Hei, onko kokemusta Teijo-taloista. Heillä avaimet käteen taloja konseptilla, että kun muuttaa talon voi viedä mukanaan, sellaisista elementeistä. Onko mitään kokemusta vai onko nää kaikki valmistalot ihan p*****a? Eniten epäilyttää kosteushaitat ja hengitysongelmat kun rak määräykset on niin tiukat energian kanssa. Pitää asua muovipussiissa.
Ja toinen onko ihan halpasekundaa nää rakennusmateriaalit. Olen asunut vanhassa hirsitalossa/painovoimainen ilmanvaihto ja ajatus eristykseen muuttaminen askarruttaa terveydellisistä syistä (ei ennenaikaiseen hautaan sisäilman takia). Mutta nyt pitää muuttaa ja olisi mahdollisuus rakentaa joten kysäsen...
Muutenkin onko olemassa joku halpa konttiratkaisu valmiille saunalle ja tuvalle about 20-30m2 . Ainakin Virosa on jokunen tehdas mutta kallis kuljettaa.
Teijo-talo ??? Tai vastaava valmistalo
Sahajanaula
2
184
Vastaukset
- majki
Teijo-Talosta olen ihmetelly kuinka tuo perustua on kun kaikki tulee mukaan ja myös sitä kuinka kallista on tuoda ja asentaa tontille?
- rakentaja2
Itse myös toivon vastauksia näistä pienemmistä Teijon taloista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3188190Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016433Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743693- 752646
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402520- 452383
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222226- 1152114
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481603