itku pitkästä ilosta

elämänPilaa

Nyt viimeisen puolen tunnin aikana olen nauranut täällä makeasti :D Mutta en ole moneen yöhön saanut kunnolla nukuttua ja kova nauraminen saa näköjään aikaan muljahduksia sydämessä, rytmihäiriöitä. Kohta voi käydä toteen sanonta kuoli nauruun..Mutta oikeasti, tykkään hänestä, vaikka onkin aprillipäivä. Tykkään hänestä aprillipäivänäkin, mitä ironiaa!! Ja oon niin maassa Byyääähhh byyäähhhh :((((((( Voisipa pilailla, ettei hän merkitse mitään ja että kaikki onkin vain aprilli pilaa. Koko kuvio on yhtä pilaa. Elämällä on joskus huono huumorintaju!

28

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valaise

Mikä sut on saanut nauramaan? Kerro vinkkejä muillekin näin harmaana päivänä.

• MiksiNiinharmaa

Pari aprilli pilaa vastauksineen ja osa vastauksista tuossa "hyvää huomenta naiselle"..Kuten tuon mustasukkaisuus ketjun vastauksista osa sai nauramaan.

• kuhanmölisen

Olivatko ne sinuun liittyviä sitte? Harmaa siksi kun ikkusta näin näyttää ja ei saa itseään oikeen liikkeelle... Pientä saamattomuutta.. Mikäs itse miksi et nuku?

• mikästässämölistessä

Eivät olleet. Yleisesti vain joku vastaili humoristisesti. Mistä saamattomuus? Fysiikka reistailee ja huolet painaa, siks en nuku.

• iloksipitkästäitkusta

No hö... Samaa vikaa, huolet painaa ketäpä meistä ei. Mut kaikkihan onväliaikaista. Täällä saa kyllä hyviä nauruja jos edes pientä naurua ni hyvä :)

• yliväsymystila

Väsyneenä muutenkin taitaa nauraa herkemmin. Pöhnässä pää. onko univaikeuksia?

• ruokahalukateissa

On joo vähän unirytmit menneet sekasin. Joo väsymys nauru on sellasta hervotonta ja itsellä vähän tylsistynyt olo

• tuukylään

Mistä tuo johtuu, tylsistyminen?

• eioopakkovastata

Heh, kiitos kutsusta mutten tunne sua :).. Kai vaan siitä kun sai tajuntaan että ei merkannu lopulta toiselle mitään ja tuli kusetetuks, mut se on mennyttä ja olen sinut asian kanssa.. Keräilen rohkeutta lähtee eteenpäin ja aikaani kulutan täällä.. Mikäs sinut saa täällä olemaan?

• Olenhyväkokki

Yksipuolinen ihastuminen ja vaikea elämäntilanne. Puran jotain, ehkä stressiä tms. Paha juttu tuo kusetetuksi tuleminen. sitä ei toivoisi kellekkään tapahtuvaksi. Rohkeutta sinne ja mukavaa tulevaisuutta.

• Saakokysyä
        eioopakkovastata kirjoitti:

Heh, kiitos kutsusta mutten tunne sua :).. Kai vaan siitä kun sai tajuntaan että ei merkannu lopulta toiselle mitään ja tuli kusetetuks, mut se on mennyttä ja olen sinut asian kanssa.. Keräilen rohkeutta lähtee eteenpäin ja aikaani kulutan täällä.. Mikäs sinut saa täällä olemaan?

Millainen tilanne oli? Miten tulit kusetetuksi?

• kesätuleevielä

Kiitos :) samoin sinne ja toivottavasti saat stressin purettua ja elämääsi hymyä.. Tsempit

• Sitäsamaa

Kiitän seurasta.

• ulkoilemaanhop

Kiitän myös :)

• valoaverhonraosta

Sulle saako kysyä vastaan vielä että pahimmalla mahdollisella tavalla ja pitkä tarina, mutta vaikea ihmissuhde takana, paljon surua ja paikkailua.. Yritystä saada kaikki toimimaan ja siitä seurausta uupuminen.. Jälestäpäin sain tietää että toinen vain leikki leikkejä... Jotain tämän suuntaista.

