MITÄ TOTTELET?

Tottele kristinoppia ja Jeesusta sekä pidä huolta, että sinulla on elävä suhde häneen ja hän Vapahtajasi, niin sinä pääset Taivaaseen Paratiisiin kun kuoleman hetki koittaa!

Tottele allahhia, ja ainakin hyväksy terrorismi ja vastusta kristinuskoa, eli ole kunnon muslimi, niin sinua rangaistaan kuoltuasi niin, että kuoltuasi menet suoraan tulihelvettiin, jossa sitten palat ja kärsit ikuisuuden.

Juuri tuosta syystä Jeesus kärsi ristillä rangaistuksen kaikkein paatuneimmanin ja julmimman musliminkin puolesta. Nyt vain tuon muslimin ja muidenkin, jotka eivät omakohtaisesti tunne Jeesusta omana Vapahtajana, tulee vaihtaa kohde jota tottelevat Jeesukseen Kristukseen ja ottaa hänet vastaan omaksi Vapahtajaksi, niin tuollainen pääsee osalliseksi Taivaan Paratiisista jo täällä maan päällä ja saatikka sitten kun kuolema korjaa, niin fyysisesti pääsee sisään Paratiisiin.

Eli ei kannata ottaa onkeen islamista, eikä mistään muustakaan, joka menee yli Jeesuksen, ettei lopulta löytäisi itseä tulihelvetistä.

11

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittajalla on kovin varma näkemys omasta mielikuvitusystävästään, eikä hän liene tietoinen muhamettilaisten olevan samalla lailla varma omasta mielikuvitusallahistaan.

      Aloittajan kannattaisi pyytää islamilaiselta uskonoppineelta todisteet allahista ja verrata niitä omalta saarnamieheltään tai papiltaan saamiinsa todisteisiin omasta jahvestaan.

      Lopputulos saattaa yllättää, koska kummallakaan ei ole minkäänlaista näyttöä mielikuvitusystävänsä olemassaolosta.

      Varmemmaksi vakuudeksi voisitte uuden muhamettilaisen ystäväsi kanssa rukoilla takaisin mielikuvitusjumalan antaman diabeteksen takia amputoidut alaraajat kumpaakin uskoa tunnustavalle raajarikolle. Motivaatio olisi kummallakin jumalalla näyttää olevansa ihan aikuisten oikeasti ainoa oikeahko jumala, mutta pistän pääni pantiksi, ettei tynkä kasva senttiäkään.

      • No jos kerran Jeesus on mielikuvitusystävä niin kuinka sinä he-ma selität sen kun
        kerroin Jeesuksesta ystävälleni tässä hiljan siinä todistaessa ikään kuin rakkauden
        aaltoja, ja täysin mahdotonta, että keksisin ilmiön, miten sellaisen voi keksiä, josta ei yhtään tietoa ja aavistusta?

        Kokemani ihme vahvistaa pieneltä osaltaan, että on olemassa persoonallinen Jeesus, Jumalan Poika ja hän rakastaa kaikkia ihmisiä, ja toivoo, että nämä tulisivat
        hänen tykönsä ja saisivat uuden elämän.

        Muutoin ei Jumalan täydellinen rakkaus tule täysin ihmisen osaksi, kuin että hänen
        täytyy ottaa Jeesus vastaan omaksi Vapahtajaksi ja siitä lähtien seurata häntä koko
        loppuelämä.

        Ja tämän kristinopin, eli Jeesuksen opin löydät Raamatusta ja varsinkin Uudesta Testamentista.

        Ja voidaan kokeellisesti vahvistaa tämän Jeesuksen- kristinopin oikeellisuus, Jeesus kun on Jumalan Poika, tosi Jumala tosi Jumalasta.

        Jos sinulle esim. tulee jokin hätä, niin pyydä Jeesusta avuksi, tahi voit pyytää häneltä jotain erinomaista; ehtoja on vain kaksi: Sinun pitää kunnioittaa Jeesusta, siis sitä Raamatussa ilmoitettua ja älä pyydä sellaista, minkä tiedät, että ei ole Jeesuksen tahdon mukaista, on pahaa.


      • jahvemeneeroskiin

        Vastaus on itsesuggestio. Näitä samoja kokemuksia ovaamat myös ne muiden jumalien fanaattiset kannattajat.

