Lastenhoitaja etsii töitä pääkaupunkiseudulta

Lastenhoitajaheidi

Hei!

Olen 23-vuotias helsinkiläinen yliopisto-opiskelija. Etsin lastenhoitajan töitä opiskelun ohella tehtäväksi. Minulla on mahdollisuus työskennellä kaikkina vuorokaudenaikoina sopimuksen mukaan. Voit tarjota minulle sekä satunnaisia lastenhoitotöitä että pysyvämpää työsuhdetta.

Minulla on paljon kokemusta lapsista. Olen hoitanut yli 10 perheen 0-12-vuotiaita lapsia, toiminut kokkikerhon ja iltapäiväkerhon ohjaajana, valmentanut lasten urheiluharrastuksia, ohjannut lastenleirejä sekä paljon muuta.

Olen luonteeltani sosiaalinen, lapsirakas, reipas ja täsmällinen. Hoidan työtehtäväni huolellisesti, enkä varmasti ole milloinkaan myöhässä töistä. Lapsen hyvinvointi on minulla aidosti tärkeää. Teen mielelläni lasten kanssa heille mieluisia asioita, kuten yhdessä leikkimistä, ulkoilua, kerhoilua ja vaikkapa uimahallissa käymistä.

Lastenhoitotyön ohella olen useissa perheissä valmistanut perheelle ruoan ja tehnyt lapseen liittyviä kotitöitä. Tämä voi sisältyä työnkuvaani myös teidän luonanne. Usein olen hoitanut lapsia heidän omissa kodissaan. Jos vanhempi haluaa esimerkiksi työskennellä rauhassa kotona lapsen hoidossaolon ajan, lapsesi on tervetullut minun luokseni.

Jos kiinnostuit palkkaamaan minut lastesi hoitajaksi tai haluat tutustua lisää, ota yhteyttä sähköpostiini [email protected]. Jutellaan lisää!

Hakusanat: lastenhoitaja, helsinki, espoo, vantaa, pk-seutu, pääkaupunkiseutu, lapselle hoitaja kotiin, lastenhoitoapua, satunnaista lastenhoitoa, etsitään lastenhoitajaa, luotettava lastenhoitaja

3

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vahtia_vailla

Olen miettinyt lapsenvahdin hankkimista. Haluaisin tietää mikä on käypä hinta 2-3 h toistuvana kerran viikossa? Olen yh ja haluaisin aloittaa harrastuksen. Lapsi alle 2v.

• Vahtia_vaille

Niin siis paljonko yleensä maksatte lapsenvahdille?

• Lastenhoit

Mll:n hinta 8,2€/h, su 16,4/h. Tietysti,jos lastenhoitajalla menee paljon aikaa ja rahaa mathoihin suhteessa työn pituuteen, niin matkakulut voisi olla hyvä maksaa. Lisäksi, jos kyseessä kokenut aikuinen, joka työelämässä ja siten korkeampi veroprosentti kuin työttömällä/opiskelijalla, olisi hyvä nostaa palkan suuruutta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      222
      18365
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      94
      4018
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      65
      2485
    4. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      39
      2117
    5. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      179
      1676
    6. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1602
    7. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      71
      1553
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      132
      1481
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      167
      1472
    10. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1364
    Aihe