Ketä on ne vähä-älyiset volvokuskit, jotka kaahaavat illasta toiseen kirkonkylällä.
Vanhempi kulkupeli edellä ja uudempi perässä kielellä lipoen. Taitaa toinen autoista ainakin olla usein Nesteen pihassa parkissa. Työntekijäkö?
Ei tarvitse kun kerran lähteä näpeistä, niin keilataan joku lapsirassu Opintieltä.
Järki käteen!
Kaahari Volvot
Riittää_jo
2
426
Vastaukset
- sairaannopee240
Nyt jos tarkoitat sinistä kanttivolvoa joka on päivittäin nesteen pihalla, niin olet erehtynyt autosta. sillä minun rakas 240 on niin matala että sillä ei voi ajaa pieneenkään kuoppaan yli 20km/h talvella ajoin kyllä hieman sivuluisussa yms niinkuin kaikki muutkin "huligaanit" ja pidän kyllä huolen siitä että yksikään ihminen ei jää autoni alle :)
- keulinsunmummollekylään
Tulbo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161