• Ruttolaisenrutto

No jo on matto vetästy jalkojen alta. Tuossa uupuis kuka vaan! Jotku vaan onntuollaisia kusipäitä, omanedun tavoittelijoita. Olis helppo neuvoa, että älä suo enää yhtään ajatusta tuolle ihmiselle, hän ei ole sen arvoinen, mutta ei se noin mene...helposti. tsemppii!,

• jaksaajaksaahymyillä

Kiitos tsempistä :) ja kuulin asian vasta ihan äskettäin ja voitte uskoa etten kyllä enää suokaan mitään haikeita kauniita ajatuksia, tavallaan olen ikävöinyt häntä ja ne tunteet katosivat kyllä. Tilalla enää pelkkiä negatiivisia ajatuksia että menimpäs isoon halpaan mutta olo on jo aika helpottunut. En jää miettimään että menetin jotain mitä ei edes ollut.. Tsemppiä muillekin :)

• edellinen
        jaksaajaksaahymyillä kirjoitti:

Kiitos tsempistä :) ja kuulin asian vasta ihan äskettäin ja voitte uskoa etten kyllä enää suokaan mitään haikeita kauniita ajatuksia, tavallaan olen ikävöinyt häntä ja ne tunteet katosivat kyllä. Tilalla enää pelkkiä negatiivisia ajatuksia että menimpäs isoon halpaan mutta olo on jo aika helpottunut. En jää miettimään että menetin jotain mitä ei edes ollut.. Tsemppiä muillekin :)

no, tavallaan kuitseki jäit tyhjän päälle hetkeksi ja joudut nyt rakentaa palikat uusiksi. Siis todella varmasti ollut isku palleaan, mutta kiitos tsempeistä ja samat sinne. Kivasti kirjoitat.

• jokuvaanjostakin

Sivusta vaan että maailmassa on paljon hienoja ihmisiä kaikki ei ole tuollaisia. Paras onki päästä eroon tuollaisesta, peukku sille

• TunteetPelissä

Ei todellakaan kaikki ole tuollaisia. Tuollainen hyväksikäyttö ja kusetus on ihmisen itsensä tyhmyyttä, harmi vain, että altistavat normaalit ihmiset tyhmille teoilleen. Tekisi mieli kysyä henkilöltä itseltään, kuinka kauan tapahtumasta on siis kusetuksesta?

• sydänhyllytetty

Tuore asia tiemme erosi hiljattain ja asian sain tietää ihan hetki sitten. Eron hetkellä en siis tiennyt ja kaipasinkin häntä jonkun aikaa, nyt iski tajuntaan ettei häntä ole edes ollut minulle. Tuo tieto oli minulle kyllä hyvin tärkeä vaikka satuttaa. Pääsen eritavoin eteenpäin ja olisin ehkä tuhlannut tunteita joita toinen ei ansaitse. Kertokaa muutkin jotakin elämästä, ihan mitä vaan. On kiva lukea joskus erilaisiakin juttuja :)

• Aloittajatässä
        sydänhyllytetty kirjoitti:

Tuore asia tiemme erosi hiljattain ja asian sain tietää ihan hetki sitten. Eron hetkellä en siis tiennyt ja kaipasinkin häntä jonkun aikaa, nyt iski tajuntaan ettei häntä ole edes ollut minulle. Tuo tieto oli minulle kyllä hyvin tärkeä vaikka satuttaa. Pääsen eritavoin eteenpäin ja olisin ehkä tuhlannut tunteita joita toinen ei ansaitse. Kertokaa muutkin jotakin elämästä, ihan mitä vaan. On kiva lukea joskus erilaisiakin juttuja :)

hienoa, että osaat ajatella asian positiivisen puolen. Mietin tuota kirjoitustasi, että olikojan hänellä jonkin asteinen persoonallisuushäiriö? Sillä monet, jotka ovat olleet suhteessa tuollaiseen ihmiseen kertovat juuri tuosta, etteivät he oikeastaan tunteneet koko ihmistä. Ole ihan vapaa vain, kyllä me muut joudamme kirjoittamaan ihan tarpeeksi omista tilanteistamme. Uskotko, että kaikella on jokin tarkoitus?