        Sinä voit miika tänäkin päivänä käydä haastattelemassa kymmeniä tuhansia ihmisiä jotka uskovat tulleensa alieneiden sieppaamiksi. Näitä ihmisiä on myös pistetty valheenpaljastimeen ja he ovat läpäisseet testin eli kyseessä ei ole tietoinen valehtelu. Niin suuri on itsesuggestion voima :)

        Jumalasi on tottakai ihan yhtä olematon kuin ne 500 000 muuta ihmisen keksimää jumalaa.


      • Jahve ei mene roskiin! Minä en ollut missään suggestiossa kun laitoin ystävälleni tekstiviestejä. Nämä uskovien kokemat erityiset tuntemukset tulevat esim. minulla on tullut kun olen kertonut Jeesuksesta, ja hänen edustamastaan kristinuskosta.
        Näillä joskus tulevilla erikoisilla tunteilla ja tuntemuksilla Jeesus haluaa antaa
        tällaisen kokemuksen antaakseen bonusvahvistuksen, että asianosainen on oikealla asenteella, oikein uskossa sekä tekemässä sitä mitä Jeesus haluaa hänen tekevän kyseisessä tilanteessa.

        Näitä uskovan bonustuntemuksia ei pidä tavoitella, silloin mennään metsään ja uskosta tulee pelkkää kokemuksien metsästämistä ja Raamatun mukainen uskonelämä vääristyy ja uskon mitaksi tulevat yliluonnolliset kokemukset, sen sijaan, että Raamatun sanalla koettelisimme, että millainen usko itsessä ja tovereissa on.

        Sivujuonteena sanon, että kun olen alieneihin hieman perehtynyt, olen lukenut mm. Dulce Book:in, niin tiedän, että alienit ovat ihan todellisia ja todellista on, että joku
        alienrotu on kidnapannut joitakin ihmisiä, eli mainitsemasi sieppaamiset ovat ihan
        todellisia. Totuutta alineista ei haluta kertoa ihmisille, koska se on kiusallinen maailman eturivin hallitsijoille sekä niille, jotka ovat älyttömän rikkaita.
        Ja siksi koska totuus alieneista halutaan salata, niin maailma on täynnä Ufo-disinformaatiota, että totuus ja todellisuus sen alle peittyisi.

        Ja ryhdypäs jahvemeneeroskiin lukemaan Raamattua alkaen Uudesta Testamentista, ja jos vilpittömästi luet, löydät, että Raamattu kertoo Jeesuksesta,
        Jeesuksesta jolla on niin paljon rakkautta meitä rikkuri-ihmisiä kohtaan, että hän
        opetti ja edelleen opettaa meille kristinoppia, ja mikä tärkeintä: hän suostui kärsimään ristillä rangaistuksen, joka olisi kuulunut meille rikkuri-ihmisille!

        Tämä Jeesus tulee vain ottaa vastaan rukoillen vaikka seuraavasti puhtaasta ja hartaasta sydämestä: Rakas Jeesus, minä tiedän, että kärsit ristillä minunkin tähteni, minä tahdon ottaa sinut vastaan omaksi Vapahtajakseni, sekä sinua tästedes elämässäni seurata. Noin tullaa uskoon ja Jeesuksen Jumalan lapseksi!

        Mutta jos aikansa ohi alati kieltäytyy tulemasta uskoon, täytyy Jeesuksen tehdä
        tällaiselle niskoittelijalle mitä hän ei olisi halunnut, hän joutuu lähettämään tällaisen ikuiseen tulihelvettiin rangaistukseen, jossa tämä onneton sitten todella
        viettää piinassa ikuisuutensa.

        Ja huomatkaa: Minä en kirjoita fiktiota, vaan kaikki sanani tässä tekstissä ovat varmennettavissa ja tutkimalla todennettavissa. Minähän tekisin syntiä ja pahaa
        mikäli tuuleen kirjoittaisin!


      • miikanaahum kirjoitti:

        Jahve ei mene roskiin! Minä en ollut missään suggestiossa kun laitoin ystävälleni tekstiviestejä. Nämä uskovien kokemat erityiset tuntemukset tulevat esim. minulla on tullut kun olen kertonut Jeesuksesta, ja hänen edustamastaan kristinuskosta.
        Näillä joskus tulevilla erikoisilla tunteilla ja tuntemuksilla Jeesus haluaa antaa
        tällaisen kokemuksen antaakseen bonusvahvistuksen, että asianosainen on oikealla asenteella, oikein uskossa sekä tekemässä sitä mitä Jeesus haluaa hänen tekevän kyseisessä tilanteessa.

