Lastenhoitaja etsii töitä pääkaupunkiseudulta

Lastenhoitajaheidi

Hei!

Olen 23-vuotias helsinkiläinen yliopisto-opiskelija. Etsin lastenhoitajan töitä opiskelun ohella tehtäväksi. Minulla on mahdollisuus työskennellä kaikkina vuorokaudenaikoina sopimuksen mukaan. Voit tarjota minulle sekä satunnaisia lastenhoitotöitä että pysyvämpää työsuhdetta.

Minulla on paljon kokemusta lapsista. Olen hoitanut yli 10 perheen 0-12-vuotiaita lapsia, toiminut kokkikerhon ja iltapäiväkerhon ohjaajana, valmentanut lasten urheiluharrastuksia, ohjannut lastenleirejä sekä paljon muuta.

Olen luonteeltani sosiaalinen, lapsirakas, reipas ja täsmällinen. Hoidan työtehtäväni huolellisesti, enkä varmasti ole milloinkaan myöhässä töistä. Lapsen hyvinvointi on minulla aidosti tärkeää. Teen mielelläni lasten kanssa heille mieluisia asioita, kuten yhdessä leikkimistä, ulkoilua, kerhoilua ja vaikkapa uimahallissa käymistä.

Lastenhoitotyön ohella olen useissa perheissä valmistanut perheelle ruoan ja tehnyt lapseen liittyviä kotitöitä. Tämä voi sisältyä työnkuvaani myös teidän luonanne. Usein olen hoitanut lapsia heidän omissa kodissaan. Jos vanhempi haluaa esimerkiksi työskennellä rauhassa kotona lapsen hoidossaolon ajan, lapsesi on tervetullut minun luokseni.

Jos kiinnostuit palkkaamaan minut lastesi hoitajaksi tai haluat tutustua lisää, ota yhteyttä sähköpostiini [email protected]. Jutellaan lisää!

Hakusanat: lastenhoitaja, helsinki, espoo, vantaa, pk-seutu, pääkaupunkiseutu, lapselle hoitaja kotiin, lastenhoitoapua, satunnaista lastenhoitoa, etsitään lastenhoitajaa, luotettava lastenhoitaja

3

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vahtia_vailla

Olen miettinyt lapsenvahdin hankkimista. Haluaisin tietää mikä on käypä hinta 2-3 h toistuvana kerran viikossa? Olen yh ja haluaisin aloittaa harrastuksen. Lapsi alle 2v.

• Vahtia_vaille

Niin siis paljonko yleensä maksatte lapsenvahdille?

• Lastenhoit

Mll:n hinta 8,2€/h, su 16,4/h. Tietysti,jos lastenhoitajalla menee paljon aikaa ja rahaa mathoihin suhteessa työn pituuteen, niin matkakulut voisi olla hyvä maksaa. Lisäksi, jos kyseessä kokenut aikuinen, joka työelämässä ja siten korkeampi veroprosentti kuin työttömällä/opiskelijalla, olisi hyvä nostaa palkan suuruutta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      62
      4499
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      159
      3388
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2707
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2614
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      142
      2596
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1751
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1600
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      41
      1313
    Aihe