Vetoan - valitkaa Jumalan puoli eli Mahdi!

alfa123om2222

Koko maailma on pahan vallassa. Saatana on tämän maailman Jumala. Ilmestys 13 on menossa. Islam on tämän päivän Karitsan roolissa. Se on uhrannut yli miljoonan hengen ja on ollut valmis kuolemaan Jumalan ja islamin puolesta. Se ei ole säästellyt itseään ja omaa henkeään niin kuin kristityt, vaan on luopunut omasta elämästään voittaakseen saatanan ja maailman sotajoukot.

Imaami Mahdi saattaa olla Jumalan viimeinen vetoomus vaihtaa saatanan palvonta takaisin alkuperäiseen Jumalan palvontaan. Voi olla vielä mahdollista luopua saatanasta ja hänen järjestelmäästään, jos niin koko sydämestään haluaa tehdä.

Islamissa on lahkoja, jotka ovat vaarassa joutua helvettiin. Islam on uhrautuvaisuutensa johdosta saanut aseet kansalaisten käsiin vastustamaan saatanan johtoisia järjestelyjä. Sen vuoksi esiintyy ehkä jonkin verran niskurointia kuten Ruotsissa. Islam on Karitsan roolissa ja se ei tahdo alistua enää välttämättä saatanan järjestelyihin. Ei ainakaan kalifi ja kalifikaatti. Niin luulisin, mutta tämä on vain oma mielipiteeni islamin väitetystä väkivaltaisuudesta.

Islam kutsuu Jumalan uskontoon ja Jumalan puolelle Karitsana, jonka voitto perustuu siihen, että se ei ole säästellyt omaa elämäänsä ja on ollut uhrautuvainen.

12

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalten kuningas Odin ilmoittaa allekirjoittaneelle profeetalleen seuraavaa.

      Mahdi ei koskaan enää nouse, piilotettu imaami ei löydy.

      Näillä edellä mainituilla sekä muhammadilla ja allahilla on maailmankaikkeuden jäähtymiseen saakka ja sen jälkeenkin jatkuva rangaistus kärsittävänä maan matosten huijaamisesta, aivan samaan tapaan kuin kolmiojumalallakin.

      Pesevät sulassa sovulla Valhallan vessanpönttöjä kielellään.

      Vielä kun nämä seuraajansa huomaisivat, että heidän luomansa jumalat eivät todellakaan ole suuria, vaan huonoja huijareita, niin saataisiin rauha maan päälle.

    • alfa123om2222

      Niin saatan olla aivan väärässä. Mitään todisteita minulla ei ole väitteilleni. Olen vain havainnut VÄÄRYYDEN SALAISEN VAIKUTUKSEN olevan jo nykyisin silmin havaittava kun puhutaan, että esim. Monsanto pakottaa kaikki geenimanipulaation taakse. Sekä kaikki valtionyhtiöt yksityistetään suuren korruption saattelemana. Yms. mitä jotkut tiedottavat UMJ:stä puolelta toiselle puntaroiden.

      Itselleni ei toki ole mitään vääryyttä tehty, mutta suureen ääneen monet puhuvat UMJ prosessin korruptoituneen. 1970-luvun ala-asteella opetettiin UMJ merkitsee vain tehtaiden viemistä kolmanteen maailmaan. Ja teollisuuden loppua kotimaassa. Sen enempää en asiasta tiedä.

      Mutta monet vastustavat UMJ:tä nykyisin ja puhuvat vääryydestä ja vääryydellä on aina salaisia vaikutuksia. Puhun pelkkää kirjanviisautta kun väitän, että Ilmestyksen 13. luvun mukaan kaiken takana on Lohikäärme (SAATANA) sekä peto. Tuo peto taistelee pyhiä vastaan ja lopulta hallitsee kaikkea maailmassa ja koko maailmaa Lohikäärmeen suostumuksella. Voi olla, että Ilmestys 13 on itse korruptoitunut teos eikä kerro totuutta, vaan esittää asiasta propaganistisen väitteen. Mutta tosiasia on, että Ilmestys 13 maailmankuva on toteutumassa ja jokin valta demokratian asemesta hallitsee kaikkien kansojen toimenpiteitä tänä päivänä. Tuo valta on luultavasti Lohikäärme ja peto.

    • alfa123om2222

      Tuhat vastustajaa on parempi kuin miljoona haaleaa ja kantaa ottamatonta.
      Vastustaja pitää minut oikealla tiellä ja korjaa virheeni, joita mahdolliseti
      teen.
      Jeesus sanoikin, enää ette saa olla haaleita. Teidän on valittava puolenne,
      joko vastustava ja kritisoiva asenne Jumalan valtakuntaan tai sitten liityttävä puolellemme rakentamaan sitä.

      Jumalan valtakunnan työssä nimittäin se, joka ei ota kantaa ja on puolueeton
      on suuri vihollinen, josta ei ole mitään hyötyä.
      Minä siunaan jokaista vihollistani, joka pitää minut oikealla tiellä ja estää
      minua tekemästä suuria virheitä.

      Kovaa suukopua voi syntyä ja lopulta jopa yhteenotto, mutta on parempi niin
      kuin että Jumalan valtakunta jäisi kokonaan saapumatta.


      Tavoitteet ovat korkealla, jopa maan tekeminen paratiisin kaltaiseksi kaikille
      siihen jäljelle jääville asukkaille.

      Siihen pystyy vain Jumala Kaikkivaltias ja hänen puolensa. Saatanan puoli
      kutsuu väkeä vain helvettiin eikä Jumalan uskontoon. He vihaavat uskontoa
      ja Jumalaa. He panettelvat ja puhuvat pahaa Jumalasta.

      Saatanan puoli kykenee tekemään maapallosta vain helvetin kaikille kunniallisille
      asukkaille. Jumalan puoli kykenee tekemään maapallosta paratiisin jälleen.


      Tadotko lastesi elävän maanpäällisessä helvetissä vai paratiisissa.

    • alfa123om2222

      Kun kristinusko aikanaa aloitti tiensä ei ollut kyse vallinnasta uskonnon1 ja uskonnon2 välillä. Ei kipaillut kaksi eri uskontoa keskenään. Vaan kyse oli valinnasta, joko Saatanan järjestelmä tai Jumalan järjestelmä. Nuo toiset aikoivat tehdä maailmasta helvetin sen asukkaille, mutta kristityt tahtoivat tuoda Jumalan ja taivaan maan päälle. Miten kukaan voisi milloinkaan voittaa pahat ja pahuuden oli peruskysymys apostoli Pietarille. Tuohon kysymykseen eivät kristityt kyenneet vastaamaan kunnolla aluksi ja pahat olivat pitkään voitolla. Lopulta tehtiin Milanon edikti niminen rauhansopimus, mutta kysymys jäi yhä vaille vastausta. Voidaanko paha joskus voittaa?

      Nykyisin tilanne on vähän samantapainen. On myös olemassa kasvoton, salattu Lohikäärme ja pahuus, joiden salainen vaikutus näkyy kyllä maan päällä. Jos paha saa yli 50 prosenttia asukkaista puolelleen niin siitä tulee koko maailma hallitisja; niin kuin onkin käymässä salaisesti toteeen Ilmestys 13 mukaisesti. Mutta Jumala ei ole jättänyt omia kannattajiaan vaille mahdollisuutta äänestää häntä ja hänen järjestelmäänsä maailman hallintaan. Kyse ei ole jonkun tietyn uskonnon äänestämisestä itse asiassa. Kyse on siitä haluavatko maan asukkaat Jumalan järjestelmän vai Lohikäärmeen järjestelmän.

      Jos valitset Jumalan puolen et valitse islamia, vaan Jumalan. Islamin ennustetaan tuhoutuvan sadan vuoden sisällä syystä tai toisesta. Se ei ole kyse uskonnon valinnasta, vaan Jumalan ja Lohikäärmeen kesken tuo valinta tehdään. Lohikäärmeellä ei ole valtaa niihin, jotka tahtovat palvoa Jumalaa. Islamin on määrä saattaa ennen mahdollista tuhoaan Totuuden uskonto voittoon. Jokaisen maailman asukkaan on rukoiltava Imaami Mahdia saapumaan. Tule Mahdi!