        Näitä uskovan bonustuntemuksia ei pidä tavoitella, silloin mennään metsään ja uskosta tulee pelkkää kokemuksien metsästämistä ja Raamatun mukainen uskonelämä vääristyy ja uskon mitaksi tulevat yliluonnolliset kokemukset, sen sijaan, että Raamatun sanalla koettelisimme, että millainen usko itsessä ja tovereissa on.

        Sivujuonteena sanon, että kun olen alieneihin hieman perehtynyt, olen lukenut mm. Dulce Book:in, niin tiedän, että alienit ovat ihan todellisia ja todellista on, että joku
        alienrotu on kidnapannut joitakin ihmisiä, eli mainitsemasi sieppaamiset ovat ihan
        todellisia. Totuutta alineista ei haluta kertoa ihmisille, koska se on kiusallinen maailman eturivin hallitsijoille sekä niille, jotka ovat älyttömän rikkaita.
        Ja siksi koska totuus alieneista halutaan salata, niin maailma on täynnä Ufo-disinformaatiota, että totuus ja todellisuus sen alle peittyisi.

        Ja ryhdypäs jahvemeneeroskiin lukemaan Raamattua alkaen Uudesta Testamentista, ja jos vilpittömästi luet, löydät, että Raamattu kertoo Jeesuksesta,
        Jeesuksesta jolla on niin paljon rakkautta meitä rikkuri-ihmisiä kohtaan, että hän
        opetti ja edelleen opettaa meille kristinoppia, ja mikä tärkeintä: hän suostui kärsimään ristillä rangaistuksen, joka olisi kuulunut meille rikkuri-ihmisille!

        Tämä Jeesus tulee vain ottaa vastaan rukoillen vaikka seuraavasti puhtaasta ja hartaasta sydämestä: Rakas Jeesus, minä tiedän, että kärsit ristillä minunkin tähteni, minä tahdon ottaa sinut vastaan omaksi Vapahtajakseni, sekä sinua tästedes elämässäni seurata. Noin tullaa uskoon ja Jeesuksen Jumalan lapseksi!

        Mutta jos aikansa ohi alati kieltäytyy tulemasta uskoon, täytyy Jeesuksen tehdä
        tällaiselle niskoittelijalle mitä hän ei olisi halunnut, hän joutuu lähettämään tällaisen ikuiseen tulihelvettiin rangaistukseen, jossa tämä onneton sitten todella
        viettää piinassa ikuisuutensa.

        Ja huomatkaa: Minä en kirjoita fiktiota, vaan kaikki sanani tässä tekstissä ovat varmennettavissa ja tutkimalla todennettavissa. Minähän tekisin syntiä ja pahaa
        mikäli tuuleen kirjoittaisin!

        Vai tutkittavissa ja todennettavissa!

        Eikun telkkariin manaamaan jeesus esiin, saisit Nobelin manauspalkinnon!


    • KristusjaMuhammad

      Vastaus nimimerkille "miikanaahum":

      Oliko mitenkään mahdollista, että te selvittäisitte ensiksi mitä Kaikkivaltiaan Pyhät Ilmoitukset ja Kirjoitukset ilmoittavat, ennen kuin alatte julistaa valheellista ja eksyttävää sekasotkuanne? Ettekö myöskään tiedä, että ihminen on vastuussa teoistaan kuten myös niihin luettavista kirjoituksistaan ja puheistaan?

      Käskette tottelemaan kristinoppia. Mitä se on? Ei ole ainuttakaan Pyhää Ilmoitusta ja Kirjoitusta, joka alkutekstissä ilmoittaisi jostakin kristinopista. Sellaista ei ole. Jos löydätte jostain sellaisen maininnan, niin tuokaa se esiin. Sen sijaan Raamatun kuten myös Koraanin Pyhät Ilmoitukset ja Kirjoitukset todistavat pelastavasta Aabrahamin uskosta eli Kaikkivaltiaan Tiellä vaeltamisesta, jota myös Kristus totuudessa opetti. Ei hän eikä kukaan opetuslapsista opettanut ainakaan luvallisesti mistään kristinopista.

      Koraani nimenomaan käskee seuraamaan ja tottelemaan Kristusta.

      Allah on peitenimi Kaikkivaltiaan Pyhälle Nimelle ALJAH, jossa AL=EL=Kaikkivaltias, Korkein ja JAH= MINÄ OLEN, joka on siis aivan sama Kaikkivaltias JHVH, JAHve, JeHoVaH jne.

      Kaikkivaltias itse ilmoittaa Pyhässä Sanassaan useissa kohdin lähettävänsä pelon eli terrorin kapinoitsijoille.

      Kaikki Vanhan ja Uuden Testamentin oikeauskoiset merkkihenkilöt olivat nimenomaan muslimeja eli käskijöitä, joiden alaisuudessa on alistuvia eli muslimeja eli sana muslimi esiintyy ihmisten välisissä suhteissa kahdenlaisessa merkityksessä.

      • Jeesus_on_tie

        Jos minä sanoisin vaikka, että Mandela oli mustien afrikkalaisten vihamies, osoittaisin uskovani Mandelan eläneen. Mutta kuitenkin osoittaisin valehtelevani hänestä. Samoin Koraani valehtelee Jeesuksesta. Koraani ei anna hänestä oikeaa kuvaa. Raamatun mukaan Jeesus on ainoa tie Jumalan yhteyteen. Pietarikin sanoo Apostolien Teoissa, ettei ole muuta nimeä annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman. Raamatussa sanotaan myös selvästi, että Jeesus on kerran tuomitseva jokaisen ihmisen. Koraanin kuva hänestä on täysin väärä. Nimittäin ainostaan Jeesus sovitti syntimme ristillä. Hän kuoli, että me saisimme iankaikkisen elämän. Myöskin hän on ainoa, joka on noussut kuolleista. Mohammedkin oli syntinen, joka tarvitsi Jeesuksen anteeksiantoa. Paavali sanoo Jeesuksesta:
        6. joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
        7. vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
        8. hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.
        9. Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
        10. niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
        11. ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.


    • alfa123om2222

      Voitko olla varma, että oma kristinoppisi on tervellä pohjalla. Athanasioksen uskontunnustus kieltää sekoittamasta persoonia. Johannes Kastaja sanoi: Minut on lähetetty kastamaan vedellä, mutta jälkeeni tulee toinen, joka kastaa Pyhällä Hengellä ja tulella. Oletko aivan varma, että hän puhui Jeesuksesta.

      Itse katson, että myös Jeesus kastoi vedellä. VT lupaa juutalaisille, että jonakin päivänä he saavat koko kansa hengen sydämeensä, joka pakottaa heidät kulkemaan täysin lain mukaista tietä. Vielä mielestäni tuota hegellä kastamista ei ole tapahtunut. Eikä ole vakuuttavia todisteita, että se, joka kastaa pyhällä hengellä ja tulella olisi Jeesus.

      Entä sitten kun puhutaan, että on olemassa Karitsa ja Jumalan Karitsa sekä Poika, Jumalan Poika ja Ihmisen Poika. Omasta mielestäni Jeesus oli kyllä Jumalan Karitsa ja Jumalan Poika, mutta ei ole vakuuttavia todisteita, että hän olisi Poika ja Karitsa ja Ihmisen Poika.

      Jos Jeesus todella on nuo kaikki persoonat, joita raamatussa mainitaan itse; niin että hänellä ei ole työtoveria tms. niin toivon sinun voivan osoittaa sen jotenkin joskus. Itse en kykene varmuudella sanomaan, että Jeesus on kaikki persoonat joita raamatussa mainitaan.

      • Uskotko Raamattuun alfa, uskotko?

        Kyllä Johannes Kastaja tarkoitti Jeesusta, kun sanoi, että minun jälkeeni tulee Hän, joka kastaa Pyhällä Hengellä ja tulella! Usko pois vain! Ja minä olen sitä mieltä, että
        tuo tulella kastaminen tarkoittaa kastamista ahdistuksien tulella.

        Ei Pyhällä Hengellä kastaminen tarkoita, että kastettu tulisi siinä silmänräpäyksessä
        täydelliseksi, ja siten muka kykeneväksi elämään täysin lain mukaan. Hengellä kastettukin on vajavainen ja tarvitsee pyhittyä elämässään päivä päivältä, että hänestä yhä enemmän ja enemmän tulisi Jeesuksen, Herransa kaltaiseksi.

        Jeesus on Raamatun päähenkilö ja hänessä on eri puolia vähän niin kuin ihmisessäkin voi olla useita ei piirteitä ja taipumuksia. Niin siksi Jeesuksellakin useita eri nimityksiä, jotka kuvaavat hänen eri puolia ja piirteitä, vaikka kyseessä on
        aina sama Jeesus, Jumalan Poika.

