Elisa eli entinen kymp.net

MissäElisasielläongelma

lähettää roskaposteja sähköpostiosotteista, joita ei ole enää edes olemassa. Tästä on ilmoitettu Elisalle jo muutamaan kertaan ja asia on kuulemma korjattu ja taas tämä sama Elisan roskaposti-ongelma jatkuu. Onko todellakin niin, että Elisa ei pääse kymp.net tietoihin käsiksi korjaamaan ongelmaa. On ihmeellistä, että Elisa ei kykene korjaamaan tätä hyvin kiusallista ongelmaa, josta aiheutuu lukuisille ihmisille harmia.

9

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka!

      Voisitko vähän tarkentaa tätä ongelmaa? En osaa suoraan auttaa ilman lisätietoja, mutta asiaa voidaan selvittää esimerkiksi Palstalla. Laita meille siellä yksityisviesti: elisa.to/viestipalstatiimille ja viestiin mukaan yhteystietosi, sekä lyhyt kuvaus tilanteesta. :) Viestin kirjoitusta varten palstalle täytyy rekisteröityä.

      Tiia-Maria/ Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

      • raisvottuvatilanne

        laitan viikonlopun aikana. olen soittanut moneen kertaan elisaan ja minua on pompoteltu ja puhelinlaskua tullut. nyt alkaa mitta olla täynnä. tässä on jo entisen asiakkaan maine kyseessä.


    • Omaguru2.19Emin

      Elisa Viihteellä

      • Omakuru

        Tuntiveloitukseni on 131,40€ mpm/pvm

        Myyntipalvelu palvelee sinua ma-pe klo 8-20 ja la klo 9–16.30. Numero on maksuton.


    • Elisastasaamigreenin

      Elisa osaa kyllä ton pompottamisen taidon...asiakapalvelu ei ole oikein tehtäviensä tasolla.. heittelee asiakasta aina vaan toiselle kun ei osaa itse vastata. Itse olin kolmen eri asiakaspalvelijan kanssa saman puhelun aikana jutuissa kyseinen puhelu kesti lähes kaks tuntia kun laskee nämä ärsyttävän olet jonossa musiikin. Eikä kukaan osannut hoitaa asiaa...Opin sen että Elisalta en ota enää mitää palvelua. Tämä tapellut laskuasian kanssa jo useamman kuukauden. Kolme vkoa sit palautettiin rahat ja asia oli ap:n mukaan kunnossa ja nyt tuli ukaasi ilmoitus et tämä sama lasku on lähetetty uudestaan perintään. Itse irtisanoin vuoden vaihteessa sopimukset osan siirsin saunalahteen kyseisen puhelun aikana ilmoitin et olen muuttanut ja kerroin myös uuden osoitteeni. Niin nyt lukee tässä ns. sopparin purkuilmoituksessa et olemme purkaneet sopimuksenne...haloo minkä sopimuksen kun kyseinen soppari oli jo vuoden vaihtees purettu ja kolme vkoa sitten kun varmistin vielä ap:lta et nyt kaikki on sit hoidettu vastaus oli et kyllä on ja taas alkaa sama rumba samasta laskusta...Itse en ole saanut kun päänsäryn kyseisen firman toimista...

      • HalooHalooHaloo

        Vastaava ongelma.

        Heillä on laskutusjärjestelmä, jota ei saa kuntoon, koska järjestelmä vie Elisaa 100-0. Ongelma on rikollinen "kivijalka" jota ei näköjään osata korjata.
        Itse tilasin heiltä puhelimen, mutta se oli viallinen. Ensin asiakaspalvelu sanoi, että puhelimen vikaa ei voi korjata, joten kauppaa ei voi perua. Puhelinta ei saa lähettää takaisin, sitten korjasi, että saa lähettää takaisin, mutta velottavat 30 % puhelimen hinnasta. Viallinen puhelin oli otettu käyttöön, ja vasta sitten todettu vialliseksi. Vika olis näköjään pitänyt hoksata ennen kuin teki ostopäätöksen.

        Nyt tiedän, älä osta Elisasta mitään. Elisa on viallinen!

        Taitaa asiakaspalvelu olla kanssa järjestelmävirhe niin kuin laskutuskin.
        Onkohan siellä yhtään lukutaitosta ihmistä töissä?
        Koko Elisassa meinaan?


    • verenpainettanostaa

      Siellä riehuu hullupäinen akka. Ei tuossa ole mitään järkeä. Ellei tahallinen harkittu häirintä. Elisa on.

    • kovemmatlääkkeet

      Eikös kaupasta ole jo neljä vuotta. Kuin hiton kauan kestää yhdistäminen.
      Kympp-puhelinta epäiltiin verkkohäirinnästä Ei näköjään osaa hellittää.

    • NeljäplusNeljä

      Taitaa olla sähköpostitekniikka vähän hakusessa.

      Lähettäjän nimeksi ja osoitteeksi voi feikata ihan mitä tahansa. On sitä spämmiä tullut vuosikaudet ihan normaalin nimisiltä lähettäjiltä ja [email protected] osoitteestä mutta todellisuudessa Matti Meikäläisellä ei ole ollut mitään tekemistä asian kanssa.

      Senkun vaan laittaa sähköpostiohjelmaansa reply-to -osoitteeksi vaikka [email protected] ja rupeaa postittelemaan. Oikea spämmi toki tulee automaattisoftalta mutta idea on silti tuo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      82
      3382
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2065
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1638
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1491
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1456
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      6
      1263
    7. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      123
      1251
    8. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1213
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1199
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1077
    Aihe