      Rooman keisarit olivat Jumalan valitsemia messiaita Iankaikkinen Isä ja Rauhan Ruhtinas. Kyse ei ollut taistelusta esivaltaa vastaan. Keisaria kuului kunnioittaa Korkeimpana maan päällä. Mutta pahuus ja Lohikäärme näkyy tänä päivänä taikuutena, noituutena ja ihmeinä. Lohikäärme viettelee antamalla taikavoimia kannattajilleen. Erilaiset velhoudet, jos niihin lankeaa on out. Nuo velhouden avulla suoritetut murhat, varkaudet, valheet tulevat lisääntymään mikäli Lohikäärmettä ei pysäytetä niin sanotusti meren rannalle.

      Voit ehkä pitää Lohikäärmettä pienenä uhkana kun sen vaikutus on salainen, muttaa se on suuri uhkatekijä. Kun islam tuhoutuu sadan vuoden kuluttua niin Lohikäärme jälleen mesoaa ja uhkaa saattaa kaikki palvojikseen. Ilmestys 13 mukaisesti niin tulee käymäänkin ennemmin tai myöhemmin. Jos vain voit, jos et vielä ole kietoutunut saatanan velhouksiin liikaa ja jos voit vapaasti valita Jumalan puolen niin tee toki niin. Myös islamin puolella on niitä, jotka taistelevat velhouksin ja ovat Lohikäärmeestä. Heitä tulee varoa. Heitä ovat kaikki islamin lahkot. Mutta oikea islam ei taistele velhouksin, vaan lihallisin asein ja rationaalisin asein. Kaikille näkyvin asein. NÄyttäen avoimesti tekonsa ja tuoden ne päivän valoon.

    • islam_saasta

      Aloittaja on aivan oikeassa kehoittaen valitsemaan Jumalan puolen. Tosin saatanan sana (Islam) valtaa alaa maailmassa.

    • alfa123om2222

      Niin on tullut tarkennusta näihin asioihin. Nykykäsitykseni on, että on: Pedon 7 päisen ja 10 sarven päällä ratsastava Portto. Tuo Portto edustaa kristikuntaa, 10 sarvea islamia ja 7 päinen peto esim. G7 tms.

      Kaikki nuo kolme taistelevat Karitsaa vastaan, joka on kerännyt kaikenlaisista ihmisistä kuninkaita ja papeja maan päälle. Luulisin, että esim. Valistuneet ja vallankumoukselliset sekä sosialistit ovat Karitsan kanssa keränneet KAIKENLAISIA ihmisiä.

      Karitsa siis sietää monia erilaisia uskontoja, seksuaaliorientoitumisia, rotuja, aatteita yms. Tähän eivät kristityt, islam ja peto pysty.

    • gamma_222-223

      Eikö aloittaja ala jo pikkuhiljaa tajuamaan, että Islam ei ole uskonto, vaan se on saatanan oppi. Luku 666 on pedon luku, ja se sisältää myös pedon nimen. Kellä viisaus on laskekoon sen. Raamatun ennustukset on laitettu kansiin jo paljon
      aikaisemmin, kuin Muhammedin sielu muuttui saatanan asuinsijaksi. Olet oikeassa siinä, että maailma on pahan vallassa. Pahan valta saa yhä enemmän ja enemmän
      sijaa, leviää Suomeen , Ruotsiin ja koko Eurooppaan ja muualle hyvin laajalti.
      Kristityt hylkäävät maallisessa yltäkylläisyydessään Kaikkivaltiaan Jumalansa ja Jeesuksen joka on tuonut meille rauhan ja rakkauden sanoman. Olemme muuttuneet vaarallisen takopyhiksi ja kävelemme kristinuskon oppien ylitse, suvaitsemalla kaiken pahan ja väärän. Ilmestyskirjassa on selvin sanoin kerrottu miten peto hävitetään.
      Islam leviää kuin ruttotauti ja ottaa ylivallan viimeistään vuosina 2050-2070.
      Senjälkeen alkaakin iso rytinä, koska jumala kostaa ihmisten tekemät synnit, ihmisen käden kautta. Ohjuksia sataa avaruudesta, ilmasta maasta ja meren syvyyksistä.
      Siinä ei ole mitään sanottavaa ilmestyskirjan pedolla, eikä portolla (ei ihminen)
      Jokainen tietää, että ilmestyskirjan peto on ISLAM, SAATANAN USKONTO.

