mikä on tieliikenne mönkijän oikea vakuutustapa
if sanoo sen olevan moottoripyörä,kolme muuta yhtiötä sen olevan mönkijä ja yksi moottorikelkka
eihän sillä oo muuta väliä kun hinta moottoripyörävakuutus on 1000€ muut on noin 100€
miksi ei ole tehty selvää määritystä että mikä on mönkijä.
mönkijän vakuutus
6
11273
Vastaukset
- luokka
on määritetty:kevyt nelipyörä. kaikkea muuta kun moottoripyörä! kyllä niitten pitäis se jo ifissäkin tietää!!! kiesuksen yhtiöt!
- jooopa joo
Kannattaa mennä polvilleen vakuutusyhtiön ovella.
On sitten niiden helpompi kusta asiakkaita silmään. On ne sellaisia ketkuja
- ....
Joko kevyt nelipyörä tai nelipyörä riippuen kuutioista. Kevyet nelipyörät rinnastetaan vakuutuksissa mopoihin ja nelipyörät kelkkoihin koska tiemönkijä on kuitenkin lähellä maastoajoveuvoa. Laissa maastoajoneuvoiksi katsotaan kelkat ja pyörillä kulkevat maastoajoneuvot eli maastomönkkärit.
- KIMI
Ns tieliikenne mönkijä on ihan oma L7 luokan ajoneuvo
jonka vakuutus maksut määräytyy kuutioiden mukaan esim 250cc vakuutus on noin 29€ osa kasko
ja liikenne noin 150€ vuosi. Riippuen tietenkin
yhtiöstä. - oh hoh
nyt tuli nordealtakin vahvistus viimein eikä se hinta ollutkaan enää kelkkavakuutus vaan taas moottoripyörävakuutus, vaikka oli sovittu 132 euroo (asia menee sovitteluun)
kokeilen taas uutta yhtiötä perk. kohta menny
kolmekuukautta eikä asia selvii vaikka katastus konttorillakin sanottiin että ei se voi moottoripyörä olla.
eikä se siihen loppunu kun kävin kattoon linhain
sivuja ni huomasin että olis kannattanu odottaa
ostosta hinta jouluna 6500 ja nyt 4900 lisukkeet
meni 1kk vanha rally 3600euroo ilmaseks vaihossa
ei oo ihme ku linhain mies kehu linhaita.maksoin
hölmö vielä 4000väliä perskuta (en osta kiinalaista milloinkaan) - yrjokaarle
oh hoh kirjoitti:
nyt tuli nordealtakin vahvistus viimein eikä se hinta ollutkaan enää kelkkavakuutus vaan taas moottoripyörävakuutus, vaikka oli sovittu 132 euroo (asia menee sovitteluun)
kokeilen taas uutta yhtiötä perk. kohta menny
kolmekuukautta eikä asia selvii vaikka katastus konttorillakin sanottiin että ei se voi moottoripyörä olla.
eikä se siihen loppunu kun kävin kattoon linhain
sivuja ni huomasin että olis kannattanu odottaa
ostosta hinta jouluna 6500 ja nyt 4900 lisukkeet
meni 1kk vanha rally 3600euroo ilmaseks vaihossa
ei oo ihme ku linhain mies kehu linhaita.maksoin
hölmö vielä 4000väliä perskuta (en osta kiinalaista milloinkaan)vaikuttaako se vakuutukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634