Minkä kokoiset rinnat sinusta ovat parhaat? aa,a,b,c,d,dd,e-kuppi vai siitä vielä isommat? Vastaa rehellisesti! ;)
idioottigallup: naisten rinnat!
25
7506
Vastaukset
- njaam
kyllä mulle kelpaa sun rinnat!
- pikkusisko85
vastatkaa nyt helvetti vaa siihen gallupiin!
...
- bbb
b paras
- Siskolle...
Sellaiset rinnat että saa otettua molemmat nännit samaanaikaan suuhun imettäviksi!!!Eli jotai B-C kuppia...Kiinteyttä peliin ehdottomasti!!!Löysät isot "lollot" ei kiinnosta.
- prefa
A tai B-kuppi siis, jos nyt pitää jotain vastata. Yleensä kuitenkin rintojen koko on melkolailla yhdentekevä asia, nätit rinnat voi olla minkäkokoiset vaan.
- mittari
Rinnat täytyy olla sopusuhtaiset muuhun vartaloon.
Koko ei ole oleellinen tekijä. Pienetkin rinnat ovat nätit, kun ne on hoikassa vartalossa. Ylisuuret ovat rumat, oli ne sitten missä hyväänsä. - jumala
mittari kirjoitti:
Rinnat täytyy olla sopusuhtaiset muuhun vartaloon.
Koko ei ole oleellinen tekijä. Pienetkin rinnat ovat nätit, kun ne on hoikassa vartalossa. Ylisuuret ovat rumat, oli ne sitten missä hyväänsä.A tai joskus B paras
- A-cupposet!
A-cupposet, tai sitten AA, jos hlö on muutenkin siro eli petite.
- Curtishan
Isothan katoaa kainaloihin kun käy makuulle. AA ja pienet areolat!
- Jussi
...pitkä c eli joku sanoisi että roikkarit mutta pitkistä ja ohuista tisseistä minä kiihotun tai sitten tosiaan a tai b.
- kalumies
läskitissit oksettaa
- koko
Minusta B kun on semmoiset kiinteät urheilijan rinnat. Ex tyttöystävällä oli dd ja ne oli jo vähän liikaa=)
- TÄSSÄ PARHAAT
Kyllä DD:t on parhaat, tässä vaikka todiste:
http://www.outpimp.com/?x=471370 - luettavaa
kun b koko kelpaa..olen elänyt siinä uskossa että silikonit pitää olla muuten ei tuu mitn.
Jostain syystä olen mieltynyt isoihin tai luokkaa C -D. Kuitenkin sanoisin että mieluummin A tai B kun silikonit.
- perkeles
Onkohan tänne jokku homot vastaillu ko tykkää noista pikkutisseistä vaan!Kyl mä sanon et d-kuppi on paras koko siitä yli menevät on sit jo ehkäpä liian suuria!kyl c-kuppiki menettelee!!
- pikkusisko85
mäkin jo vähän aloin ihmettelee...;)
- mikkoO
pikkusisko85 kirjoitti:
mäkin jo vähän aloin ihmettelee...;)
B ON EHDOTTOMASTI PARAS.SPORTTITYTTÖMEININKI. NÄYTTÄÄ SOPUSOINTUISIMMILTA JA MUKAVA PURISTELLA. LIIAN ISOT ON SEMMOISET LÖLLYVÄT HÖLSKYTIHÖLSKYTI-TISSIT
- Wenegar
mikkoO kirjoitti:
B ON EHDOTTOMASTI PARAS.SPORTTITYTTÖMEININKI. NÄYTTÄÄ SOPUSOINTUISIMMILTA JA MUKAVA PURISTELLA. LIIAN ISOT ON SEMMOISET LÖLLYVÄT HÖLSKYTIHÖLSKYTI-TISSIT
Täytyy myöntää, että vaatteet päällä isommat rinnat on näyttävämmät ja vetää omanikin katseeni useammin puoleensa, kuin pienet rinnat. Mutta ootappas kun ne D-kuppi rinnat pääse rintaliiveistä ulos, niin ilman tukea ne roikkuvat. Ja vanhetessa tilannne vaan pahenee.
Kiinteät ne olla pitää ja näyttävät nännit kruunaa kaiken. Itse en ainakaan pariltani suuria rintoja toivo, nänneillähän sitä leikitään enimmäkseen.
Itse urheilullisena toivon myös kumppaniltani urheilullisuutta. Toista mieltä ovat varmasti tissi-blondien perään haikailevat ylipainoiset isännät
- yngve
Niistä me Paavon kanssa tykätään.
- tissit
mukavasti kouraan sopivat ovat parhaat. Isoista ei ole muuhun kuin peitoksi ja tyynyksi.
- tiipou
aa tai a tai korkeintaan b
mielummin pienet kuin isot ja mielummin liian pienet kuim liian isot- tero
hyi vittu jotkut läskitissit. terhakat olla pitää. vittu jotkut lehmäkoot näyttä hienoilta kun muija on selällään ja tissit kainalossa
- Ph@t 77
Tollaiset ko sul on NJAAAM NJAAAM !!! c",) Milloin päästään itse asiaan...voisin hyväillä noita vaikka kuin kauan! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472