Fiatin navi

waffen

Fiatin navi neuvoo vain lähimmälle romuttamolle. Onko normaalia?

20

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liianmyöhäistä

VAikuttaisi että olet jättänyt muutaman huollon väliin.

• älykköpoikaJihuu

Ihanko itse keksit hauskan jutun, vai auttoiko äiti?

• Fiatparee

Ei ole normaalia. Fiat on huomattavasti parempi kuin Peugeot ja Citroen!

• F.I.A.T

Fiat tunnistaa sitä kuljettavan tojo-Teron ja on menossa Teron varallisuudelle sopivan tojotan luo. Tämä on älykkään kuljettajan lisävarustepakettiin kuuluva normaali toiminto. Kun poistut Fiatista ja kuljettajaksi tulee normaalijärjellä varustettu kuljettaja, navigaattori toimii normaalisti opastaen haluttuun määränpäähän.

• mercedes2016

Viiatin miehiä ottaa koville kun ei ole varaa kunnon autoon.

• Marea1997

Kun itsetunto on kunnossa, ei sitä tarvitse autolla korjailla.

• renault2016

Fiat on kunnon auto sellaiseen verrattuna kuin Peugeot 206 ja Citroen Xsara. Pösön ja Sitikan miehiä ottaa koville kun ei ole varaa kunnon autoon.

• takanaLoistavaTulevaisuu
        Marea1997 kirjoitti:

Kun itsetunto on kunnossa, ei sitä tarvitse autolla korjailla.

juu, hyvän itsetunnon tunnistaa paskasta autosta ja hienosta kommenteista Suolessa?

• Marea1997
        takanaLoistavaTulevaisuu kirjoitti:

juu, hyvän itsetunnon tunnistaa paskasta autosta ja hienosta kommenteista Suolessa?

Kommenttisi on todella upea joten autonasi täytyy olla vanha ruosteinen lintta.

• Pösö_on_huono

Pösö 206 on romu. Ei ole huonoa itsetuntoa. Olen kokeillut ainakin kolmea Pösö 206:sta. Eivät toimineet. Niin paljon vikoja, että en viitsi alkaa luettelemaan niitä...

Taidatte olla vain kateellisia Fiatista?

• Sitikkamies84

Itsellä tällä hetkellä Citroen. Täytää myöntää, että Sitika toimii jo melko huonosti.

• Sitikkamies84

Itsellä tällä hetkellä Citroen. Täytyy myöntää, että Sitika toimii jo melko huonosti.

• Käyjakukkuu

Millä lääkkeillä käyt?

• Eilääkkeitätarvita

Ei ole lääkkeitä. Hahhah haa. Fiat käy ja kukkuu.

• Maahantuontikieltoon

Onneksi fiatissakin edes joku toimii kunnolla.
      Kaverin romua on ropellettu taas jokunen päivä, vaikka kielsin alunperinkin lyömästä käsiään sontaan.
      Fiat hakkaa laaduttomuudessaan jopa ranskalaiset. Vertailukelpoinen lähinnä vanhan Ibizan ja itäblokin ihmeiden kanssa.
      Hankkiiko näitä uutena joku muukin, kuin ummikko ämmät?

• Renkaanpotkija

Kaverillasi ei taida olla kaikki kohdallaan kun kesken autoremontin alkaa käsiään pa*kalla pestä.

• Maahantuontijatkuu

Fiksut ja rikkaat ihmiset. Punto on kyllä halvin malli ja alle 2000-luvun muista malleista halvempia ovat muun muassa Uno.

• Maahantuontikielto

Kolmenkymmenen vuoden kokemuksella autoremontteja, en ole löytänyt mitään positiivista Fiatista.
        Katsastuksessakin nauravat ensi kommentteinaan, että vieläkinkö joku näitä hankkii.
        Puolustaudu siinä sitten, että ei tämä minun ole, olen vain sivullinen uhri.
        Ja ranskalaiset romut kuuluvat samaan kastiin.
        Näköjään näitäkin voi fanittaa, jollei tiedä laadusta ja tekniikasta mitään.

• Renkaanpotkija
        Maahantuontikielto kirjoitti:

Kolmenkymmenen vuoden kokemuksella autoremontteja, en ole löytänyt mitään positiivista Fiatista.
        Katsastuksessakin nauravat ensi kommentteinaan, että vieläkinkö joku näitä hankkii.
        Puolustaudu siinä sitten, että ei tämä minun ole, olen vain sivullinen uhri.
        Ja ranskalaiset romut kuuluvat samaan kastiin.
        Näköjään näitäkin voi fanittaa, jollei tiedä laadusta ja tekniikasta mitään.

Korjaillessahan tekniikkaan voi tutustua. Volkkareiden jakopääremppojako teit?
        Siinähän laatu ja tekniikka lyövät kättä.

• Antakeearmoa

Kyllä se pitää paikkansa. Olin jo viemässä Fiattia romikselle kun sen navikaattori meni epäkuntoon enkä löytänyt romista ja mun oli pakko pitää fiiatti. Byäää...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4928
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3259
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2306
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1422
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1251
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1180
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1148
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe