mönkijän vakuutus

oh hoh

mikä on tieliikenne mönkijän oikea vakuutustapa
if sanoo sen olevan moottoripyörä,kolme muuta yhtiötä sen olevan mönkijä ja yksi moottorikelkka
eihän sillä oo muuta väliä kun hinta moottoripyörävakuutus on 1000€ muut on noin 100€
miksi ei ole tehty selvää määritystä että mikä on mönkijä.

6

11272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luokka

      on määritetty:kevyt nelipyörä. kaikkea muuta kun moottoripyörä! kyllä niitten pitäis se jo ifissäkin tietää!!! kiesuksen yhtiöt!

      • jooopa joo

        Kannattaa mennä polvilleen vakuutusyhtiön ovella.
        On sitten niiden helpompi kusta asiakkaita silmään. On ne sellaisia ketkuja


    • ....

      Joko kevyt nelipyörä tai nelipyörä riippuen kuutioista. Kevyet nelipyörät rinnastetaan vakuutuksissa mopoihin ja nelipyörät kelkkoihin koska tiemönkijä on kuitenkin lähellä maastoajoveuvoa. Laissa maastoajoneuvoiksi katsotaan kelkat ja pyörillä kulkevat maastoajoneuvot eli maastomönkkärit.

      • KIMI

        Ns tieliikenne mönkijä on ihan oma L7 luokan ajoneuvo
        jonka vakuutus maksut määräytyy kuutioiden mukaan esim 250cc vakuutus on noin 29€ osa kasko
        ja liikenne noin 150€ vuosi. Riippuen tietenkin
        yhtiöstä.


      • oh hoh

        nyt tuli nordealtakin vahvistus viimein eikä se hinta ollutkaan enää kelkkavakuutus vaan taas moottoripyörävakuutus, vaikka oli sovittu 132 euroo (asia menee sovitteluun)
        kokeilen taas uutta yhtiötä perk. kohta menny
        kolmekuukautta eikä asia selvii vaikka katastus konttorillakin sanottiin että ei se voi moottoripyörä olla.
        eikä se siihen loppunu kun kävin kattoon linhain
        sivuja ni huomasin että olis kannattanu odottaa
        ostosta hinta jouluna 6500 ja nyt 4900 lisukkeet
        meni 1kk vanha rally 3600euroo ilmaseks vaihossa
        ei oo ihme ku linhain mies kehu linhaita.maksoin
        hölmö vielä 4000väliä perskuta (en osta kiinalaista milloinkaan)


      • yrjokaarle
        oh hoh kirjoitti:

        nyt tuli nordealtakin vahvistus viimein eikä se hinta ollutkaan enää kelkkavakuutus vaan taas moottoripyörävakuutus, vaikka oli sovittu 132 euroo (asia menee sovitteluun)
        kokeilen taas uutta yhtiötä perk. kohta menny
        kolmekuukautta eikä asia selvii vaikka katastus konttorillakin sanottiin että ei se voi moottoripyörä olla.
        eikä se siihen loppunu kun kävin kattoon linhain
        sivuja ni huomasin että olis kannattanu odottaa
        ostosta hinta jouluna 6500 ja nyt 4900 lisukkeet
        meni 1kk vanha rally 3600euroo ilmaseks vaihossa
        ei oo ihme ku linhain mies kehu linhaita.maksoin
        hölmö vielä 4000väliä perskuta (en osta kiinalaista milloinkaan)

        vaikuttaako se vakuutukseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe