Osaako kukaan neuvoa miten saisi Whirlpool AMW232 -mikrouunin kellonajan vaihdettua, on ja pysyy talviajassa, joka nappia on paineltu ja väännetty. Ohjekirjaa ei ole kun on vuokrakämppä ja mikro kuuluu kalustukseen.
Mikron kellonaika
10
4103
Vastaukset
- puolipäiväinen
Laita töpseli seinään tasan klo 12:00
- Näin_se_on
Laita Googleen mikron merkki ja malli, niin löytyy käyttöohjeet.
- googlettaja-
juuri näin. googlella löytyy ohjeet, jos vaan jaksaa hakea.
- Olipa_vaikeaa
- Anonyymi
Kiitos, linkkisi auttoi myös minua!
- Anonyymi
Kattooko muka joku ihan tosissaan kellon aikaa mikroaaltouunista? Miksi kun kaikilla on älypuhelimet, tietokoneet ja älykellot, joista näkee ajan? Eli toisinsanoen sillä ei ole nykyaikana pasknkaan väliä mitä e mikroaaltouunin kello näyttää, ihan yks ja sama vaikka olisi ihan perseellään.
- Anonyymi
Niipä sitä pitää miettiä 🤔
- Anonyymi
Ei vuonna 2016 ollut vielä älypuhelimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vuonna 2016 ollut vielä älypuhelimia.
Täh? Mitä oikein selität Ensimmäiset Nokian Symbian -älypuhelimet tuli markkinoille 2002. Eli 14 vuotta ennen tota mainitsemaasi vuotta 2016. Älypuhelimia on siis ollut olemassa jo 23 vuotta. Älypuhelimen käsite syntyi siis jo aivan 2000 luvun alkupuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh? Mitä oikein selität Ensimmäiset Nokian Symbian -älypuhelimet tuli markkinoille 2002. Eli 14 vuotta ennen tota mainitsemaasi vuotta 2016. Älypuhelimia on siis ollut olemassa jo 23 vuotta. Älypuhelimen käsite syntyi siis jo aivan 2000 luvun alkupuolella.
Totta, pitää paikkansa. Ensimmäiset Nokian älypuhelimet tuli tosiaan markkinoille tuolloin ja älypuhelimia on ollut olemassa siitä asti. Ja ennenkuin joku ummikko nyt selittää jotain muistutan, että Nokian peruspuhelimia ja Symbian -älypuhelimia ei pidä sekottaa keskenään. Nokian peruspuhelimissa ei ole koskaan ollut Symbiania vaan täysin eri käyttis. Peruspuhelinten lyhenne S40 ei siis tarkota Symbiania vaan aivan eri käyttöjärjestelmää, jonka nimi on Series 40. Nokialla oli peruspuhelimia 90 -luvulta alkaen aina ihan loppuun asti, mutta Nokian ekat Symbian -älypuhelimet tuli markkinoille vasta 2002 ja viimeiset Nokia julkaisi aivan loppuaikoina. Toi ketjussa oleva väite, että älypuhelimia ei muka ollut vielä vuonna 2016 on siis tosiaan ihan täyttä perätöntä potaskaa.
T. miksuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026