Vapaa kuvaus


hei mun ikä on 41 ja haen seurustelukumppania ja skseseuraa ja ikä on 41 ja asun pohjanmaalapäin pietarsaari ja olen yksityis yrittäjä yksityissiviilipoliisi

Aloituksia

16

Kommenttia

2

  1. halun otaa poliisi auton halvan

    olisko kelään myynissä henkilöautoapoliisia? tdi farmaria vähän ajetettu ja majakkatkatolla ja muulalla audi2680kj@su
    Poliisi
    0
    29
  2. halun otaa poliisi auton halvan

    olisko kelään myynissä henkilöautoapoliisia? tdi farmaria vähän ajetettu ja majakkatkatolla ja muulalla audi2680kj@su
    Poliisi
    0
    29
  3. eläke ja ammatin vaihto

    olen haaveitu vaihtaa ammatin poliisiksi ja kysysin nyt et miten tuo eläke ja palkka vaikutaa uuteen amattiin olen 36vuo
    Kuulo
    0
    63
  4. eläke ja ammatin vaihto

    olen haaveitu vaihtaa ammatin poliisiksi ja kysysin nyt et miten tuo eläke ja palkka vaikutaa uuteen amattiin olen 36vuo
    Kuulo
    0
    63
  5. ostetaan rata-auto

    haluaisin ostaa edulisen rata-auton. sopiva hintaluokka olisi alle 1000 euroa. [email protected] otayhtettä säkö
    Rata-autoilu
    3
    1074
  6. ostetaan rata-auto

    haluaisin ostaa edulisen rata-auton. sopiva hintaluokka olisi alle 1000 euroa. [email protected] otayhtettä säkö
    Rata-autoilu
    3
    1074
  7. ostetaan ja ilmanen

    halutaan rataauto kaikki luokat kiinostaa olis hvä saada talvella auto itseleen enen kesää ja joka ei enään jatka kilpa
    Rata-autoilu
    0
    800
  8. ostetaan ja ilmanen

    halutaan rataauto kaikki luokat kiinostaa olis hvä saada talvella auto itseleen enen kesää ja joka ei enään jatka kilpa
    Rata-autoilu
    0
    800
  9. ensikertalaiselle

    ostetaan halpa rata-auto jos joku ei tarvitse enään ja haluaa lahjotaa minulle kilpauton luokalla ei ole väliä kun se on
    Rata-autoilu
    0
    867
  10. ensikertalaiselle

    ostetaan halpa rata-auto jos joku ei tarvitse enään ja haluaa lahjotaa minulle kilpauton luokalla ei ole väliä kun se on
    Rata-autoilu
    0
    867
  11. ausntoauto

    ostetaan halpa asuntoauto talvikäytöön oleva b korttilla alle 3500kg wc ja suhuku pientä kunostettavaa ja siirtokivlvill
    Karavaanarit
    9
    41
  12. ausntoauto

    ostetaan halpa asuntoauto talvikäytöön oleva b korttilla alle 3500kg wc ja suhuku pientä kunostettavaa ja siirtokivlvill
    Karavaanarit
    9
    41
  13. kohotalaisen kunossa

    halutaan asuntovanu yksi akselinen 590kg-600kg tai katsatusvapa oleva 1967-89vuosimallia 100-190euroa laita viestiä mul
    Karavaanarit
    1
    108
  14. kohotalaisen kunossa

    halutaan asuntovanu yksi akselinen 590kg-600kg tai katsatusvapa oleva 1967-89vuosimallia 100-190euroa laita viestiä mul
    Karavaanarit
    1
    108
  15. ostetaan halpa

    matkaaja palla tai matkaaja 510 tai solifer 45t ei teli [email protected] kuvia vanusta tarjoa alletonni 500eur
    Karavaanarit
    7
    149
  16. ostetaan halpa

    matkaaja palla tai matkaaja 510 tai solifer 45t ei teli [email protected] kuvia vanusta tarjoa alletonni 500eur
    Karavaanarit
    7
    149
  17. samalaista kuin mulla CATCH- oireyhtymä22

    haen samalasita naista iteleen tyttöystävää olis helpoelää semosenkanssa yhdessä asun yksin harastan liikuntaa ja salill
    Kehitysvammaiset
    0
    86
  18. samalaista kuin mulla CATCH- oireyhtymä22

    haen samalasita naista iteleen tyttöystävää olis helpoelää semosenkanssa yhdessä asun yksin harastan liikuntaa ja salill
    Kehitysvammaiset
    0
    86
  19. haen tositarkoitksella naisia

    haen iteleen tyttöystävää säköpostiin voi kirjotella munkaa [email protected] ikä saa olla 20-43veet ja vapaat olisk
    0
    86
  20. haen tositarkoitksella naisia

    haen iteleen tyttöystävää säköpostiin voi kirjotella munkaa [email protected] ikä saa olla 20-43veet ja vapaat olisk
    0
    86