Olen 17v tyttö ja aivan rakastunut 25-vuotiaaseen naiseen. Hän ei ole auktoriteettiasemassa tai mitään, mutta kuuluu helluntaiseurakuntaan. Itse olen evl. Arvelen ettei helluntaiseurakunta hyväksy homoja. En tiedä mitä hän minusta ajattelee. En ole kertonut tunteistani. Kun joku paikalla hän teeskentelee ettei tunne minua. Kun olemme kaksin hän katsoo minua silmiin, kehuu minua kauniiksi ja koskettelee. Hän mm. kerran kun olin jotenkin alakuloinen ja olimme kaksin niin hän istui aivan kiinni minuun ja silitti hiuksiani. Hänellä on aina hyvin lämmin katse kun hän katsoo minua. Kun joku muukin on läsnä niin hän teeskentelee ettei huomaa tai tunne edes minua. Tämä on inhottavaa. Leikkiikö hän vain kanssani vai pelkääkö hän jotain? En ymmärrä. Mitä voisin tehdä?
Apua nopeasti!
4
276
Vastaukset
- Olehyvä
Ensiksi sun kannattaa lopettaa heti alkuun tälläiset provojen kirjoittelu, se ei edistä eikä auta ketään, kiitos.
- tarvitsen_apua
En ole provo. Häivy itse trollailemasta ja toisia mustamaalaamasta.
Hei!
Tilanteesi vaikuttaa hankalalta, mutta et saa asiaan selvyyttä, jos et keskustele asiasta tämän naisen kanssa. Kun keskustelet hänen kanssaan asiasta, kannattaa olla rehellinen. Jos koet, että suhde on läheinen niin kannattaa luottaa siihen, että hän osaa suhtautua siihen asiallisesti, vaikka hän ei tuntisikaan samalla tavalla. Häntä voi mietityttää myös teidän ikäeronne, koska olet alaikäinen. Jos teidän suhteellanne ei ole mitään tulevaisuutta, on sekin parempi, että sen kuulee kuin se, että asia jää mietityttämään.
Eve Kalajoen rovastikunnan nettisaapas- Seonliianvanhasulle
Unohda se ja kattele oman ikäisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517