Olipa kovan näköisiä miehiä !

HuomioViereen

http://yle.fi/uutiset/odinin_soturit_tuijottivat_antirasistista_mielenosoitusta_joensuussa__video/8783852?autoplay=true
Kyllä siinä näki, että vastapuolta askarrutti !
Ja lähinnä kait se kysymys, että mistä nuo on karanneet ?
Mutta sittenhän lavalle nousi Espoon kaupunginvaltuutettu Huhta ps. ja tapansa mukaan esitti viisauksia.
Arvoisa kaupunginvaltuutettu Huhta, olemme joskus keskustelleet politiikasta ja esitän sinulle Espoon asukkaana pyynnön, tee palvelus ja jätä politiikka ja ota mukaasi Soini, Byman ja kumppanit.
Toisaalta, tunnen jonkun verran Joensuuta ja kyllä siellä omasta takaa on pöhelöitä.

17

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyzyjäx

      Mistä nämä kaikki tulee ?

      • 007007

        Veikkaan, että Soinin peräsuolesta kahdesti päivässä.


    • sierjeg

      Iso suisia suvakkia. odottakaa vain niin näette mihin tämä holtiton "pakolaisunelma" päättyy eikä mene monta vuotta !Idiootit

      • Turvapaikanhakijoiden tulva alkoi, kun persut pääsivät hallitukseen.

        Turvapaikanhakijoiden tulva loppuu vasta, kun persut palautetaan oppositioon.


    • peruSSperseestä

      Odinin huuhilot öyöttää, ja Timppa nauraa.

      • sierjeg

        Odinpojat on kunnon poikia niitä SUOMI tarvitsee!EI PERSEENNUOLIJOITA!


      • työmies-kertoi

        Odinin poijjat saavat nuolla vain Isä Timon persettä?


      • mv.haisee
        sierjeg kirjoitti:

        Odinpojat on kunnon poikia niitä SUOMI tarvitsee!EI PERSEENNUOLIJOITA!

        Kyllä Suomi tarvitsee tässä tiukassa yhteiskuntatilanteessa MIEHIÄ.

        Harvassa vaan tuntuvat olevan :(

        Tuossakin kommentissa vaan tarvitaan poikia... ja perseennuolenta on kovin pop.
        Homoerotiikka se vaan kukoistaa persuissa aina vaan :D


      • Odinin-peruslinja

        Mitä Odinit antavat naisille? Nyrkkiä naamaan?


      • ArmasMulleAallontie
        sierjeg kirjoitti:

        Odinpojat on kunnon poikia niitä SUOMI tarvitsee!EI PERSEENNUOLIJOITA!

        Kunnon pojat / miehet, muodostaa perheen, käy töissä, kunnioittaa lakia ja järjestystä ja pitää kaikkia ihmisiä tasa-arvoisena.
        Kunnon pojat / miehet käy armeijan ja kantaa vastuun yhteiskunnasta.
        Kunnon pojat / miehet ei ole pikkurikollisia, pahoinpitelijöitä juoppoja, pilleristejä, narkkareita, vaan vastuunkantavia ihmisiä.
        Montako näitä odineissa on ?


      • koijareitakaikki

        Meille otetaan töihin vain isänmaallisia RUK:n käyneitä rikosrekisteriltään puhtaita suomen kansalaisia, joilla ei ole korvarenkaita, nauloja naamassa eikä pitkää tukkaa eikä myöskään näkyviä tatuointeja.
        Jostain syystä ainuttakaan Tom of odinia vai mitä ne nyt on, ei ole töissä meillä.


    • turvaakotuot

      Tuli vaan mieleen, että Suomen äärioikeistonpiirissä on paljon armeijan käymättömiä miehiä.
      Sivareita, latvapöpejä ja synnynnäisesti velttoja läskikasoja.
      Monikohan oodineista on ruununraakkeja ? sivareita? itselle ja ympäristölle vaarallisia ?
      Saattaa olla suuri prosentti?

      • kahjomikäkahjo

        Käyppä kysymässä Ruåttalailsta, mitä mieltä he ovat Malmöstä?
        Käyppä kysymässä Pariisista ja Bryselistä kuinka ihanaa mamumutus on!1

        Ennen kuin itket siinä omaa surkeuttas!!!


    • Samaan_aikaan_toisaalla

      .

      "Samaan aikaan toisaalla:"

      Ulkomaalaisvalvontaisku yöllä Helsingissä - "Tavoitimme muutamia etsintäkuulutettuja"

      Lauantai 2.4.2016 klo 17.31

      "Poliisi ja rajavartiolaitos järjestivät myöhään perjantai-iltana valvontaiskun Helsingin keskustassa.

      Komisario Johanna Sinivuori kertoo, että kyse oli ulkomaalaisvalvonnasta.

      - Olimme liikkeellä Helsingin keskustassa sekä myös Espoossa ja Vantaalla. Tietysti, kun rajavartiolaitoksen väellä on erilaiset univormut päällään, niin se saattaa pistää silmään.

      Komisario Sinivuoren mukaan lauantain vastaisen yön valvontaisku onnistui odotetusti.

      - Tavoitimme muutamia etsintäkuulutettuja."

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016040221355715_uu.shtml

      .

      • tahovalo

        Tämä on hyvä.
        Valvonta kuuluu viranomaisille, ei rikollisille mulipäille.


    • iivisniemen.runkkari

      Seppo Huhta on koomisin hahmo ikinä. Moista öyhöttäjää ei voi ottaa vakasvasti.

      En nyt sano, miltä hän näyttää, mutta ilmiasu viittaa porukkaan, jonka nimitys alkaa p:llä ja päättyy i:hin. Ei ole suurikaan ihme, että kaveri sai potkut MTV:n uutistoimittajan hommista.

      • iivisnaapurista

        Mutta kun satut yhtä aikaa kauppaan, niin seuraahan miten on avuton ukko.
        En ymmärrä kuka äänesti valtuustoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe