Juuri nyt iltasella joku helikopteri pörrää rinkiä kirkonkylän yllä mennen välillä pohjoisemmaksi ja etelämmäksi. Mistähän mahtaa olla kyse
Kopteri pyörii Hartolan kirkolla ?
7
331
Vastaukset
- piol
Sama Joutsassa
- etgwtg
Nyt siirtynyt etelämmäksi, kun siirtyi niin kuului kovaa lähtevä auto täällä kirkolla.
- Löysinolutta
Eihän se pelkästään kirkolla pyöri, kyl se on nähty reilusti kirkon alueen ulkopuolellakin, jopa Jari-Pekalla asti. Tarkkuutta neidit ja herrat, tarkkuutta.
- hohhoijaata
Tarkalleen ottaen se kopteri ei pyöri, vaan ne kopterin roottorit :P
No joo, kaukolämpöverkon kartoitusta tekevät, niinkuin lehdessä luki.
Ei sensaatiota.- rgewrgh
Katos lehtiä ei tule kaikille.
- ijersgsg
Siitä oli Lähilehdessä asiaa, että tekevät jotakin geofysikaalisia mittauksia tai muuta vastaavaa. Eivät siis ole venäläisiä tiedustelijoita tai poliisihelikoptereita, jotka etsivät rikollisia. Katsokaa sieltä lehdestä.
- er24r
Tosin samalla sivulla oli juttua myös nelostien Siirtämisestä Sysmään ja Putinin tulosta Sysmään eli etusivu ei kovin painokasta huomiotani saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286