Haukiputaan juuri valmistunut lukio on lopetusuhan alla.
Meiltä viedään kaikki palvelut, vaikka Haukiputaalla on suuri veron maksajien joukko.
Kaikki joukolla puolustamaan lukiota.
Lukion puolesta
11
263
Vastaukset
- Abcdkissakäveleepi
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta- urtsimunti
muuta koreaan.
- AuxTixTix
Olisitte liittyneet Iihin. Nythän Yli-Ii märisee kun siellä ei ole enää mitään palveluita eikä rakennuslupiakaan saada. Sitä saa mitä tilaa.
- KellonGay
Sehän on jo valmiiksi homeessa. Kiinni vaan.
- urtsimunti
Ei onnistu lukion lopettaminen: 1) Joutaako "herrojen" mielestä pyörät. mopot, kevytmoottorip. yms haukiputaalaisilta nuorilta Oulun liikkeiden halpamyyntiin ?
Entäs nämä huumediilerien "myyntiapaja- marketit" 800:n 16-19 vuotiaan lapsen ja nuoren kohdalla-- herrajestas - ei varmasti mitään valvontaa . USA:n ihannointi hirvittää.. Siellähän listitään tuon tuostakin kymmeniä opiskelijoita. --Viime kesänä mm. Kellosta löysimme metsästä 2 kannabisviljelmää ja niitä oli kuulemma ainakin 4 kpl yhteensä pienellä alueella... Mietitään yhdessä .... mihin tämä on menossa.. --On täällä ns. maaseudulla kummiskin oma juttunsa elää edes nämä elämänsä alkuvuodet. Me rakastamme omia lapsiamme ja lastenlapsiamme ja haluamme elää monimuotoisesti, että on kaiken ikäisiä. - Spermasaaren_homot
Yhdistäkää se lukionne sen koulukodin kanssa. Saisitte synergian ainakin perse seksin saralla.
- aikustumisriitti
Kyllähän teistä suurin osa tulee sitten aikanaan kulkemaan töissäkin Oulussa joten tuo nyt oo mikään elämän ja kuoleman asia,pikemminkin erkaantumista rintamaidosta!
- TerveEttäTerve
Miksi hieno ja mahtava uusi koulukompleksi suunnitellaan ja rakennetaan ja sitten purettaisiin? Jos sekin tehdään, niin muutan varmana viimeistään seuraavan 10 vuoden aikana pois koko Suomesta ja poltan sotilaspassinkin mökillä saunan kiukaassa.
- makdli
Ei sitä pureta
siihen tulee vastaanottokeskus
mamuille
- airpoföf
Mitä itkette yhestä koulusta!
Lyökää tyhmät päänne yhteen, ja miettikää kannattiko kuntaliitoksessa liittyä ouluun?
Minä ainakin olin Ei kannalla:
Mutta suurin osa ei osannu ajatella nokkaansa pitemmälle: Että mitä tulee tapahtumaan Ouluun liityttäessä?
Tässä nyt nähään tuloksia.
Kaikki palvelut keskitettiin 30/km päähän, ja lisää ollaan viemässä täältä: Että täällä ole kohta enään mitään putaalla... - pirttitupruttamaan
Palataan savupirtti aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579