Olisko täällä kellään tarvetta aluvanteisille renkaille. Hyvin kulutuspintaa. 185/70 13. Jako 4/100
Alumiinivanteet ja renkaat 13"
3
147
Vastaukset
- Pasi92
Mä voisin tarvita mut yhtään yli 700 en maksa, kun ei ole enepää rahas.
- Ihankottikärrykokoa
Tarjoa maajusseille ja heinäkengille.Näyttäisi olevan ihan sopiva koko kottikärryihin!
- kootajanmukaan
Hekoheko, olitpa trollilapsukainen taas tooosofiksu!!!!!!
Tuo rengaskoko oli vuosikymmeniä sitten varmasti yleisin käytössä oleva, kävi melkein autoon kun autoon, peltivanteillahan sillon ajeltiin, tuossa koossa varmasti alumiinivanteet ovat tosi harvinaisia, joten siitä vain rahastamaan mobilistejä? josko he moisia tarvitsisivat?
Tosin jos ovat ajalta jolloin noita yleisesti käytettiin ovat jo menneet piloille oli pinta kuinka hyvä tahansa.
Koko juttusi taitaa valitettavasti olla trollausta, tässä kuitenkin muutama järjen sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291