Kiusaamiselle stop!??

AinaSamaaPaskaa

Elikkäs oon ammattiin opiskeleva tyttö. Asun asuntolalla ku ei oo rahaa bussilla käydä koulu joka päivä kotoo käsin saati omaan kämppään, joten pakko olla asuntolalla. Ja olen koko ikäni kokenut kiusaamista varsinki nyt 4viimeistä vuotta on ollu helvett***. Yks kiusaaja on asuntolalla alkanut taas kiusata. Haukkuu, arvostelee, puhuu pas***, kommentoi, jne, jotta sais omaa suosiotaan ja minuu kiusattuu. Ja näin on käynytkin. Se on saanut huonekaverinikin uskomaan sen pas*kat puheet ja valheet. Asuntola ohjaajaa myöten tietää ja uskoo sen valheet. En kestäis tätä yhtää. Voiskoha tätä saada mitenkää loppumaan? En jaksa tätä yhtää enää. Oon sanonu hänelle et "Anna mun olla rauhas, hommaa elämä!", mut hän on niistäki tehnyt perättömii juoruja, jotka kaikki toki uskoo. Haluun tän loppumaan ja antaa sille saatan** pennulle luun kurkkuu, mun silmille ei hypitä enää. Mut mite voin yksin olla kaikkia heitä vastaan... :(

17

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyydä vain akuankasedä setä apuun niin meitsi änkee ne kiusaajat robesedän perseeseen poikittain!

      • AinaSamaaPaskaa

        Joo monesti oo meinannut tupaa vedellä huolella mut oon jättäny sikseen... En haluu itelle lisää ongelmii...


    • hfyyy

      Kiusaamista ei voi pysäyttää noin vain pyytämällä tai sanomalla "hanki elämä". -.- Luulis että tuon ikäinen osaisi pitää puoliaan jo keskusteluissa. u käännöksen kiusaamisessa voi unohtaa mutta opettelet sentään pitämään puoliasi, niin kääntyy parempaan päin hiljalleen, sama pätee kaikkeen kiusaamiseen.

      • AinaSamaaPaskaa

        En kyl ikinä jää turpa kii siihe seisomaa. Sanon vaa faktoja suoraa et luulis tajuavan, että ei tarvii mun elämään puuttuu. Mut kiusaajia on vaik kaksikin ni vaikee yksinää kahta vastaa yrittää puoliaa pitää. Muutenkaa ku en oo mikää kamalan rohkee kiusaamisen takia.


    • Sun_isZtu

      Aikas kinkkinen tilanne. Amis-Abuskole mentaliteetti aka noppahystereesin contermeasured on ns classifield infoo.

    • Helperrr

      Sulla pitää olla joku uhka sitä tyyppiä vastaan.

      • AinaSamaaPaskaa

        No mitäkä keksin...? Se luulee olevasa ite niin täydellinen ja täynnä ihteesä. Haluisin sille luun kurkkuu ja kunnolla. Pitäis vaa joku keinon keksii et yksin pärjään sitä vastaa.


    • talvijalumi

      Tällaisissa asioissa pitää käyttää viekkautta,juurikin kiusaaja manipuloi muita uskomaan tarinoita mitkä ei ole totta.Kannattaa oikoa heti sua koskevat juorut ja sanoa siitä tyypistä et se on kiusaaja.Järkevät ihmiset kyl tajuu eikä kuuntele pahoja juoruja vaan tekee itse käsityksen toisesta.Kiusaajalta ei kannata pyytää rauhassa oloa sitähän ei tee vaan nauttii vallasta.Tätä peliä pitää osata pelata toisinkin päin,alistua ei kannata.

      • AinaSamaaPaskaa

        Olen sanonu et Tuo ei pidä paikkasa ja kertonu mite asia on. Mutta sit ne keksii uuden jutun uudellee ja uudellee... Eikä kukaa uskalla puollustaa mua ja helppoha se on paskan puhujaa uskoo.... Ainaki helpoin ratkasu ku selvittää/olla pokkaa kysyy ite faktoja. Ei niitä järkeviiihmisii näitä tääl päi yhtäkää asua... Ja ite yleensä kuulen jälkee päi vasta, ja niitäkää ei sanota suoraa ja jos sanotaa suoraa mulle ni en ota vastuuta sen jälkeisistä tapahtumista/sanoista... En varmana alistu. En ainaka ajää suu kii, niinkuin ennen tein. Haluan puollustautua asialta mut mite se onnistuis yksin muita vastaa (ku niitä kiusaajia on monta ku kaikki on kääntyny sen yhen puolelle..) ku en haluu olla hiljaa asian suhteen.


      • talvijalumi

        Mä kyl tulisin puolustamaan sinua siltä kiusaajalta heti jos vain pääsis.hienoa ettet jää sanattomaksi vaan uskallat sanoa takasin ja vielä vähä kovemmin.kiusaamisesta ei pidä hiljaa ollakkaan.


      • AinaSamaaPaskaa

        Kiitos "talvijalumi", olis kiva jos joku olis mun puolella ja puolustamassa vaikka en yksin ollessakaa jää hiljaa. Mun kaverit on muuttunu mua vastaan kiusaajan manipuloidessa heitä. Ei kukaa käytännössä oo mun puolella. Niin hyvähä se on et sanon takas. Mut ei vain tunnu auttavan mtn vaik mitä sanon...


    • tsemppiä

      Onko teidän koululla kuraattoria? Minusta sinun kannattaisi jutella koululla asiasta, jolloin esim. kuraattori voisi olla yhteydessä asuntolan ohjaajaan ja kertoa sinun näkemyksesi asiasta.

      Omaa tytärtäni kiusattiin lähes koko peruskoulun ajan. Pari vuotta sitten hän aloitti lukion toisella paikkakunnalla ja kiusaaminen loppui kokonaan. Ehkä lukiolaiset on ainakin tässä asiassa viisaampia.

      • AinaSamaaPaskaa

        On meiän koulus kuraattori. Ehk sen kautta vois saada tän selvitttyy. Ja kai se asuntolan ohjaajaki tähä vois mtn tehä...

        Harmi että tytärtäsi kiusattiin, mutta oon onnellinen sen puolesta et se on loppu nyt. :)
        Kiitti vinkistä :) Tsemppiä sinnekkin :)


      • AinaSamaaPaskaa

        On meiän koulus kuraattori. Ehk sen kautta vois saada tän selvitttyy. Ja kai se asuntolan ohjaajaki tähä vois mtn tehä...

        Harmi että tytärtäsi kiusattiin, mutta oon onnellinen sen puolesta et se on loppu nyt. :)
        Kiitti vinkistä :)


    • Oikeutta

      Sinä voisit nauhoittaa tilanteet puhelimeen todisteeksi tulevaa oikeustoimia ajatellen jos mahdollisuus tähän.

      • AinaSamaaPaskaa

        Mut eiks oo laitonta äänittää toisen puhetta ilman lupaa?


    • AinaSamaaPaskaa

      Sori tää sama juttu taitaa ainakin kahdesti olla tuolla mutta puhelimella ku kirjotan ni tää säätää omiaan, pahoittelut. :/
      Mut kirjotelkaa tähä keskusteluu ku tähä on kirjoteltu enemmän :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe