Vai onko?
Facebook-sivullaan hän kerjää ihmisiltä rahaa, koska on HOMEOPAATTISESSA hoidossa Sveitsissä. Vai onko sairaus sittenkin kupla? Suomen Kuvalehden artikkelin mukaan Sulkakoski on keksinyt potilaita (tarinoita), joilla taudit ovat parantuneet homeopatialla. Onko taas kyseessä tarina, josta koetaan ihmeparantuminen?
http://suomenkuvalehti.fi/tarinoitatieteesta/homeopaatille-tarina-on-tarkein/
Linkin takaa löytyy tietoa noista feikki-potilaista.
Sulkakosken Facebook taas on kaikkien löydettävissä nimihaulla.
Miksi Sulkakoski ei luota omiin homeopaattisiin tuotteisiin vaan menee juuri Sveitsiin hakemaan kallista hoitoa? Saattohoitoa vaiko parannusta keksittyyn sairauteen? Näemme varmaan muutaman kuukauden sisään.
Sulkakoskella syöpä.
5
286
Vastaukset
- Älämölöä
Sulkakoski ei kertonut, että tapaukset olivat keksittyjä, vaan muunnettuja potilaan yksityisyyden suojaamiseksi. Samaa on tehnyt mm. Hannu Lauerma, joka on julkisuudessa esitellyt potilastapauksia, joissa on yhdistelty useita potilaita. Miksi ette pidä tästä samankaltaista älämölöä?
- Surullin
Liisa Sulkakosaki on kuollut syöpään. Otti hengen itseltään puoskarihoidoillaan. Niin käy muillekin puoskareille ja heidän uhreilleen.
- Propagandaako
Entäs niiden muiden hoitojen kanssa? Viimeaikoina on kerrottu useiden syöpää sairastaneiden julkisuudenkin henkilöiden kohtalosta. Henki on mennyt. Miksi haluat heidät jättää huomiotta? Tuskinpa ovat olleet kertomissasi "puoskarihoidoissa". Ei ole ainakaan kerrottu.
- suopeaatoimintaa
Haimasyöpä on ehkä varmimmin tappava syöpätyyppi. Toivottavasti sinä saat sen myös, niin tiedät miltä tuntuu ottaa kaikki rankat hoidot siellä virallisella puolella (ja kuolla sitten kuitenkin muutaman kuuakuden sisällä).
Minusta olisi törkeää toivoa toisen kuolemaa tai sairastumista, mutta jos se sinusta on ihan ok, kun kerran itse niin teit, niin kai se sitten on kohdallasi minultakin ok. - suopeaatoimintaa
suopeaatoimintaa kirjoitti:
Haimasyöpä on ehkä varmimmin tappava syöpätyyppi. Toivottavasti sinä saat sen myös, niin tiedät miltä tuntuu ottaa kaikki rankat hoidot siellä virallisella puolella (ja kuolla sitten kuitenkin muutaman kuuakuden sisällä).
Minusta olisi törkeää toivoa toisen kuolemaa tai sairastumista, mutta jos se sinusta on ihan ok, kun kerran itse niin teit, niin kai se sitten on kohdallasi minultakin ok.Tämän piti olla vastaus tähän: "Liisa Sulkakosaki on kuollut syöpään. Otti hengen itseltään puoskarihoidoillaan. Niin käy muillekin puoskareille ja heidän uhreilleen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192566Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561653- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.69956IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855