        Luota vain alfa Raamattuun, sillä vaikka siinä on muutama käännös j kielivirhe on sillään täydellinen opus, joka opettaa kuinka Jeesukseen tulee uskoa; ja häneen tulee uskoa luonnollisesti niin kuin Raamattu varsinkin Uudessa Testamentissa opettaa.

        Nimittäen Jeesus on Isä Jumalan Poika, joka syntyi neitseestä noin 2016 vuotta sitten, ja opetti meille tärkeimmät opetukset, että kuinka meidän tulee uskoa.

        Ja mikä tärkeintä: Jeesus suostui ristillä kärsimään sijaiskärsijänä rangaistukset, jotka olisivat kuuluneet meille, meille jotka olemme rikkoneet jokaisen Jumalan hyvää tarkoittavan ja elämää suojelevan käskyn.

        Tämä Raamatun Jeesus tulee vain ottaa yksinkertaisella tahdonratkaisulla vastaan omaksi Vapahtajaksi ja sitten tulee seurata häntä koko loppuelämä mitä
        tässä maailmassa maan päällä elää. Ja tuo ratkaisu voidaan tehdä vaikka seuraavasti:

        Rakas Jeesus, minä tahdon ottaa vastaan sinut omaksi Vapahtajakseni ja seurata
        sinua!

        Muuta ei tuon jälkeen tarvita kuin tietenkin olla tosissaan, ja tietenkin sitten seurata Jeesusta elämässään kuolemaan saakka.

        Jos sitten syystä tai toisesta jättää pois vastaanottaa Jeesus ja seurata häntä, niin
        jos ei jonain päivänä pyörrä tuota typerää päätöstä, niin joutuu kuoleman jälkeen
        rangaistukseen tulihelvettiin, jossa rangaistuksessa viettää koko ikuisuuden, aina ja iankaikkisesti.


      • vaintyperysuskoo

        Vain typerys uskoo paimentolaismiesten keksimiin nuotiotarinoihin näkymättömistä mielikuvitusjumalista.


    • alfa123om2222

      Uskon kyllä raamattuun, mutta en kovin paljon niihin, jotka tulkitsevat raamattua nykyisin. On kyllä taivaassa Jeesus Kristus, joka Joh. 16:25 mukaisesti selittää raamattua ja kertoo kaiken AVOIMESTI Isästä.

      Monet tulkitsevat raamattua omaksi edukseen. Se on väärin. Minä itse tulkitsen raamattua kaikkien eduksi ja myös se on väärin. Joku tulkitsee raamattua Jumalan eduksi ja myös se on väärin.

      Itse luotan Messiaaniseen tulkintaan, joka 1700-luvun lopusta alkaen on ollut Vallankumouksen ja muun sellaisen harteilla. Tuolloin perustettiin ikuinen oikeudenmukaisuus kansojen valoksi Jehovan toimesta ja suuri on tuo valo ollutkin. Sen valon mukaan uskominen ja uskonto on jokaisen henkilökohtainen asia ja saa uskoa, mutta saa myös olla uskomatta.

      Nyt on tulossa uusi valo eli Imaami Mahdi. Hän on kuolevan auringon viimeinen säde, joka valaisee meille Messiaanisesti sen mikä on unohtunut ja sen mikä on uutta. Vielä pitäisi tulla myös Jumalan Valtakunnan, joka on kivestä irronnut lohkare, joka lopulta täyttää koko maailman. Jumalan valtakunta ei käsittääkseni ole kuitenkaan valoa, vaan kiveä ja henkeä.

      Mitä sinä tiedät Imaami Mahdista? Oletko vaivautunut tutkimaan häntä koskevia asioita? Uskotko, että hän on valo, jonka Jumala on asettanut valaisemaan meille menneitä, nykyisyyttä ja tulevaa? Kehotan sinua tutkimaan asiaa, jotta et menisi väärien Mahdien ansaan.

      Itse siis uskon Messiaaniseen valoon, vaikka Koraanin toisen suuran mukaan tuo valo on vain kuin hetkellinen salaman leimaus, jonka valossa vaelletaan muutama metri. Nuo suuret valot kuten: Ikuinen Oikeudenmukaisuus ja Imaami Mahdi toivottavasti tuovat maailmaan hyvyyttä ja rauhaa ja oikeudenmukaisuutta niin paljon, että Jumalan kunnia kirkastuu kertaheitolla kaikille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe