Lattiakaivo ja sen pakollisuus?

verenpaine nousee

Eli ostamani asunto on vanha kiinteistö jonka nimeltä mainitsematon firma remontoi asumiskäyttöön vanhan omistajan aikana.
Aikani kirosin kun suihkukaappi alkoi mennä tukkoon tasasen välein ja otin yhteyttä isännöitsijään joka tilasi kiinteistöhuollon. nooh..se äijä ihmetteli kovasti remppamiehien ratkaisua: suihkukopista lähtee putki johon yhdistyy myös wc-lavuaarin putki ja tuhannen mutkan kautta se päättyy lattiaan..Lattiakaivoa ei ole ollenkaan?! eli esim. jos pesukone pamahtaa niin vedet tulee makuuhuoneeseen jne. Rakennusluvat olivat kuulemma menneet läpi..kysymys kuuluu että onko kosteissa tiloissa lattiakaivo pakollinen? ja kuka joutuu tässä tapauksessa maksumieheksi jos kaivo tehdään?

1

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lll

koska ostaja olisi voinut nähdä lattiakaivon puuttuvan, eli ostaja maksaa jos remontoi.

Tutki onko rakennuluvan mukana lvi-kuvia vaadittu ollenkaan eli tehty omilla kuvilla ja hyvän tavan vastaisesti, mutta ei välttämättä määräyksiä rikkomalla.

Ei se lattiakaivon teko paljoa maksa mutta kaikki vesieristykset ja uudet pinnoitteet jos joutuu uusimaan/tekemään niin 10 000 voi mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2905
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1195
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      937
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      905
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      877
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      830
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      157
      811
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      764
    Aihe