Onko kukaan käynyt Haagassa thai hieronnassa? Onko ihan jees?
Thai hieronta
2
2172
Vastaukset
- Älä_pyydä_alennusta
Kokemukseni mukaan laatu vaihtelee. Osa naisista nauttii selvästi työstään ja tuntuvat tulevan onnelliseksi, kun saavat palvella asiakasta. Ja palvelevat siis todella hyvin ja kyeselevät toivomuksista erikoisuuksien suhteen.
Itse kyllä suosittelen olemaan valikoiva ja kokeilemaan eri paikkoja. Kun tapaa jonkun hyvän, niin hänet voi usein pyytää ihan kotikäynnillekin tai mennä hänen luokseen käymään. Näihin sisältyy usein myös ruokailu, mikä on mukavaa.
Itse kylläkin seurustelen nykyään ihanan filippiiniläisen naisen kanssa, joka on myös hieromataitoinen. Thaimaalaisista naisista kerrotaan tosi hyvin Asumaan Suomeen sivustolla. Itse tutustuin moneen filippiiniläiseen naiseen tuolla: http://www.asumaansuomeen.fi/foreign-dating-forum/- cfffgghhj
Ja lopuksi löylykauha perseeseen aamen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919