IHASTUS TORJUI FACEBOOKISSA?!

onnneton

Kerroin ihastukselleni tunteeni häntä kohtaan. Hän ei mitenkään torjunut minua, vaan myönsi itsekin olevansa ihastunut minuun. Kuitenkin seuraavana päivänä hän torjui minut sekä facebookissa että instagramissa. Miksi ihmeessä? Olen 97 syntyny ja hän 99.

5

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SSheWolff

Eipä tietoa.. kummallisia nuo ihastukset

• Jos tää ei ole trolli, niin se on ikävää että noin on käynyt mutta yks syy voi olla se kylmästi totuudella sanottuna ettei henkilö ole kiinnostunut/tai haluaa vältellä asiaa/ hän ei yksinkertaisesti tiedä mitä sanoa

• peikk00

Tai jos sen vanhemmat on pakottaneet...

• Varmaan esti sut koska sille tuli bataatti postissa eikä halunnut häiriöntekijöitä.

• Rottaaa

Kyse on varmaan siitä, että joko henkilö leikkii tunteillasi / hänellä ei ole enää kiinnostusta sinua kohtaan / voipi myös johtua ikäerosta. Joillekkin ihmisille noinkin pieni ikäero on liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      70
      5072
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      167
      1998
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      17
      1773
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      58
      1616
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      174
      1281
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      62
      1076
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      83
      997
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      959
    9. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      49
      947
    10. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      56
      900
    Aihe