.Pienestä tilistäkin ovat viemässä.Kannattaa puhua niinkun asiat on.Ette uskalla.Ei oo kehuttava työpaikka.Vittu vai bonuksia .
- Varmastijoo
Ja lehmät lentääääääää.......
- kööölioiou
Boonuksen vähäsen raakki kirje paperiija kerran kesässä .Ai niin että joo mikä ettei kyllä se soppii et mikäkö.
- Upeemesta
Viime joulunakin sain lähes kolme tonnia bonuksia! Missä muualla duunari saa saman? Saunailtojakin on joka kuukausi ja siellä ei sitten virret kaiu!
- kirjajoo
Paska puhetta.siellä sinun laissille näytetään ovee.monon kera
- Upeemestaseon
kirjajoo kirjoitti:
Paska puhetta.siellä sinun laissille näytetään ovee.monon kera
Mitä puhetta? En ole puhunut, kirjoittanut vain, amis. Mikä muuten on kehitysvammaisten kielessä "ovee.monon"?
- plopsss
Kehitysvammaiselle kirjajoo ovee on ovi tarkemmin ulkoovi.Mono hiihtokenkä tai pelkkä kenkä. Pomo heittää sinut ulos ulkoovesta ja vahvistuksena potku kengällä sun ihra....perseeseen.Tajusitko?..
- Sesevaanonsillälailla
Ei se onnistu, koska minä olen se pomo! Eikä firmasta lähdetä kuin eläkkeelle normiaikaan. Silloinkin saa vuoden palkan bonuksena.
- jollekka
Karia en tiedä työnantajana... Mutta seppälänkankaalla oleva mutanappi yrittäjä ei maksa palkkoja tes:in mukaan. Aivokääpiöt tekevät työtä mokomalle kusettajalle. Kun on Jeesus mielessä ja sillä verukkeella kusetetaan!!
- Jgfuhgd
Niin
- rules
Tiedän tämän mustapään joka kusettaa. Otin loparit jo aikapäiviä sitten. Eipä siellä kukaan pysy töissä. Paitsi nämä jeesustelijat joita on hyvä kusettaa.....
- Turpajuhta
Opettaa pitää mustapäätä tavoille. Suomalaista ei KUSETETA!
- NäppyNassu
Kyllä mustapäistä pääsee eroon kun vaan puristelee niitä.
- Hallahallahalla
Pekonilla hautomalla ja sen jälkeen vodkalla desinfioimalla saa myös hyvän lopputuloksen.
- Täämaaonsuomalaisten
Tai uittamalla mustapään rikkihapossa..
- Kylläonikäväsinne
Maakunnan parhaita työpaikkoja tuo kirjapaino Kari. Vieläkin maksaa palkkaa vaikka olen ollut jo puoli vuotta eläkkeellä. Ei se kuulemma niin päivän päälle ole.
- Töes
Kiikun kaakun..
- höhöhöhöhöö
Sinua ei huolita edes vessan pönttöjä puunaamaan
- Anonyymi
Ei arvosteta työntekijöitä, ei sitten pätkääkään
- Anonyymi
Miksi duunareita pitäisi arvostaa? He saavat palkkansa ja sillä siisti. Jos tekee työnsä hyvin, niin saa pitää työpaikkansa. Vapaat viikonloput ja vuosilomat ovat heille bonusta. Pitäisi riittää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046