Moi! Mä siis haluiskn kirota mun (kaverin) joka on tosi ärsyttävä ja kiusaa. Yleensä mä revin sen hiuksista täysillä mutta kohta mä oon kyllästynyt siihen ja älkää ilmottako mut mä haluisin tappaa sen mut en mä pysty joten ajattelin jotakin epäonnen kirousta tai jotakin muuta ja olis kivaa tietää miten sen mun (kamun) perään saa demonin. Kiitos kaikista vastauksista:-D
Kertokaa helppoja kirouksia
5
117
Vastaukset
'Jummi jammi' on tosi helppo. Myös ässä- ja ärrävikainen voi sen helposti lausua.
- hyjthgfd
Ilmoittaja on kakara jonka aivot eivät ole vielä kunnolla kehittyneet, eikä hänellä ole vallankäytön kokemusta. Kukahan antaisi opetusta hänelle vallankäytöstä, ettei tommosta sontaa tarvi täällä lukea...
Kirkossa tai eri lahkojen seuroissa voi käydä opiskelemassa taikamenoja.
- Kevätpimu
Kannattas sun varmaan alkaa lenkkeillä ja hankkia uuden kaverin..katsos kaverit ei kiusaa ja maailmassa on sen verran paljon ihmisiä että eiköhän sullekkin löydy oikea ystävä..
- bertil.perversson
Nyt nopeasti johonkin lestadiolaiseen kinkeripiiriin,sieltä saat sataprosenttisen varmasti kirouksia,manauksia ja kaikki maailman demonit käyttöösi.Takuulla tehoavatniin,että tukka kaveriltasi lähtee ilman repimistäkin.Mutta käytä näitä taikoja varoen,sillä ethän tosissasi toivo kaverisi hengenmenoa,jos nyt tukka lähtee niin sehän on pieni leikkisä kuje.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3021165Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83981- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701