Voiko saunaan laittaa bitumivuoraus paperia ?
ettei tarttis ostaa alumiinipaperia ?
saunan eristäminen
8
1595
Vastaukset
- sulku
sauna tarvitsee höyrysulun joten lumiinipaperi
- ekaaSaunaarakentava
Kannattaisko lauteet sivellä kylmäbitumilla? Jäi kolmen litran pönikkä ylimääräistä saunan sokkelitalkoista. Estäiskö lauteiden mätänemisen?
- opllk
Alumiinipaperirulla maksaa about kympin. Mieti kannattaako?
- teinitsejasäästin
Siis voiko ihmiset olla noin tyhmiä, että miettii tollasta ja toi toinenki viä kylmäbituminsa kans..voi elämän kevät!
- sydänkiuas
Suosittelen lauteiden ja kaikkien seinien bitumointia...
- Mietimiksialumiini
Heijastaako se lämmön sisään takaisin?
- miksipäei.voisi
Voi hyvin laittaa. Toimii kosteussulkuna eikä heijasta liiaksi kuumuutta takaisin.
- Talot-on
Alumiinipaperi sisäpuolelle tervapaperi, niin kuin ennen vanhaan sanottiin. Purin juuri saunan, jossa yksi seinä oli näin tehty ja saunaa käytetty 37 vuotta. Tervapaperi oli suojannut hyvin ja alu-paperi oli kuin lähes uutta vastaavaa. Muilla seinillä oli vesihöyry syönyt reikiä alu-paperiin , varsinkin katon rajassa. Tervapaperista saattaa tulla hajuhaittoja kunnes enimmät höyryt ovat haihtuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512