Onko olemassa hyvää kameraa koirien kuvaamiseen, kissojen kuvaamiseen, hevosten kuvaamiseen, ihmisten kuvaamiseen, maisemien kuvaamiseen, aamulla kuvaamiseen, päivällä kuvaamiseen, illalla kuvaamiseen, yöllä kuvaamiseen, autojen kuvaamiseen, laivojen kuvaamiseen, lintujen kuvaamiseen jne...
Löytyykö hyvää kameraa...
8
223
Vastaukset
- NoOnOn
On.
- Camera_obscura
.jatkoa: lepakkojen kuvaamiseen, varaanien kuvaamiseen, munkkien(esim buddh) kuvaamiseen, kanojen kuvaamiseen, hyttysten kuvaamiseen jne...
Kaikkia noita voi kuvata hyvällä kameralla - kuvaamiseen
Ihan kaikilla kameroilla on hyvä kuvata ihan kaikkea.
Listastasi puuttuu ihan tärkeimmät kohteet: naapurin arka tipu kaukaa hämärässä, revontulet, linnunrata,tietokonepelit ja auringonlasku! - Canonisti_minäkin
On olemassa, kuten tuossa jo todettiinkin. Käytännössä tuossa on muutama sellainen kohde, joissa kinokennoinen on oleellisesti parempi kuin APS-C. Toisaalta nopeus on joissakin kohteissa tärkeää, joten kaikkein suurimmilla pikselimäärillä olevat kennot eivät ole hyvä valinta. Canoonilta esimerkiksi vanha työjuhta 5D on hyvä valinta.
- xsdcvfgg
Minä etsin kameraa jolla saa hyviä kuvia sammakonkudusta, ei ole vielä löytynyt.
- kudusta
Hanki vesitiivis kamera tai sukelluskotelo niin saat hyviä kutukuvia kun sukellat kudun alle.
- nk1
sony a5000/a6000 saa suhteellisen halvalla ja erittäin laadukkaita.
- T.Emu
JOS aloittaja oikeasti haluaa tietää eikä vain huvikseen täällä lässytä, vastaus on että mitä kalliimman kameran ja objektiivit ostat, sitä paremmat mahdollisuudet sulla on saada kohteistasi hyviä kuvia - suurin este on omat taitosi: opettele valokuvaukset periaatteet juuria myöten. Ja harjoittele. Harjoittele. Ei se muuten kummemmaksi muutu. Pienemmilläkin laitteilla saa ihan hyviä kuvia, kunhan osaa käyttää niitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647