Maskun tilojen uus kirpputori

kellääntietoo

Koska se aukee? Paljonko siellä on pöytävuokra?

13

666

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nevörhööd

En oo ikinä kuullukkaan. Onks sinne semmonen tulossa?

• Kirpputori16

Aukesi tänään kello 10. Pöytävuokran hinnasta ei tietoa. Ei ole vielä tullut käytyä, mutta aikomus on mennä.

• eihyvältänäytä

Kuulemma tavaraa oli vasta ihan muutamassa pöydässä. Ihan liian vähän on yrittäjä mainostanu! Ei sinne ketään osaa mennä, jossei sitä jatkuvasti mainosta.

• tänäänauennu

www.provitori.fi on sen nettisivut

• Aprillii

Ilmainen mainos täällä suomi 24:llä, ei missään muualla. Varmaan tulee maankuulu kauppapaikka.

• sanomunsanoneen

Yrittäjä tekee kyllä ison mokan kun ei mainosta! kakkostielle näkymään pitäisi laittaa isot mainoslakanat. Yksi peltileppis ei vielä toiminnasta juuri kerro. Hakuammuntaa tuntuu yrittäjän puuhat olevan. En usko että toimii kauaa......

• Kylttipystyyn

Täysin samaa mieltä.....laittas ny kunnon plakaatit mitkä näkyy niin Kokemäen kuin Nakkilankin suunnasta tuleville.Eihän sitä nyt edes huomaa kun ohi kakkostietä ajaa!

• eihäävialotus

Mä kävin avajaispäivänä. kuuteen pöytään oli levitetty niitten omaa tavaraa. Ei tartte toiste mennä. Käyn jatkossaki torikirppiksellä.

• uusbaarikin

aukee kuulemma liippariin.
      Onks tietoo millaset hinnat mahtaa olla?

• varmaatietoa

Joo kyllä hinnat ovat tiedossa.. kylläkyllä. Samaa hintaa kuin muuallakin älä köyhä mene.

• mielenkiinnollaseuraan

Joillekkin on ihan ylivoimaista pysyä keskustelussa aiheessa. Avatkaa baarille oma ketju, tää on kirpputorista.

Pientä parannusta provitorilla, kun sydärissä oli pieni mainos ja kylttejäkin on laitettu. Silti tuntuu hieman haparoivalta heidän puuhastelunsa.

• göran.u

Muutamassa pöydässä tavaraa, vuokrapöytähinnat ihan normaalit. Myyjä ei mikään päivänsäde. Siitä huolimatta paremmalta vaikuttaa, kuin toripuoti ja sen huuhkaja asiantuntemuksineen, varsinainen kiljukaula kun on. Itseasiassa uudessa paikassa taisi vuokra olla halvempi.

• EiKiitosM

Kävin tuolla pari kolme viikkoa sitten. Tilat oli isot ja siistit, mutta tavarat melko kalliita kirppishinnoiksi ja palvelu oli huonoa. Lisäksi ympäri liikettä oli huomattava määrä kielto ja ohje lappusia. En taida mennä toiste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      178
      3442
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2137
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2018
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      413
      1129
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1029
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      52
      936
    Aihe