Fiatin navi

waffen

Fiatin navi neuvoo vain lähimmälle romuttamolle. Onko normaalia?

20

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liianmyöhäistä

VAikuttaisi että olet jättänyt muutaman huollon väliin.

• älykköpoikaJihuu

Ihanko itse keksit hauskan jutun, vai auttoiko äiti?

• Fiatparee

Ei ole normaalia. Fiat on huomattavasti parempi kuin Peugeot ja Citroen!

• F.I.A.T

Fiat tunnistaa sitä kuljettavan tojo-Teron ja on menossa Teron varallisuudelle sopivan tojotan luo. Tämä on älykkään kuljettajan lisävarustepakettiin kuuluva normaali toiminto. Kun poistut Fiatista ja kuljettajaksi tulee normaalijärjellä varustettu kuljettaja, navigaattori toimii normaalisti opastaen haluttuun määränpäähän.

• mercedes2016

Viiatin miehiä ottaa koville kun ei ole varaa kunnon autoon.

• Marea1997

Kun itsetunto on kunnossa, ei sitä tarvitse autolla korjailla.

• renault2016

Fiat on kunnon auto sellaiseen verrattuna kuin Peugeot 206 ja Citroen Xsara. Pösön ja Sitikan miehiä ottaa koville kun ei ole varaa kunnon autoon.

• takanaLoistavaTulevaisuu
        Marea1997 kirjoitti:

Kun itsetunto on kunnossa, ei sitä tarvitse autolla korjailla.

juu, hyvän itsetunnon tunnistaa paskasta autosta ja hienosta kommenteista Suolessa?

• Marea1997
        takanaLoistavaTulevaisuu kirjoitti:

juu, hyvän itsetunnon tunnistaa paskasta autosta ja hienosta kommenteista Suolessa?

Kommenttisi on todella upea joten autonasi täytyy olla vanha ruosteinen lintta.

• Pösö_on_huono

Pösö 206 on romu. Ei ole huonoa itsetuntoa. Olen kokeillut ainakin kolmea Pösö 206:sta. Eivät toimineet. Niin paljon vikoja, että en viitsi alkaa luettelemaan niitä...

Taidatte olla vain kateellisia Fiatista?

• Sitikkamies84

Itsellä tällä hetkellä Citroen. Täytää myöntää, että Sitika toimii jo melko huonosti.

• Sitikkamies84

Itsellä tällä hetkellä Citroen. Täytyy myöntää, että Sitika toimii jo melko huonosti.

• Käyjakukkuu

Millä lääkkeillä käyt?

• Eilääkkeitätarvita

Ei ole lääkkeitä. Hahhah haa. Fiat käy ja kukkuu.

• Maahantuontikieltoon

Onneksi fiatissakin edes joku toimii kunnolla.
      Kaverin romua on ropellettu taas jokunen päivä, vaikka kielsin alunperinkin lyömästä käsiään sontaan.
      Fiat hakkaa laaduttomuudessaan jopa ranskalaiset. Vertailukelpoinen lähinnä vanhan Ibizan ja itäblokin ihmeiden kanssa.
      Hankkiiko näitä uutena joku muukin, kuin ummikko ämmät?

• Renkaanpotkija

Kaverillasi ei taida olla kaikki kohdallaan kun kesken autoremontin alkaa käsiään pa*kalla pestä.

• Maahantuontijatkuu

Fiksut ja rikkaat ihmiset. Punto on kyllä halvin malli ja alle 2000-luvun muista malleista halvempia ovat muun muassa Uno.

• Maahantuontikielto

Kolmenkymmenen vuoden kokemuksella autoremontteja, en ole löytänyt mitään positiivista Fiatista.
        Katsastuksessakin nauravat ensi kommentteinaan, että vieläkinkö joku näitä hankkii.
        Puolustaudu siinä sitten, että ei tämä minun ole, olen vain sivullinen uhri.
        Ja ranskalaiset romut kuuluvat samaan kastiin.
        Näköjään näitäkin voi fanittaa, jollei tiedä laadusta ja tekniikasta mitään.

• Renkaanpotkija
        Maahantuontikielto kirjoitti:

Kolmenkymmenen vuoden kokemuksella autoremontteja, en ole löytänyt mitään positiivista Fiatista.
        Katsastuksessakin nauravat ensi kommentteinaan, että vieläkinkö joku näitä hankkii.
        Puolustaudu siinä sitten, että ei tämä minun ole, olen vain sivullinen uhri.
        Ja ranskalaiset romut kuuluvat samaan kastiin.
        Näköjään näitäkin voi fanittaa, jollei tiedä laadusta ja tekniikasta mitään.

Korjaillessahan tekniikkaan voi tutustua. Volkkareiden jakopääremppojako teit?
        Siinähän laatu ja tekniikka lyövät kättä.

• Antakeearmoa

Kyllä se pitää paikkansa. Olin jo viemässä Fiattia romikselle kun sen navikaattori meni epäkuntoon enkä löytänyt romista ja mun oli pakko pitää fiiatti. Byäää...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      247
      6787
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4214
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3165
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2332
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1597
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      30
      1461
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      38
      1383
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe