Vuoden 2009 tammikuussa, oli jotain 25pvä tuli asunnolleni muutto/ siivousavuksi eräs ari, kun oli tavarat kannettu ulos, ja piti aloittaa siivous, oli tämä ari juonut puoli pulloa tolua. makas päivän sammuneena, kaadoin sitte loput tolun viemäriin, ja hain sille muuttoapuna olosta palkaksi 1L lasol pullon huoltikselta. oli muistaakseni lauantai, ja asunto piti sunnuntaina olla tyhjä ja minun olla toisellla paikkakunnalla töissä jo maanantina.
näin sitte yhtä mattia, entistä kalastajaa kaupungilla, kysyin, että oletko viinakauppaan menossa, sanoi että joo, sanoin sitte et itellä oo juomista, ja joku ari juo lasolia mun kämpillä. tämä matti lähtikin kävelemään perään, ja sanoi, että eipä tartte käydäkään alkossa, jos on lasolia. ja niin hän tuli asunnolle, ja Matti&Ari kehuivat, kuinka hyvää, ja halpaa ainetta lasoli on, ja menee päähän.. makasivat sitte sammuneena, ku veljen kanssa tyhjennettiin asuntoa, siinä ne makas, ja piti poliisit soittaa hakemaan ne pois, ku asunnon avaimet piti luovuttaa.
-Kuinka näille jätkille kävi?
-Muutin siis 1.2.09 pois tuolta paikkakunnalta, ja sain jo 3.2.09 kuulla, että tuo matti oli ensisuojalla juonu litran lasolia, ja maannu paskat housussa lattialla, ku emäntä oli suuttunu, ja heittäny sammuneen ukon pihalle. se oli Matin tarinan pää.
27.11.09 kuulin, että tuo Ari on ollut samalla pulikämpällä juomassa lasolia, ja sunnuntaina juomien loputtua lähtenyt pyörällä kaupungille, saanut viinakrampin, kaatunut, ja kuollut..
-se oli niiden lasol ukkojen lorun loppu..
Parin kaverin lasolkokemuksia
lasolarska
0
185
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.925552Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573671Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j673037Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522243Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.612006Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3091981- 471636
- 961521
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441417Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121409