Hankaimet vinkuu soutaessa älyttömästi mikä siis avuksi? Olisiko jotain kikka kolmosta jolla äänen saa pois?
Vastaukset 13
- TmiVenepaja
Missä päin soutelet? Voisin käydä vilkasemassa ja antaa kustannusarvion korjauksesta.
- lube
Mitä jos rasvaisit ne.
- Silkkari
Jos olet juuri nyt soutelemassa, ensiapuun, vesi vanhin voitehista.
- järvenjorgoni
Kaikista hyvistä neuvoista huolimatta, itse laitoin hankaimiin vaseliinia. loppu kitinä koko kesäksi, aluksi oli vähän sottanen mutta ei kauan.
- tervaaja
Millä aineella saisi akan kitisemisen loppumaan?
- NeuvoLähimmäiselle
tervaaja kirjoitti:
Millä aineella saisi akan kitisemisen loppumaan?
Annat sille avioeron ja kaikki rahasi ja omaisuutesi...
- VinkVinkVink
Hanki perämoottori ja ajele sillä. Loppuu hankaimien kitinä kuin seinään.
- ahdinvaltak_määräätahdin
Monitahtista suosittelet?
- VinkVinkVink
Olen lähinnä rokkimiehiä, eli 4/4 on tutuin tahtilaji. Moottoriksi suosittelen sellaista jolla pääsee eteenpäin tahdeista välittämättä.
- kitinäbois
Tumppaa pallit väliin, et kuule enää kitinää, eikä sen puoleen kukaan muukaan sen jälkeen.
- loppuukitinä
Ok, kiitti vinkistä. Pyydän huomenna Maken soutumieheksi. :)
- Kapteeni68
Jos voileivät mukana voitele niiden päällysrasvalla. Reissun kestää.
- lkjjhkf
Korvatulpat - ei tarvitse kuunnella edes vaimon vikinää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7616Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.81534Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532