    • sinnevaan

      alfa123om2222 työnny omaan saastaiseen perrssereikääsi ja katoa sinne rukousmattoinesi.

    • alfa123om2222

      Ihanaa!!! Nyt olen sitten mielisairaalassa suljetulla osastolla ja tunnen saapuneeni kotiin. Olen vihdoin löytänyt itseni. Menihän siinä yli 40 vuotta, mutta kyllä kannatti.
      Kusipää Mahdin olen jo hyvin unohtanut ja hyvä niin.

      No nyt tulee taas lääkkeiden jako. Toivon, että eivät laita minua lepositeisiin ensi yönä.

    • jalat_maahan_ähly

      Miten ihmeessä jaksat paasata tuota Islamipaskaa koko suomi24 sivut pullolleen. Uskotko ihan oikeasti saatanan oppeihin. Katso mitä ympärilläsi tapahtuu, koita ajatella edes vähäsen,että onko tuollainen kahjon laatima hallinto-oppi muuta kuin kusetusta. Islam on mennyttä alle sadassa vuodessa
      lopullisesti, koska se on ilmestyskirjan peto.

    • alfa123om22

      Olen jo lopettelemassa paasaustani. Uskon ihan oikeesti islamin olevan Jumalan uskonto. Mutta kaikki koraanin käännökset eroavat toisistaan laadultaan. Ja lisäksi Koraanin selitysteokset ovat liian sotaisia usein. Ja käytännön elämässä kaiketi nykyislam on melkoista AIVOPESUA. Ei islam ole tehnyt näkyvästi ainakaan pahaa sen enempää kuin kristityt yms.

      Imaami Mahdin pitäisi korjata jopa islamin perusrakenteissa olevat virheet ja puutteet. Sekä tuoda hallinto-oppi, joka perustuu paremmalle perustalle.

      Islam itse opettaa myös kestävänsä sata vuotta vielä. Islamin turmion syynä on kääntyminen Karitsaa vastaan. Voi olla, että raamatun mukaan on perusteita pitää islamia VÄÄRÄNÄ PROFEETTANA osittain sen johdosta.

      Islamin hyvät puolet ovat monet. Tässä maailmassa on vain tekopyhät tiukan moraalikatsannon omaavat tiukkapipot voiton puolella. Tekopyhät tulevat voittamaan, vaikka ovat enemmän saatanan omat kuin islam milloinkaan. Siihen, että Jumala suosii tekopyhyyttä on omat syynsä, joita en tunne.

      Ei mua enää kiinnosta keskustella islamista. Jumalan Sana ja Karitsa voittakoon kun kerran ovat korkkaamattomat eikä korkkareita. Tiukkapipoisuus kunniaan!

    • alfa123om22

      Uskon ihan oikeasti islamin olevan perkeleen luoma uskonto, missä palvotaan pimeyttä. Sen symbolitkin on kauloja katkova sirppi pimeässä yössä

      Nyt olen toista kuukautta sitten mielisairaalassa suljetulla osastolla ja tunnen saapuneeni kotiin. Olen vihdoin löytänyt itseni. Menihän siinä yli 40 vuotta, mutta kyllä kannatti. Kusipää Mahdin olen jo hyvin unohtanut ja hyvä niin.

      Toivon, että eivät laita minua lepositeisiin ensi yönä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe