Paljon maksaa taxi Kuopiossa?

Reppureissaaja

Ollaan ajateltu kaveriporukalla reissata junalla nyt ympäri Suomea ja ajateltiin pysähtyä Kuopiossa ja käydä Kauppakeskus Kolmisopissa jos matkakassa riittää. Paljon mahtaa taxi maksaa juna-asemalta kauppakeskukselle ja takaisin asemalle? Yritetään vähän selvittää paljonko kukin tarvii omaa käyttörahaa taxeihin ja muuhun ja paljonko tarvitaan yhteiskassaan.

11

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksei_bussi
      • testatkaa

Jos on monta henkilöä jakamassa taxin kustannukset voi kulut mennä jopa alle bussitaksan/henkilö. Bussilippu maksaa 3,30e.

• kolmisoppeen
    • Bittisijoittaja

Tämä kysymys nyt ei liity varsinaisesti ap:n kysymykseen, mutta onko Kolmisopessa vielä se Bitcoin-automaatti? Tämän mukaan siellä pitäisi olla https://bittimaatti.fi/locations

• yritteliä

Kuopion taxit hyväksyvät bitcoinit maksuksi.

• Jullimulli
        yritteliä kirjoitti:

Kuopion taxit hyväksyvät bitcoinit maksuksi.

Tuo ei kyllä vastannut siihen mitä kysyttiin. Bittisijoittaja kysyi onko tuo bitcoin-automaatti Kolmisopessa vai ei. Olen joskus sen siellä nähnyt, mutta siitä on aikaa kun viimeksi Kolmisopessa ite käyny nii en osaa sanoa.

• kamelikuski

Olette varmaan kuitenkin menossa Matkuksen kauppakeskukseen ja taksi asemalta sinne maksaa n.30 euroa.

• 9plus11

Bitcoin ei ole virallinen valuutta, vaan vaihdannan väline. Vähän kuin oravannahat.
      Joku myyjä pyytää 2 oravannahkaa ja maksat 2 oravannahkaa myyjälle vastineeksi tuotteesta.

• kalliit.rukkaset

Liito-orava on parhaimmillaan rukkasina.

• avutonta

Nerot liikenteessä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1638
    Aihe