• ehkäopinkinjotain

Mietin samaa aika-ajoin itsekin mutta olen vasta nyt tajunnut että hänen puhelahjansa olivat niin hyvät loppuun saakka etten ymmärtänyt asioita kun vasta nyt hiukan.. En tajua muutoin vieläkään mitä hän kaikesta hyötyi. Miksi kaikki teatteri ja kaikki valheet vietiin niin kauheen pitkälle ja lopuksikin piti vielä jäädä minulle se usko että olen syypää kaikkeen ja hänen elämä pilalla ja sellaista. Sitten kun sain tietää mitä hän tehnyt kokoajan niin alkoi herääminen että mitä ihmettä. Sanat oli kuin romaanista mutta kaikki teot puhuikin sitten puolestaan.. En oikeen osaa sanoa persoonallisuushäiriöstä mutta pielessä oli jotain pahasti ja jäin vaan miettimään miksi. Se onko tällä tarkoitus niin uskon että on mutta en tiedä mikä :) tulipa pitkä sepustus :D

• Aloittajatässävielä
        ehkäopinkinjotain kirjoitti:

Mietin samaa aika-ajoin itsekin mutta olen vasta nyt tajunnut että hänen puhelahjansa olivat niin hyvät loppuun saakka etten ymmärtänyt asioita kun vasta nyt hiukan.. En tajua muutoin vieläkään mitä hän kaikesta hyötyi. Miksi kaikki teatteri ja kaikki valheet vietiin niin kauheen pitkälle ja lopuksikin piti vielä jäädä minulle se usko että olen syypää kaikkeen ja hänen elämä pilalla ja sellaista. Sitten kun sain tietää mitä hän tehnyt kokoajan niin alkoi herääminen että mitä ihmettä. Sanat oli kuin romaanista mutta kaikki teot puhuikin sitten puolestaan.. En oikeen osaa sanoa persoonallisuushäiriöstä mutta pielessä oli jotain pahasti ja jäin vaan miettimään miksi. Se onko tällä tarkoitus niin uskon että on mutta en tiedä mikä :) tulipa pitkä sepustus :D

Voi olla, ettei hänen käytökselleen löydy loogista selitystä. Kuulostaa, että ei ole aivan yksiselittäistä vastausta tuohon, miksi. Kun kyse on tuollaisesta vastuuttomasta käytöksestä, ei varmaan ole mitään järkevää syytä. Inhottavinta on jäädä tuohon epävarmuuteen. Mielestäni tuollaista käytöstä on vaikea ymmärtää, koska se on epäjohdonmukaista. Kysymykseen miksi tulee mieleeni nyt yksi vastaus,siksi, koska kaikki hänellä itsellään ei ollut kaikki kunnossa, kuten kirjoitit. Syyllistäminen on myös lapsellista. Jos suoraan sanon, uskon, että hän ei ansainnut sinua.

• vainomatteotvoivalita

Paljon asiaa miettineenä ymmärtänyt etten ole voinutkaan olla muutoin kun olen ollut. Tiedän että en saa koskaan tietää miksi mutta pärjään näinkin ihan ok. Moni asia loksahtanut paikoilleen.. Oli kyllä kiinnostava ja kiva vaihtaa ajatuksia näin yllättävässä paikassa.. Kuulla ulkopuolista näkemystä... Mukavaa viikonloppua

• edellinen
        vainomatteotvoivalita kirjoitti:

Paljon asiaa miettineenä ymmärtänyt etten ole voinutkaan olla muutoin kun olen ollut. Tiedän että en saa koskaan tietää miksi mutta pärjään näinkin ihan ok. Moni asia loksahtanut paikoilleen.. Oli kyllä kiinnostava ja kiva vaihtaa ajatuksia näin yllättävässä paikassa.. Kuulla ulkopuolista näkemystä... Mukavaa viikonloppua

Oli tosiaan mukava. Viikonloppuja myös sinne. Ehkä tälläkin oli jokin tarkoituksena ;)

• viikonloppujakivoja

Varmasti oli.. Oloni keveni kummasti kun sain jorista ja tutuille olen huono puhumaan.. Että tarkoitus jo sinänsä.. Tuli jotenkin kiva olo että mukavia ihmisiä on olemassa. Jotain raikasta tähän tunkkaiseen tilanteeseen :D ..

• muthei

Onneks se on vaan tämä päivä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59