Lastenhoitaja etsii töitä pääkaupunkiseudulta

Lastenhoitajaheidi

Hei!

Olen 23-vuotias helsinkiläinen yliopisto-opiskelija. Etsin lastenhoitajan töitä opiskelun ohella tehtäväksi. Minulla on mahdollisuus työskennellä kaikkina vuorokaudenaikoina sopimuksen mukaan. Voit tarjota minulle sekä satunnaisia lastenhoitotöitä että pysyvämpää työsuhdetta.

Minulla on paljon kokemusta lapsista. Olen hoitanut yli 10 perheen 0-12-vuotiaita lapsia, toiminut kokkikerhon ja iltapäiväkerhon ohjaajana, valmentanut lasten urheiluharrastuksia, ohjannut lastenleirejä sekä paljon muuta.

Olen luonteeltani sosiaalinen, lapsirakas, reipas ja täsmällinen. Hoidan työtehtäväni huolellisesti, enkä varmasti ole milloinkaan myöhässä töistä. Lapsen hyvinvointi on minulla aidosti tärkeää. Teen mielelläni lasten kanssa heille mieluisia asioita, kuten yhdessä leikkimistä, ulkoilua, kerhoilua ja vaikkapa uimahallissa käymistä.

Lastenhoitotyön ohella olen useissa perheissä valmistanut perheelle ruoan ja tehnyt lapseen liittyviä kotitöitä. Tämä voi sisältyä työnkuvaani myös teidän luonanne. Usein olen hoitanut lapsia heidän omissa kodissaan. Jos vanhempi haluaa esimerkiksi työskennellä rauhassa kotona lapsen hoidossaolon ajan, lapsesi on tervetullut minun luokseni.

Jos kiinnostuit palkkaamaan minut lastesi hoitajaksi tai haluat tutustua lisää, ota yhteyttä sähköpostiini [email protected]. Jutellaan lisää!


Hakusanat: lastenhoitaja, helsinki, espoo, vantaa, pk-seutu, pääkaupunkiseutu, lapselle hoitaja kotiin, lastenhoitoapua, satunnaista lastenhoitoa, etsitään lastenhoitajaa, luotettava lastenhoitaja

3

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vahtia_vailla

      Olen miettinyt lapsenvahdin hankkimista. Haluaisin tietää mikä on käypä hinta 2-3 h toistuvana kerran viikossa? Olen yh ja haluaisin aloittaa harrastuksen. Lapsi alle 2v.

    • Vahtia_vaille

      Niin siis paljonko yleensä maksatte lapsenvahdille?

    • Lastenhoit

      Mll:n hinta 8,2€/h, su 16,4/h. Tietysti,jos lastenhoitajalla menee paljon aikaa ja rahaa mathoihin suhteessa työn pituuteen, niin matkakulut voisi olla hyvä maksaa. Lisäksi, jos kyseessä kokenut aikuinen, joka työelämässä ja siten korkeampi veroprosentti kuin työttömällä/opiskelijalla, olisi hyvä nostaa palkan suuruutta. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe