Pahan näköinen kohtaus tai kovia kipuja mahassa

Esteri11

Eilen illalla 22.00 minun koiralleni tuli todella paha kohtaus tai oli paljon kipuja suolistossa. Kesti puolitoista tuntia. Ei ole ulostanut 2-3 päivään. On tullut montakin kertaa tämmöinen ennen. Vietiin ulos tunnin jälkeen ja käveli huonosti ja meni makaamaan lumeen. Lähti liikkeele ja kaatusi mutaan ja alkoi nyökötellä päätä ja alkoi uudestaan tärisemään ja jännittyi. Pelkäsin että koira kuolisi. Menin sen luokse katsomaan tilannetta ja alkoi heilumaan ja kävi maahan makaamaan. Koiran maha murisi hurjasti. Minun äiti sanoi että mene sisään. Äitini oli koiran kanssa ulkona puoli tuntia ja koira nousi ja käveli varovasti sisälle. Koira oli sinä päivänä murissut ja yrittänyt käydä päälle. Koira on sekarotuinen ja 5 vuotta vanha. Johtuuko se anaalirauhasista vai jostakin muusta? Tänään oli normaalisti. Söi hieman ja joi paljon.

9

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HETIPAIKALLA

      ELÄINLÄÄKÄRIIN HETI

    • Eläinlääkäriin

      Mikä tahansa suolituloksesta aggressiiviseen syöpäkasvaimeen. Koira eläinlääkäriin heti maanantaina. Kuvailkaa ell kohtauksia ja kertokaa, että ne ovat toistuvia. Koiranne täytyy olla todella, todella kipeä. Anaalirauhaset eivät ikimaailmassa aiheuttaisi muita oireita.

      • Eläinlääkäriin

        * muita = moisia


      • Esteri111

        Tai ne voi olla kipukohtauksia. En ole varma.


      • sefszfzf
        Esteri111 kirjoitti:

        Tai ne voi olla kipukohtauksia. En ole varma.

        Tuntikausia jatkuvat, toistuvat kipukohtaukset ovat erinomainen syy köyttää koira eläinlääkärillä.


      • sfzsfsef
        sefszfzf kirjoitti:

        Tuntikausia jatkuvat, toistuvat kipukohtaukset ovat erinomainen syy köyttää koira eläinlääkärillä.

        * köyttää = käyttää

        Autocorrect ei ole kaveri


      • Esteri111

        Ok. Kiitos tiedosta.


    • 6013

      Äkkiä eläinlääkäriin. Täyttää varmasti eläinrääkkääjän kriteerit.

    • asdasdasddd

      Aggressiivisuus kielii todella, todella kovista kivuista. Heti eläinlääkäriin ettei koira kuole käsiin. Voi olla suolitukos, kun ei edes ulosta.
      Antaisin ensiapuna parafiiniöljyä (saa esim apteekista), jotta mahdollinen tukos lähtisi liikkeelle. Parafiiniöljyä juuri siksi, että se ei imeydy, vaan tulee sellaisenaan läpi. Neulattomalla ruiskulla kitaan jossei itse kiposta sitä syö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe