Peniksen kasvu aika

Alottaja

Niin että milloin penis alkaa keskimäärin kasvaa ja milloin kasvu loppuu? Olen kohta 15v. Mutta se on minulla vieläkin kehittymätön. Muuten murrosikä ihan OK vaiheessa. Luin jostain että keskimäärin penis alkaisi kasvaa 14v. Olen kuitenkin lukenut myös että jos se ei ole vielä 16v alkanut kasvaa niin silloin pitää kääntyä lääkärin puoleen.

14

1933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumpa.sen.tietäisi

Yleensä vain käännytään lääkärin puoleen ellei murrosikään liittyvät toiminnot ole alkaneet. En ole koskaan kuullut, että lääkäri pystyisi pelkästään penistä kasvattamaan. Kerroit, että murrosikäsi on ihan OK vaiheessa. Mitä tällä mahdat tarkoittaa? Koska murrosikäsi alkoi? Se olisi tärkeä tietää. Eikö kivekset ja penis ole yhtään kasvaneet? Peniksen koko on geenijuttu. Kun katsot isoveljesi ja isäsi penistä, niin Sinunkin kokosi voisi olla lähellä niitä. Jos murrosikäsi aloituksesta on kulunut vasta vähän aikaa, niin peniksesi kyllä suurenee ihan lähitulevaisuudessa.

• Alottaja

Hiki alkoi minulla haista 12v ja ekat karvat ilmestyi joskus 13v. Kivekset on alkanu kasvaa ja "spermaa" tulee sillä lailla että runkatessa valuu kirkasta nestettä. Äänenmurros ei ole vielä alkanut.

Ap

• idioottejen-vihaaja

Nää jotka laittaa tuota tekstiä esim.fasfsafasfa on niin v***n idiootteja

• Kehitys vaihtelee yksilöllisesti, eikä kysymistäsi keskimääräisyksistä ole kohdallasi apua. Keskimäärin kasvu on sinun iässäsi kyllä jo alkanut.

Ymmärrän, että asiasta on vaikea mennä juttelemaan esim. kouluterkkarille tai ylipäätään kenellekään, mutta sillä tavoin saisit eniten tietoa kehityksesi tilasta. Terveydenhuollon ammattihenkilö on myös vaitiolovelvollinen, eikä hän saa kertoa käynnistäsi esimerkiksi vanhemmillesi ilman lupaasi.

Et kuitenkaan ole ainoa ikäisesi, joka on samassa tilanteessa ja uskon kyllä, että sinullakin se kehitys alkaa vuoden sisällä.

• Jbb

Ei ei ei, kyllä sun peli on pelattu, turha kääntyy lääkärin puolee, jäät millimunaks

• ei ikinä. se on ikuisesti tuollainen

• Hyvääiltaavielä

Heh-heh-heh-heh.

• Vahavista

Likkuminnen pitäisi vahvistaa..eheh.

• Mitä myöhempään kasvaa sen isompi tulee. Näin naapurin teppo tuppo opetti. Kullihan on rasvaa (tavallaan). Voitele se päivittäin voilla niin se kasvaa.

• Kumpa.sen.tietäisi.II

Peniksen koko on yksilöllistä. Et kertonut nykyisiä mittojasi. Saattaakin olla jo normaaleissa mitoissa. Usein vain ei olla siihen kokoon tyytyväisiä, vaan toivotaan isompaa. Murrosikäsi on jo niin pitkällä, ettei se voi olla syynä peniksesi ehkä pienen kokoon. Kyllä peniksen pituuden kasvu loppuu kun murrosikäkin päättyy. On legenda, että se kasvaa kahteenkymmeneen ikävuoteen asti, mutta ei pidä paikkaansa. Pelkkää toiveajattelua.

• Alottaja

Minulla ei ole alkanut penis kasvaa siis ollenkaan. Se on vieläkin kuin pikkupojalla eli seisokissa noin 7-8cm ja rentona joku 5-6cm.

Ap

• Alottaja kirjoitti:

Minulla ei ole alkanut penis kasvaa siis ollenkaan. Se on vieläkin kuin pikkupojalla eli seisokissa noin 7-8cm ja rentona joku 5-6cm.

Ap

Eiköhän se siitä pikku hiljaa virkisty, kerran spermaakin tulee jo jollain tavalla.

• kun täytät 20v niin munasi karvat lähtee ja iho muuttuu mustaksi sun kyrpäs kasvaa 200 kilometriä sitte voit sillä runkkaa pitkästi lolille

• f6f6f67f67f67

Noh se alkaa kasvaa 11-14v iässä. Jollai jo kutosella 15cm ja knnon karvat ja mällit tulee etc. Jokanen kasvaa kun kasvaa..

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe