haen iteleen tyttöystävää säköpostiin voi kirjotella munkaa [email protected] ikä saa olla 20-43veet ja vapaat olisko pohjanmaaltapäin ketään 0/6 alue mun ikä on 36 harastan salillakäyntiä ja valokuvaamista ja lenkeilyä ja uintia ja käyn joskus katomassa jääkiekoa ja kuutelen musiikia ja kanton teeveetä minulla ei ole vaatimuksia minkälainen pitää olla nainen luotettava ja kiltti huumorintajunen rauhalinen ja luotettava asun yksin omassa kotona ja käyn töissä jokapäivä pärjään yksin yhvin elämässä mutta kumiskin puutuu se oikea henkilö jonkakaa voi vietää aikaa laitahan minulle valokuvan ja pitkänkirjotuksen itestäsi jään odoteleman vastausta
haen tositarkoitksella naisia
0
151
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1343616Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752356Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2612245- 1412000
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691572- 1011470
- 611343
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931317- 611290
- 721182