Hankaimet vinkuu soutaessa älyttömästi mikä siis avuksi? Olisiko jotain kikka kolmosta jolla äänen saa pois?
Hankaimet vinkuu mikä avuksi?
13
542
Vastaukset
- TmiVenepaja
Missä päin soutelet? Voisin käydä vilkasemassa ja antaa kustannusarvion korjauksesta.
- lube
Mitä jos rasvaisit ne.
- Silkkari
Jos olet juuri nyt soutelemassa, ensiapuun, vesi vanhin voitehista.
- järvenjorgoni
Kaikista hyvistä neuvoista huolimatta, itse laitoin hankaimiin vaseliinia. loppu kitinä koko kesäksi, aluksi oli vähän sottanen mutta ei kauan.
- tervaaja
Millä aineella saisi akan kitisemisen loppumaan?
- NeuvoLähimmäiselle
tervaaja kirjoitti:
Millä aineella saisi akan kitisemisen loppumaan?
Annat sille avioeron ja kaikki rahasi ja omaisuutesi...
- VinkVinkVink
Hanki perämoottori ja ajele sillä. Loppuu hankaimien kitinä kuin seinään.
- ahdinvaltak_määräätahdin
Monitahtista suosittelet?
- VinkVinkVink
Olen lähinnä rokkimiehiä, eli 4/4 on tutuin tahtilaji. Moottoriksi suosittelen sellaista jolla pääsee eteenpäin tahdeista välittämättä.
- kitinäbois
Tumppaa pallit väliin, et kuule enää kitinää, eikä sen puoleen kukaan muukaan sen jälkeen.
- loppuukitinä
Ok, kiitti vinkistä. Pyydän huomenna Maken soutumieheksi. :)
- Kapteeni68
Jos voileivät mukana voitele niiden päällysrasvalla. Reissun kestää.
- lkjjhkf
Korvatulpat - ei tarvitse kuunnella edes vaimon vikinää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153